Ce-Ce Beauty Clinic
Mat. pras.
Fleszstyle

Ce-Ce Beauty Clinic otwiera sklep internetowy. To odpowiedź na zamknięte salony kosmetyczne

Ce-Ce Beauty Clinic otwiera sklep internetowy. To odpowiedź na zamknięte salony kosmetyczne

Ce-Ce Beauty Clinic to jedna z największych i najdłużej działających klinik urody na mapie Warszawy. Klinika dziennie obsługiwała od 80 do 100 zadowolonych klientów, świadcząc usługi z wielu dziedzin takich jak kosmetologia, medycyna estetyczna, zabiegi na ciało, czy też fryzjerstwo i manicure. Jej właścicielką jest Dorota Duda, która stworzyła to miejsce z myślą o tym o kobietach i dla kobiet, miejsce, które każdego dnia daje pracę kilkudziesięciu osobom.

W tym trudnym momencie, który wystawił nas wszystkich na ogromną próbę, właścicielka podjęła decyzję, by się nie poddawać i za punkt honoru przyjęła sobie, by uchronić swoich pracowników przed utratą ich miejsc pracy.

W tym celu powstał projekt sklepu internetowego www.ceceshop.plw którym na wirtualnych półkach, znaleźć można wszystkie kosmetyki które do tej pory dostępne były w klinice m.in. Kerastase, Kevin Murphy, Dermomedica, DermaQuest, Diego dalla Palma i wiele innych.

Ciekawym rozwiązaniem jest to, że sklep, za pomocą mediów społecznościowych, oferuje porady ekspertów, pomocne w doborze kosmetyków, czyli klient dalej może skorzystać z zaleceń swojego ulubionego kosmetologa lub fryzjera, żeby kontynuować rozpoczęte przed epidemią terapie lub z pomocą specjalisty reagować na różne rodzące się problemy.

Dla wszystkich tych, którzy chcieliby wesprzeć Ce-Ce Beauty Clinic w jej działaniach istnieje również możliwość zakupu voucherów, które będą do wykorzystania w klinice po jej ponownym otwarciu, bo życie przecież wróci kiedyś do normy.

Ciekawym pomysłem, który zrodził się z chęci pomocy klientom w tych trudnych czasach, jest stworzenie możliwości lekarskich konsultacji on-line. Za pomocą zakładki na stronie www.salon.cece.pl można się umówić na wirtualną wizytę do dermatologa i dietetyka, którzy na co dzień przyjmują w klinice, żeby kontynuować leczenie, bądź rozpocząć dietę pod okiem fachowca. Lekarz może też wystawić receptę lub zwolnienie on line.

Wszystkie te działania mają na celu maksymalną opiekę nad klientem, który w czasie pandemii nie ma możliwości korzystania z usług specjalistów, jak również zapewnienie ciągłości działania kliniki, taka by zarówno jej pracownicy jak i klienci mieli do czego powrócić po zakończeniu pandemii.

Vouchery Cece Beauty Clinic to idealny pomysł na wyjątkowy prezent dla bliskiej osoby!

Kasia Cichopek i Aleksandra Konieczna - Ce Ce
Instagram
Fleszstyle
Gwiazdy pokochały pielęgnację holistyczną. Co to jest?
Gwiazdy pokochały pielęgnację holistyczną. Co to jest?

