Reklama

Kilka dni temu miała miejsce sytuacja bez precedensu. Magda Gessler cofnęła rekomendację dla restauracji, która wzięła udział w jej "Kuchennych rewolucjach". Do gwiazdy TVN doszły słuchy, że jedzenie i klimat knajpy, którą umieściła w swoim przewodniku, znacznie się pogorszyły. Przypomnijmy: Szok! Gessler COFNĘŁA rekomendację dla restauracji po dawnej rewolucji

Reklama

Głos w aferze postanowił zabrać sam właściciel lokalu, Mirosław Bem. Na Facebooku "Łebskiej Chaty" wystosował długie oświadczenie, w którym przeprasza wszystkich swoich klientów, a przede wszystkim Gessler za to, że zawiódł jej oczekiwania. Całą winę za nienajlepsze funkcjonowanie restauracji bierze na siebie. Wierzy jednak, że niedługo stanie na nogi, a Magda cofnie swoją decyzję:

Po stokroć pragnę przeprosić wszystkich tych, którzy korzystając z usług mojej restauracji, wyszli z niej nieusatysfakcjonowani, zawiedzeni, źli. Splot wielu czynników wpłynął na fakt, iż restauracja od kilku miesięcy notowała coraz słabszą “formę” a Państwa reakcje zaskutkowały taką a nie inną decyzją Magdy Gessler. Droga Magdo! Wiem, że wszystkie moje wyjaśnienia będą przez Ciebie odbierane jako próba trywialnego tłumaczenia sytuacji, która nigdy nie powinna mieć miejsca. Bardzo Cię przepraszam, iż naraziłem Twoją osobę na wiele uwag, których Ty akurat adresatem być nie powinnaś. Przeze mnie ucierpiał Twój wizerunek, na szwank wystawiłem zarówno Twoją ciężką pracę jak i wielu osób realizujących projekt “Kuchennych Rewolucji”. Moją i tylko moją winą jest “cały ten zgiełk” - pisze właściciel "Łebskiej Chaty".

Będzie odpowiedź Magdy?

Zobacz: Gessler żałuje cofnięcia rekomendacji dla knajpy po rewolucji? Poruszający wpis Magdy

Reklama

Magda Gessler na promocji książki:

Reklama
Reklama
Reklama