Czy elektronikę do noszenia można połączyć z modą? Louis Vuitton uważa, że jak najbardziej!
Czy elektronikę do noszenia można połączyć z modą? Louis Vuitton uważa, że jak najbardziej!
1 z 5
Podczas gdy branża mody próbuje radzić sobie z problemem starzejącej się klienteli, Louis Vuitton wypuścił właśnie swój pierwszy smartwatch. Zamysł? Zainteresowanie francuską marką pokolenia millenialsów.
Więcej: Te torby to must have! Moda spotyka sztukę w najnowszej kolaboracji Jeff Koons x Louis Vuitton
Po kolaboracjach Hermesa z Apple oraz Michaela Korsa z Tag Heuer, Louis Vuitton jest ostatnią marką, która chce podbić rynek tzw. wearable tech, czyli elektroniki do noszenia.
Zobacz też: Rozenek i Majdan podróżują z KLASĄ! Zobaczcie jakie torby zabrali na lotnisko. Kosztowały fortunę!
Kultowa francuska marka wypuściła swój pierwszy smartwatch, nazwany Tambour Horizon. Zajrzyjcie do naszej galerii aby dowiedzieć się więcej.
2 z 5
Ten działający na systemie Android inteligentny zegarek jest dostępny w 3 wersjach kopert, do których możecie dobrać jeden z 60 pasków (30 męskich i 30 damskich). Poza dość oczywistą opcją pokazywania godziny, Tambour jest wyposażony w dotykowy ekran, z którego można wykonywać połączenia (zegarek łączy się z Twoją komórką), wyświetlać SMSy, maile i powiadomienia z kalendarza.
3 z 5
Zupełnie tak jak w przypadku słynnej torebki w monogramy Louis Vuitton, zegarek Tambour Horizon – którego każdy z elementów, łącznie z kopertą i zainstalowanymi apkami jest dziełem Louis Vuitton – można spersonalizować grawerując na nim swoje inicjały.
4 z 5
Z okazji premiery zegarka, Louis Vuitton wypuściło specjalną kampanię „Connected Journeys", do której francuska marka zaprosiła Jennifer Connolly, Jadena Smitha, Catherine Deneuve, Mirandę Kerr i wielu innych.
5 z 5
Jak twierdzi portal Business of Fashion, ceny Tamboura zaczynają się od 1950 funtów – czyli na dzień dzisiejszy jakichś 9309 zł – za kopertę oraz 235 funtów – ok. 1120 zł – za pasek. Zainteresowani? Tamboura kupicie na louisvuitton.com