Na jego pierwszą kolekcję czeka cały świat – ale ona już ją nosi. Zobaczcie Beyoncé w komplecie od Ricardo Tisci dla Burberry
Na jego pierwszą kolekcję czeka cały świat – ale ona już ją nosi. Zobaczcie Beyoncé w komplecie od Ricardo Tisci dla Burberry
1 z 6
Beyoncé nigdy nie stroniła od ekstrawaganckich strojów. Dlatego też jest to absolutnie normalne, że na swoim ostatnim koncercie w ramach trasy On The Run II w New Jersey wystąpiła w komplecie zaprojektowanym przez Ricardo Tisci, nowego dyrektora kreatywnego domu mody Burberry.
Choć na pierwszą kolekcję Włocha przyjdzie nam jeszcze chwilę poczekać – naturalnie Beyoncé już ją ma (tak jakby). Zajrzyjcie do naszej galerii żeby dowiedzieć się wszystkiego co musicie wiedzieć.
Więcej: Milion dolarów za jeden post. Kylie Jenner na szczycie listy najlepiej opłacanych instagramerów
2 z 6
Legendarna wokalistka i gwiazda z okładki wrześniowego numeru magazynu Vogue US wystąpiła ubrana od stóp do głów w słynną kratkę Burberry. Strój został zaprojektowany specjalnie dla niej z okazji tourneé i nie jest częścią nadchodzącej wielkimi krokami pierwszej kolekcji Tisci dla brytyjskiej marki.
3 z 6
Stylizacja Bey składała się z kraciastego body i szortów, pasującej kurtki z kapturem, rękawic, okularów przeciwsłonecznych oraz kozaków za kolana – wszystko w ikoniczną kratkę.
4 z 6
W ciągu obecnej trasy koncertowej, Beyoncé występowała w strojach od niejednego projektanta. Wśród jej wyborów stylizacyjnych było między innymi Balmain, Dundas czy Gucci. A ponieważ Bey od lat jest fanką dzieł Ricardo Tisci – jego projekty dla Givenchy wybrała już wiele razy na słynną galę Met – taka promocja nowej marki, którą opiekuje się projektant nie powinna dziwić.
5 z 6
Choć jeszcze parę lat temu, noszenie total looku w wielobarwną kratkę Burberry być może nie byłoby uznane za szczyt dobrego smaku, w ciągu ostatnich paru sezonów klasyczny print przeżywa renesans. W swojej pożegnalnej kolekcji dla angielskiego brandu były dyrektor kreatywny Christopher Bailey umieścił kratkę w samym centrum.
6 z 6
Zaledwie parę dni temu Bailey ujawnił nowe, odmienione logo Burberry, zaznaczając nową erę w historii brytyjskiej marki. Choć do tej pory nie mieliśmy okazji poznać jego planów na rozwój brandu, coś nam mówi, że projektant polubił kratkowy nadruk. Jego pierwsza kolekcja dla Burberry zostanie pokazana pojdczas londyńskiego tygodnia mody w poniedziałek 17 września.
The #ThomasBurberry Monogram August 2018
Post udostępniony przez Burberry (@burberry) Sie 2, 2018 o 3:00 PDT