Instynktowne piękno. Zobaczcie nową kampanię Nuxe w reżyserii choreografa „Czarnego Łabędzia”
Instynktowne piękno. Zobaczcie nową kampanię Nuxe w reżyserii choreografa „Czarnego Łabędzia”
1 z 5
Każdy kto widział film „Czarny Łabędź”, zna Benjamina Millepieda jako choreografa. Jednak teraz nadarza się okazja aby zobaczyć byłego dyrektora paryskiej opery w nowej roli – reżysera.
Więcej: Zmęczona, szara skóra? Wybraliśmy TOP 10 produktów na pielęgnację po lecie!
Francuska marka dermokosmetyczna Nuxe zaprosiła Millepieda do nakręcenia nowego spotu reklamowego, w którym taniec łączy się z filmem – zobaczcie spot poniżej i zajrzyjcie do naszej galerii żeby dowiedzieć się wszytskiego co musicie wiedzieć o nowej kampani Nuxe „Instinctive Beauty”.
2 z 5
Nowy spot Nuxe jest alegorią przebudzenia kobiety według wizji choreografa i męża Natalie Portman. Możemy w nim podziwiać współczesny, konceptualny taniec w wykonaniu tancerki i aktorki Allegry Preuss w otoczonej betonową architekturą i złocistymi promieniami słońca. Kampania ma podkreślać wyjątkową wizję piękna według Nuxe, która odstaje od utartego, sztucznego ideału.
3 z 5
„Podoba mi się idea wolności i przyjemności, reprezentowane przez markę Nuxe”, mówi Benjamin Millepied, reżyser spotu. „Chciałem te wartości podkreślić i uchwycić w filmie, który przedstawia prawdziwą kobiecość i siłę, dzięki czemu zyskał on szczególne miejsce wśród innych filmów reklamowych”.
4 z 5
W nowym spocie Nuxe promuje swoje dwa najpopularniejsze produkty, które, jak czytamy w oświadczeniu prasowym, narodziły się z podejścia do piękna i pielęgnacji opartego na instynkcie i zmysłach. Są to Huile Prodigieuse, suchy olejek, który naprawia, odżywia i upiększa skórę i włosy oraz Crème Fraiche de Beauté, mocno nawilżający i łagodzący krem.
5 z 5
„Instynkt jest nowym źródłem mocy, siłą, której wszyscy powinniśmy się podporządkować, którą powinniśmy pielęgnować i celebrować. Instynkt rodzi piękno”, mówi Aliza Jabès, dyrektor i założycielka marki Nuxe.