Jak szybko wykryć choroby i zadbać o zdrowie w gabinecie... kosmetycznym? Zdradza Dorota Duda , właścicielka warszawskiej kliniki Ce Ce Beauty Clinic. Podziwiacie świetny look Kasi Cichopek czy Aleksandry Koniecznej? O ich wygląd dba Ce Ce Beauty Clinic - ulubione miejsce wielu kobiet na urodowej mapie Warszawy. Teraz klinika stawia na pielęgnację holistyczną. Co to tak naprawdę znaczy? Jak zadbać o ciało i duszę? Jak szybko wykryć choroby i zadbać o zdrowie w gabinecie... kosmetycznym? Dorota Duda , właścicielka warszawskiej kliniki Ce Ce Beauty Clinic zdradza nam, o jakich zabiegach powinna myśleć każda kobieta, by nie chorować, pięknie wyglądać i mieć świetne samopoczucie. Tak, to wszystko jest teraz możliwe dzięki jednej wizycie u kosmetologa.   Holistyczna medycyna, holistyczna pielęgnacja… Słowo „holistyczna” robi ostatnio zawrotną karierę, choć czasem nie do końca zdajemy sobie sprawę, co ono tak naprawdę oznacza dla naszego ciała. Czym jest dla Ciebie holistyczna pielęgnacja? Rzeczywiście określenie „holistyczne” stało się bardzo popularne, a czasem nawet jest nadużywane. W moim rozumieniu człowiek – pacjent jest „układem naczyń połączonych” i należy zająć się pielęgnacją całego organizmu, poprawiając kondycję jego ciała, umysłu i ducha. Dlatego też w naszej klinice tak konstruujemy ofertę zabiegową żeby klientka mogła otrzymać całą fachową pomoc w jednym miejscu. Zadbać o siebie -  i ciało, i psychikę, brzmi pięknie, ale… Zaczęło się… Jesień to dla większości z nas czas, gdy najchętniej schowałybyśmy się pod kocem. Jesteśmy ciągle przeziębione, zmęczone, niewyspane… Czy są zabiegi, które w tym ciężkim  okresie mogłyby nam dodać energii i siły? Wydaje mi się, że w tym okresie samo podarowanie sobie...

medycyna estetyczna
Image by LifetimeStock.com
Styl życia
Odmładzanie bez skalpela. Poznaj najlepsze metody!
Odmładzanie bez skalpela. Poznaj najlepsze metody!

  Nie każda z nas ma odwagę "pójść pod nóż". W gabinetach coraz częściej pojawiają się jednak urządzenia, które pozwalają na osiągnięcie efektów zbliżonych do operacji plastycznych, jednak w mniej inwazyjny sposób. O jednym z takich urządzeń, IntraJect, mówi Ewa Droździel z salonu Ce-Ce Beauty Clinic.    Zobacz:  Urządzenie, które odmładza o… kilkanaście lat. Oto laser Xlase!   Co to jest IntraJect? - Jest to urządzenie medyczne, które wykorzystuje działania sonoporacji, kawitacji ultradźwiękowej, radiofrekwencji igłowej i plazmy azotowej. Za jego pomocą można wykonać jeden kompleksowy zabieg, który łączy wszystkie te technologie. Dzięki temu można zwiększyć wchłanianie, a także skuteczność działania składników aktywnych zawartych w profesjonalnych preparatach kosmetycznych. Terapia daje też natychmiastowe rezultaty wypełnienia zmarszczek w obszarze zabiegowym oraz niesamowity efekt zagęszczenia skóry.    Na czym polega działanie radiofrekwencji igłowej? - Technologię tę stosuje się m.in. w zabiegach poprawiających owal twarzy, ujędrniających skórę czy niwelujących zmarszczki. Głowica, która została w nią wyposażona, wykorzystuje także jednocześnie działanie elektro- i sonoporacji. Ma ona formę strzykawki i umożliwia precyzyjną aplikację składników aktywnych na różne głębokości skóry (0,23-2,5 mm). Dlatego dzięki dobraniu odpowiednich preparatów zabiegi z jej użyciem są pomocne też w redukowaniu przebarwień, powiększonych porów i blizn. Sprawdzają się również w terapii łysienia. Synergiczne działanie technologii RF, sono- i elektroporacji, poprzez otwieranie mikrokanałów w skórze, pobudza wewnętrzne procesy regeneracyjne i stymuluje produkcję nowego kolagenu.   Przeczytaj:  Przebudowuje skórę, odmładza i… podobno bardzo boli! Prawdy i mity na temat lasera frakcyjnego  ...

Jak tanio reklamować lokalny biznes i przyciągnąć klientów?
© Monkey Business/Adobe Stock
Styl życia
Jak tanio reklamować lokalny biznes i przyciągnąć klientów?
Każdy przedsiębiorca posiadający niewielki, lokalny biznes prędzej czy później będzie musiał rozważyć wdrożenie reklamy swoich usług. Mimo że możliwości promocyjnych jest wiele, to wiele osób prowadzących swoje biznesy z różnych względów z nich nie korzysta. Jeśli firma nie posiada zbyt dużych środków finansowych na reklamę, to należy skupić się na tanich formach dotarcia do potencjalnych klientów. A tych – wbrew pozorom – jest naprawdę dużo.

