A gdyby tak Gwyneth Paltrow zagrała w świątecznej komedii romantyczne? Zobaczcie nową kampanię marki Tous
A gdyby tak Gwyneth Paltrow zagrała w świątecznej komedii romantyczne? Zobaczcie nową kampanię marki Tous
1 z 5
Z czym kojarzy się wam listopad? Bo dla nas ten ponury miesiąc to praktycznie niekończące się maratony świątecznych filmów poprawiających humor. Od ulubionych animacji czy „Kevina" aż po retro klasyki – końcówka roku byłaby nie do zniesienia gdyby nie wieczorowe seanse ulubionych komedii romantycznych z kubkiem gorącej czekolady w dłoni (ok, kieliszkiem wina).
Więcej: Gwyneth Paltrow + piękna biżuteria - duet idealny! Zobacz aktorkę w nowych Czułych Historiach TOUS
Hiszpańska marka Tous postanowiła w tym roku wyjść nam naprzeciw – w tym roku kolekcję na jesień/zimę 17 promuje kolejny, świąteczny odcinek ich uroczej kampanii „Czułe historie" z Gwyneth Paltrow w roli głównej. Zajrzyjcie do naszej galerii żeby go zobaczyć. Ten filmik poprawi wam humor!
Więcej: Idealny prezent dla modnej mamy? Szykowny wisiorek! Zobaczcie błyskotki z naszych sklepów. SHOPPING
2 z 5
Fabuła skupia się na obsesji chłopaka odgrywanej przez Paltrow bohaterki na punkcie medalionu, którego dziewczyna nigdy nie zdejmuje. To doskonały sposób zaprezentowania nowej kolekcji TOUS Medallions, której motywem przewodnim jest odkryta na nowo forma klasycznego medalionu – symbolicznej ozdoby przypominającej o wyjątkowych chwilach. Jej najnowsza odsłona to zachęta do kolekcjonowania wspomnień — dawnych i nowych.
3 z 5
Kampanię zbudowano wokół motywu tajemnicy, która otacza medalion głównej bohaterki. Do jej zaprezentowania wybrano międzynarodową strategię omnikanałową. Kampania została przetłumaczona na ponad 10 języków i będzie zaprezentowana w przeszło 40 krajach, co jasno wpisuje się w podejście marki, polegające na promowaniu czułości, szacunku i poczucia globalnej wspólnoty.
4 z 5
Reżyserem prezentującego kampanię filmu krótkometrażowego po raz kolejny został Víctor Carrey, któremu udało się oddać charakter audiowizualny i styl charakteryzujący markę.
5 z 5
Za materiały graficzne odpowiadał fotograf Xavi Gordo. Wynik jego pracy będzie można zobaczyć w prasie drukowanej, w formie reklamy zewnętrznej i w ponad 500 sklepach marki na całym świecie.