Te fotografie zainspirowało malarstwo flamandzkich mistrzów. Niezwykła kampania biżuterii Gucci
Te fotografie zainspirowało malarstwo flamandzkich mistrzów. Niezwykła kampania biżuterii Gucci
1 z 7
Kampania najnowszej kolekcji Gucci to niezwykłe zdjęcia inspirowane obrazami flamandzkich mistrzów renesansowego malarstwa i… biżuteria, w której się zakochasz.
Dom mody Gucci zawsze zachwyca kampaniami reklamowymi, ale tym razem przeszedł sam siebie. Kampania najnowszej kolekcji biżuterii, Le Marché des Merveilles, to zdjęcia inspirowane flamandzkim malarstwem renesansowym i jego niezwykłymi portretami.
ZOBACZ TEŻ: Calvin Klein stworzył zapach-hołd dla kobiet świata. Sprawdź, czy dla ciebie też
Autorką zdjęć jest specjalizująca się w portretach fotografka Julia Hetta. Operując światłem, wykorzystała ona techniki malarskie dawnych mistrzów, które w niezwykły sposób wydobywają kolory i fakturę przedstawianych obiektów. Ciemne światło przenika ramę obrazu i sączy się z jego środka, dzięki temu bransoletki, pierścionki i kolczyki wydają się lśnić jeszcze mocniej. Nie możemy oderwać od tych zdjęć wzroku!
Zachwyca nie tylko kampania, ale i biżuteria. Nieco mniej podobają nam się jej ceny… niektóre rzeczy kosztują nawet ponad 20 tys. zł! Wszystkie zdjęcia i biżuterię wraz z cenami zobaczysz w naszej galerii.
ZOBACZ TEŻ: Te perfumy to pochwała sztuki rzemiosła. Dowiedz się, dlaczego
2 z 7
Kolczyki, 2250 euro
3 z 7
Kolczyki, 2250 euro
4 z 7
Naszyjnik, 1400 euro
Bransoletka, 1290 euro
5 z 7
Naszyjniki, od 1590 do 2200 euro
6 z 7
Naszyjnik, 2450 euro
7 z 7
Kolczyki, 5300 euro
Bransoletka, 2250 euro