Brazylijska influencerka zadebiutowała w Cannes w sukni za 3,6 miliona złotych
Brazylijska influencerka zadebiutowała w Cannes w sukni za 3,6 miliona złotych
1 z 5
Kiedy po raz pierwszy jedziecie na Festiwal Filmowy w Cannes, to absolutnie zrozumiałe, że chcecie, aby wasz strój robił odpowiednie wrażenie. Dokładnie to zrobiła brazylijska influencerka Camila Coelho. Modelka i blogerka pokazała się na czerwonym dywanie podczas premiery filmu „Everybody Knows" w sukni, której koszt szacuje się na 3,6 miliona złotych.
Więcej: Festiwal w Cannes: Doda znów zachwyca! Ciężko oderwać od niej wzrok! ZDJĘCIA
Tak, dobrze przeczytaliście. Nie 360, nie 3600, ani nawet nie 36000 złotych. Zajrzyjcie do naszej galerii żeby przekonać się jak wygląda suknia, której cena wynosi tyle, co całkiem spory dom w Warszawie.
Więcej: Julia Wieniawa i Jessica Mercedes zachwyciły w Cannes? Zobacz ich ZDJĘCIA z czerwonego dywanu!
2 z 5
Żyjemy w czasach, w których liczba internetowych followersów bezpośrednio przekłada się na wpływ delikwentki w branży mody. W związku z tym suknię dla Camili Coelho uszył brytyjski duet projektantów Ralph & Russo. Być może kojarzycie tę nazwę – tak, to ta sama marka, którą uwielbia Doda, i w której kreacji Meghan Markle stanie u boku księcia Harry'ego przed ołtarzem.
3 z 5
Kreacja Instagramerki składała się z czarnej, welurowej sukienki mini z owalnym dekoltem oraz 2 metrowym trenem z organzy, który – jak informuje marka w oświadczeniu prasowym – pochłonął 500 godzin pracy krawcowych.
4 z 5
Coelho wyglądała na bardzo zadowoloną ze swojej stylizacji, dzieląc się jej zdjęciami ze swoimi siedmioma milionami followersów. Cenę kreacji szacuje się na 750 000 funtów, czyli równo 3 628 747 zł.
5 z 5
Co myślicie o jej kreacji? Czy waszym zdaniem wygląda na swoją cenę?