Każdy przedsiębiorca posiadający niewielki, lokalny biznes prędzej czy później będzie musiał rozważyć wdrożenie reklamy swoich usług. Mimo że możliwości promocyjnych jest wiele, to wiele osób prowadzących swoje biznesy z różnych względów z nich nie korzysta. Jeśli firma nie posiada zbyt dużych środków finansowych na reklamę, to należy skupić się na tanich formach dotarcia do potencjalnych klientów. A tych – wbrew pozorom – jest naprawdę dużo.   Wśród przedsiębiorców, szczególnie tych starszych, panuje przekonanie, że reklama musi wiązać się z dużymi wydatkami. Głównie dlatego nie podejmują oni żadnych działań i w efekcie przegrywają rywalizację z konkurencją o klienta. Sprawdzone sposoby taniego promowania biznesu lokalnego W przypadku firm o zasięgu lokalnym cały czas bardzo duże znaczenie ma tzw. poczta pantoflowa. Opinia klientów, którzy skorzystali z usług danej firmy i polecili ją kolejnym osobom przekłada się na zainteresowanie usługami . Czasami same polecenia są jednak niewystarczające, ponieważ przynoszą zbyt mały w stosunku do potrzeb ruch.   Dobrą formą promocji może być nawiązanie współpracy z innymi firmami lokalnymi na zasadzie wzajemnego reklamowania usług. W takich przypadkach mogą być to ulotki, banery i plakaty czy banery na stronach internetowych. Taki rodzaj współpracy nie generuje wysokich kosztów, gdyż wszystko sprowadza się do opłat za druk materiałów promocyjnych.   Wiele możliwości reklamowych przedsiębiorcy mają w Internecie. Jeśli ktoś jeszcze nie promuje swojej marki w sieci, to prawdopodobnie popełnia największy błąd w prowadzeniu firmy. Obecnie sprzedaż towarów i usług za pośrednictwem Internetu pozwala generować znaczące przychody. Oczywiście, aby tak było...

Nasze akcje
Gwiazdy
Newsy
Chcesz dobrze czuć się we własnej skórze tak, jak największe gwiazdy? Działaj metodą małych kroków!
Partner
Skuteczny trening bez wysiłku? Teraz to możliwe!
Newsy
Skuteczny trening to nie tylko siłownia!
Partner
Weleda
Newsy
Kosmetyki, które łączą tradycję z nowoczesnością. Poznaj je!
Partner
Nowości
PartyExtra
Małgorzata Rozenek-Majdan uśmiechnięta
Newsy
Małgorzata Rozenek-Majdan
BZ
Julia Wieniawa w neonowej sukience na lato
Newsy
Julia Wieniawa
BZ
Katarzyna Cichopek na 59 Festiwalu w Opolu
Newsy
Katarzyna Cichopek
BZ
Klaudia El Dursi na plaży
TV-Show
Hotel Paradise
BZ
Ślub od pierwszego wejrzenia x-news
TV-Show
Ślub od pierwszego wejrzenia
BZ
Versace wiosna-lato 2022
Fleszstyle
Trendy w koloryzacji włosów na wiosnę i lato 2022. Te odcienie robią mocne wrażenie
Marcelina Zielnik
Gorący trend: Dopamine dressing
Fleszstyle
Dopamine dressing to najgorętszy trend sezonu. Obłędną koszulę w stylu Małgorzaty Rozenek-Majdan kupisz w Sinsay za 39,99
Anna Kusiak
Klaudia Halejcio w najmodniejszych spodniach tego lata. Niemal identyczne kupisz w Sinsay za 35 zł
Newsy
Klaudia Halejcio w najmodniejszych spodniach tego lata. Podobne kupisz w Sinsay za 35 zł
Urszula Jagłowska-Jędrejek
Anna Lewandowska w swetrze za ponad tysiąc złotych
Newsy
Anna Lewandowska w modnym swetrze ponad tysiąc złotych. W Sinsay kupisz podobny za 50 złotych!
Aleksandra Skwarczyńska-Bergiel
Moda uliczna wiosna-lato 2022
Fleszstyle
Najmodniejsze buty na wiosenno-letni sezon. Te modele ma w szafie każda it-girl
Marcelina Zielnik