Słynna sieciówka przesadziła?! Fani sklepu oburzeni! A poszło o... kształty
Nowa linia marki „Love your curves’’ wzbudziła wiele emocji! Dlaczego?
Zara zaliczyła wpadkę! Popularna sieciówka poszła za przykładem innych marek (Levis, Wrangler, Lee oraz sklepów sieciowych np. H&M) i stworzyła kolekcję damskich dżinsów dopasowanych do różnych sylwetek. Czyżby koniec z wychudzonymi manekinami w Zarze?
Nie tym razem - linię „Love your curves’’ (Kochaj swoje kształty) promuje zdjęcie dwóch nastoletnich dziewcząt noszących... rozmiar 0!
Polecamy: Dżinsy idealne - jak dobrać spodnie do figury?
Spodnie (albo grafik) faktycznie zaokrąglają filigranowe figury modelek, jednak połączenie zdjęcia z hasłem promocyjnym wywołało prawdziwą burzę. Klientki i klienci z całego świata apelują do marketingowców Zary o „zejście na ziemię’’ i zatrudnianie kobiet noszących rozmiar większy od XS.
Naszym zdaniem na zdjęciu warto byłoby pokazać kobiety o różnych sylwetkach. A co ty sądzisz o aferze z nową kampanią Zary?
Zobacz: Kolejna marka wycofuje swoje sklepy z Polski! O który ulubiony sklep Polek chodzi?