Czubaszek i Nergal w kampanii Empiku to nie był trafiony wybór. Prezes sieci sklepów przeprasza
Wydał oświadczenie na Facebooku
Sieć sklepów Empik nie miała ostatnio dobrej passy. Najpierw głośnym echem odbiła się afera związana ze zwyciężczynią programu MasterChef, Dominiki Wójciak. Jej książka ukazała się w sklepach tuż przed ogłoszeniem wyników, ale na szczęście firma szybko wyjaśniła, jaka jest prawda. Przypomnijmy: Wpadka z książką zwyciężczyni MaasterChefa ma swój finał. Empik: Sprawdziliśmy dokładnie, i...
Wkrótce po tym dużo kontrowersji wzbudziła świąteczna kampania, w której udział wzięli Nergal i Maria Czubaszek.Wielu klientów marki nie pochwalało tego pomysłu ze względu na liberalne podejście do świąt Bożego Narodzenia i religii muzyka i satyryczki. Po protestach środowisk konserwatywnych z salonów Empiku zaczęto wycofywać reklamy z Czubaszek i Nergalem, ale rzeczniczka wciąż podkreślała, że nie ma to związku z krytyką, jaka spłynęła na firmę. Jednak tuż przed Wigilią Olaf Szymanowski, który składał klientom życzenia na Facebooku, odniósł się również do tej sytuacji i przeprosił:
Osoby, które poczuły się urażone doborem bohaterów ostatniej kampanii reklamowej Empiku, przepraszam, zapewniając, że nie było to celowe działanie czy też prowokacja.
Oby jak najmniej takich sytuacji zdarzało się w przyszłym roku.
Zobacz: Nergal i Czubaszek zaszkodzili kampanii Empiku? Sklep się tłumaczy
Elegancka Czubaszek w sesji dla Vivy!: