Przygotuj swoje dziecko na powrót do szkoły! Zobacz retro kampanię Reserved na jesień 2019!
Przygotuj swoje dziecko na powrót do szkoły! Zobacz retro kampanię Reserved na jesień 2019!
Za nami już 3/4 wakacje, a więc część rodziców myśli już o wyprawce do szkoły dla najmłodszych. Zobacz, co w tym sezonie dla chłopców i dziewczynek proponuje Reserved. Jesienna kampania robi wrażenie!
Przygotowana z myślą o powrocie do szkoły nowa dziecięca kolekcja Reserved na jesień 2019 nawiązuje w swojej stylistyce do minionych dekad. Klimat retro kampusu posłużył za inspirację do sesji zdjęciowej, która podkreśla klimat zabaw podczas szkolnych przerw opisany ciepłą, jesienną gamą kolorystyczną.
To idealne połączenie wygody, praktyczności i stylu - tym razem Reserved w linii dla dzieci, nawiązuje do lat siedemdziesiątych, zarówno w aspekcie koloru (brązy, musztardy, wiele odcieni czerwieni i rudości, przełamanych szkolnym granatem, morską zielenią plus kratki, motywy zwierzęce i wciąż modny nadruk tie dye), jak i kroju (spódniczki i płaszczyki o linii A, sukienki - ogrodniczki, koszule z nakładanymi kieszeniami, kurtki z kożuszkiem). Nie brakuje też college’owych bluz z napisami - takich, jakimi poszczycić się niejedna wielka uczelnia.
Zobacz także: Zobacz pierwszy jesienny lookbook Reserved! Boho, burżuazyjna elegancja i bon ton chic...
1 z 7
Kolekcja dziewczęca pełna jest uroczych akcesoriów, jak kapelusze z wąskim rondem, berety, czapki z daszkiem z ozdobną kokardką czy torebki w kształcie tornistra. Pojawia się też sporo rodzajów botków: od kowbojek, przez sznurowane z wyższą cholewką, po kalosze z wykładanym sztucznym futerkiem.
2 z 7
Dla chłopców Reserved proponuje dodatkowo nawiązania do mody ulicy: kurtki i spodnie z naszywkami, komfortowe koszule w kratę, swetry z napisami, dżinsy ze zwężanymi nogawkami, a to w komplecie z motocyklowymi butami lub kolorowymi sneakersami na charakterystycznej, grubej podeszwie. Tu rządzi denim, sztuczna skóra i sztruksy. Akcesoria dodatkowo akcentują radosne stylizacje: zielone skarpetki, plecak z hasłem „Rules are made to be broken” (zasady są po to, żeby je łamać), czapki o grubym splocie czy żółte neonowe sznurówki. Kolekcja jest już dostępna w salonach marki i na www.reserved.com.
3 z 7
Zobacz spot promujący kampanię!
4 z 7
5 z 7
6 z 7
7 z 7