Reklama

Reklama

Poza wąskimi okularami przeciwsłonecznymi i torebkami z wikliny, jeden rzut okiem na instagramowy profil absolutnie każdej gwiazdy i już wiemy: nadmuchiwane materace to najgorętsze akcesoria sezonu wiosna/lato 18.

Więcej: Gwiazdy oszalały na punkcie odjechanych materacy! Zobaczcie gdzie kupicie najlepsze SHOPPING

    Ale łabedzie i flamingi są so-last-season. Dlatego specjalizująca się w luksusowych materacach firma Funboy połączyła siły z domem mody Missoni. Efekt? Ponton w kształcie skrzydeł motyla z ikonicznym wzorem włoskiej marki nadrukowanym na skrzydłach.

    Okazuje się, że swoje powstanie materac zawdzięcza – jakże by inaczej – Instagramowi. Blake Barrett, współzałożyciel Funboy, odezwał się do dyrektor kreatywnej marki modowej, Angeli Missoni, za pośrednictwem wiadomości na „Insta".

    Więcej: 10 trendów które wszyscy będziemy nosić w 2018

    „Od zawsze podziwialiśmy Missoni za kreatywne użycie kolorów i geometrycznych kształtów. Wiedzieliśmy, że z naszej współpracy powstanie zachwycający trójwymiarowy materac", powiedział Barrett. „Napisałem więc do Angeli z nadzieją, że spodoba się jej nasz pomysł", czytamy w oświadzeniu marki Funboy.

    Materac Missoni x Funboy jest dostępny w cenie 555 zł na funboy.com

    Reklama

    Reklama
    Reklama
    Reklama