Sukces 3. edycjiprogramu charytatywnego„Ubrania od Serca”
Styl życia

Sukces 3. edycji programu charytatywnego „Ubrania od Serca”

Sukces 3. edycji programu charytatywnego „Ubrania od Serca”

Dobiegła końca 3. edycja programu „Ubrania od Serca”, której wynik ustanowił nowy rekord. W tym roku dzięki wsparciu Polaków zostanie ufundowanych ponad 2500 voucherów dla dzieci z domów dziecka. To kolejny rok, gdy dzieci otrzymują możliwość samodzielnego wyboru wymarzonych ubrań. Ten z pozoru prosty gest, jest dla nich szansą na lepszy start w przyszłość.

Program „Ubrania od Serca” z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno ze strony konsumentów, jak również ze strony placówek opiekuńczo-wychowawczych. Dzięki wsparciu Polaków od początku istnienia programu marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom uszczęśliwili ponad 5300 dzieci mieszkających w domach dziecka. Tyle właśnie voucherów zostało przekazanych dzieciom, aby mogły one samodzielnie wybrać swoje wymarzone ubrania.

„Placówki są finansowane przez samorządy,co niestety często stwarza ograniczenia, dlatego każda pomoc się liczy.Program „Ubrania od serca” to wspaniała inicjatywa, dzięki której mamy możliwość zaspokajać indywidualne potrzeby dzieci. Tym bardziej w tych wyjątkowych czasach jesteśmy szczęśliwi, że w tym roku uda się sprawić radość ponad 2,5 tys. dzieciom. To imponująca liczba, która z każdą edycją jest coraz większa!”- mówi Elżbieta Prządka, koordynator ds. współpracy z partnerami zewnętrznymi Towarzystwa Nasz Dom.

Kasia gotuje z Polki.pl: sernik piernikowy

Dziękujemy za wsparcie!

„Tegoroczna edycja programu „Ubrania od Serca” przyniosła nieoczekiwane wyniki. Jesteśmy dumni, że kampania cieszy się tak dużym zainteresowaniem i serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przyczyniają się do jej sukcesu. Jest to dla nas dowód, że losy dzieci, które musiały opuścić swój dom rodzinny i zamieszkać w placówkach opiekuńczo-wychowawczych nie jest dla ludzi obojętny, a świadomość Polaków jest coraz większa. Z roku na rok docieramy do kolejnych ośrodków i dzieci, które otrzymują vouchery na zakup wymarzonych ubrań, natomiast tegoroczny wynik to prawdziwy rekord. W tym roku kampania przypadła na okres pandemii Covid-19, dlatego dziękujemy konsumentom za wybór środków do prania Vizir, które pomagały im utrzymać higienę, ale także przyczyniły się do sukcesu programu i wsparcia dzieci z domów dziecka” - mówi Mariola Mirek, Manager ds. Komunikacji w Procter & Gamble Polska.

O programie „Ubrania od Serca”

„Ubrania od Serca” to program charytatywny organizowany od 2017 roku przez markę Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom,działającym w ramach Funduszu Korczaka. W tym roku w okresie od marca do końca maja miała miejsce już 3. edycja programu, której rezultaty przeszły najśmielsze oczekiwania organizatorów. Dzięki hojności Polaków, którzy sięgnęli po produkty Vizir podczas trwania kampanii zostanie przekazana rekordowa ilość voucherów. Aż 2552 dzieci z domów dziecka w tym roku otrzyma szansę podjęcia samodzielnej decyzji i zakupu wymarzonych ubrań.

Program „Ubrania od Serca” powstał, aby dawać radość dzieciom i pomóc im akceptować siebie. Możliwość samodzielności i decydowania o swoim ubiorze ma odzwierciedlenie w ich samopoczuciu i samoocenie. Każdy z nas chce czuć się dobrze sam ze sobą, również dzieci. Dlatego dzięki programowi i otrzymanym voucherom mogą wyrazić siebie i choć na chwilę zapomnieć o dotychczasowych trudnościach. Dzieci w towarzystwie opiekuna, kolegów i koleżanek będą miały okazję wybrać ubrania według własnych preferencji.

