Reklama

Zara zaliczyła wpadkę! Popularna sieciówka poszła za przykładem innych marek (Levis, Wrangler, Lee oraz sklepów sieciowych np. H&M) i stworzyła kolekcję damskich dżinsów dopasowanych do różnych sylwetek. Czyżby koniec z wychudzonymi manekinami w Zarze?

Reklama

Nie tym razem - linię „Love your curves’’ (Kochaj swoje kształty) promuje zdjęcie dwóch nastoletnich dziewcząt noszących... rozmiar 0!

Polecamy: Dżinsy idealne - jak dobrać spodnie do figury?

Spodnie (albo grafik) faktycznie zaokrąglają filigranowe figury modelek, jednak połączenie zdjęcia z hasłem promocyjnym wywołało prawdziwą burzę. Klientki i klienci z całego świata apelują do marketingowców Zary o „zejście na ziemię’’ i zatrudnianie kobiet noszących rozmiar większy od XS.

Naszym zdaniem na zdjęciu warto byłoby pokazać kobiety o różnych sylwetkach. A co ty sądzisz o aferze z nową kampanią Zary?

Zobacz: Kolejna marka wycofuje swoje sklepy z Polski! O który ulubiony sklep Polek chodzi?

Twitter

Twitter
Reklama

EastNews
Reklama
Reklama
Reklama