Vizir wspiera dzieci
Mat. prasowe
Styl życia
Wspieraj dzieci z domów dziecka i dołącz do akcji "Ubrania od Serca"
„Możliwość samodzielnego wyboru ubrań pozwala młodemu człowiekowi na budowanie przeświadczenia, że ma on wpływ na swoje życie i na swoją przyszłość. Daje to pewność siebie i zachęca do stawiania i osiągania kolejnych celów” – mówi dr Aleksandra Piotrowska, psycholog dziecięcy, zachęcając tym samym do wsparcia akcji „Ubrania od Serca” realizowanej po raz czwarty przez markę Vizir i Towarzystwo Nasz Dom.

Wsparcie materialne oraz realizacja potrzeb dzieci wychowujących się w placówkach opiekuńczo-wychowawczych zależna jest od środków finansowych przeznaczanych przez samorządy na domy dziecka oraz pomocy ludzi o dobrym sercu. Marka Vizir postanowiła odpowiedzieć na te potrzeby organizując już od trzech lat z Towarzystwem Nasz Dom program charytatywny „Ubrania od Serca”, dzięki któremu ponad 5 300 dzieci z domów dziecka otrzymało vouchery na zakup nowych wymarzonych ubrań, które mogły samodzielnie wybrać według własnych upodobań. „Ubrania od Serca” dla dzieci z domów dziecka 1 kwietnia br. rozpoczęła się 4. edycja programu charytatywnego „Ubrania od Serca”, który wspiera dzieci mieszkające w domach dziecka. Dzięki zaangażowaniu Polaków, którzy włączą się w akcję i kupią kapsułki lub proszki do prania Vizir, dzieci otrzymają bony podarunkowe na zakupy odzieżowe w wybranym sklepie. Wspólnie z rówieśnikami i opiekunami będą miały okazję wybrać się na wycieczkę w poszukiwaniu wymarzonych ubrań. "To wspaniały program, który niesie ogromną radość dzieciom. W trakcie i po zakończeniu poprzednich edycji otrzymywaliśmy od podopiecznych rysunki, ich historie z zakupów, a to wszystko w ramach podziękowania za umożliwienie im samodzielnego zakupu ubrań, które im się podobają i dzięki którym mogą wyrażać siebie” – mówi Elżbieta Prządka, koordynator ds. współpracy z partnerami zewnętrznymi Towarzystwa Nasz Dom. Ubranie a szacunek i pewność siebie Każdego dnia zakładamy ubranie, które jest formą komunikowania się z otoczeniem, wyrażania swoich poglądów czy aspiracji. Dzieci z wiekiem mają coraz silniejszą potrzebę pokazywania swojej indywidualności, w szczególności jest to widoczne w...

Marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom  rozpoczynają 2. edycję kampanii „Ubrania od serca”
Styl życia
Trwa 2. edycja kampanii "Ubrania od serca" marki Vizir i Towarzystwa Nasz Dom!
Trwa 2. edycja kampanii "Ubrania od serca" marki Vizir i Towarzystwa Nasz Dom!

Marka Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka, kontynuuje program charytatywny "Ubrania od serca", który ma na celu wsparcie dzieci mieszkających w domach dziecka. Dzięki hojności Polaków ufundowane zostaną bony do sklepów odzieżowych, które umożliwią dzieciom kupienie nowych ubrań. Podczas 1. edycję programu „Ubrania od serca” udało się wywołać uśmiech na twarzach ponad 1 240 dzieci. Ze względu na ogromny sukces pierwszej edycji, druga rozpoczęła się w listopadzie 2018 roku. Program „Ubrania od serca” wspiera domy dziecka w działaniach na rzecz zmniejszania nierówności między dziećmi tam mieszkającymi, a ich rówieśnikami z pełnych rodzin. Marka Vizir wraz z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka, wierzą, że każde dziecko powinno mieć równe szanse na kształtowanie swojej przyszłości. Dając dzieciom vouchery na zakup odzieży, program „Ubrania od serca” zapewnia domom dziecka wielopoziomowe wsparcie. Dzieci w domach dziecka zazwyczaj nie mają możliwości wybrania samodzielnie choćby jednego kompletu zupełnie nowych ubrań, które mogłyby nosić w szkole i w czasie wolnym, gdzie spotykają się z rówieśnikami. Co więcej, mają ograniczone możliwości zdobycia praktycznych umiejętności życiowych, takich jak wybór odzieży lub decydowanie na co wydać pieniądze. Celem programu jest umożliwienie im samodzielnych zakupów i wyboru własnych ubrań - czyli działań, które są nam wszystkim dobrze znane, a których te dzieci są pozbawione. Ważne jest to, że oprócz nowych elementów garderoby, dzieci będą mogły też wyrazić siebie przez dobór stroju i samodzielnie podjąć decyzję - to naprawdę ważna inicjatywa. „Podczas pierwszej edycji otrzymaliśmy 1 787 zgłoszeń z 117 placówek opiekuńczo-wychowawczych z całej Polski. To pokazuje, jak ważna jest idea kampanii – umożliwienie dzieciom...

dziewczynka obok choinki-z-zapakowanym prezentem
©Evgenia Tiplyashina/Fotolia.com
Styl życia
Co kupić na święta dzieciom z domu dziecka – ubrania, kosmetyki, gry, sprzęt do placówki
Boże Narodzenie to czas, kiedy w szczególny sposób możemy podzielić się dobrem z innymi. Pamiętajmy o osobach dotkniętych przez los, a zwłaszcza dzieciach z Domów Dziecka. Najlepsze prezenty dla dzieci z domu dziecka powinny być dopasowane do konkretnych osób. W takich ośrodkach jest największe zapotrzebowanie na ubrania, kosmetyki i sprzęt AGD i RTV.

Boże Narodzenie to czas, kiedy w szczególny sposób możemy podzielić się dobrem z innymi. Pamiętajmy o osobach dotkniętych przez los, a zwłaszcza dzieciach z Domów Dziecka. Najlepsze prezenty dla dzieci z domu dziecka powinny być dopasowane do konkretnych osób. W takich ośrodkach jest największe zapotrzebowanie na ubrania, kosmetyki i sprzęt AGD i RTV. Dzieci z domu dziecka otrzymują największe wsparcie od ludzi z zewnątrz w okresie świątecznym. Najczęściej swoją pomoc ofiarują uczniowie szkół, członkowie stowarzyszeń charytatywnych oraz pracownicy średnich i dużych firm. Spersonalizowane prezenty mają największą wartość Znacznie większą wartość niż hurtowy zakup książek czy ubrań mają prezenty dopasowane do konkretnych osób. Zgodnie ze słowami dyrektora Domu Dziecka w Turawie, chcąc zrobić prezent pod choinkę , warto zadbać o spełnienie czyichś marzeń. Taka postawa wymaga najpierw poznania dzieci i ich pragnień. Potrzeba na to więcej pracy i zaangażowania, jednak efekt jest o stokroć lepszy, a dziecko będzie zachwycone i wdzięczne. Na święta większość dzieci jedzie do swoich rodzin, jednak część z nich nie ma nikogo, do kogo może wyruszyć. Dla tej grupy jest to niezwykle trudny czas, więc im wyjątkowo przydadzą się upominki poprawiające nastrój. Co jakiś czas zdarzają się pytania wolontariuszy, czy można zabrać dziecko do siebie na święta. Opiekunowie stanowczo odmawiają, ponieważ może to być dla dziecka dodatkowo stresującą sytuacją. Jakie prezenty kupować dla dzieci w domu dziecka? Dzieciom w domu dziecka przyda się wiele praktycznych rzeczy, takich jak ubrania, kosmetyki czy biżuteria. Wiele z nich nie ma rodziców, więc nikt poza ośrodkiem nie zadba o ich podstawowe potrzeby. Dzieci w domu dziecka marzą też o nowej technologii w postaci tabletu czy telefonu...

Nasze akcje
Gwiazdy
Newsy
Chcesz dobrze czuć się we własnej skórze tak, jak największe gwiazdy? Działaj metodą małych kroków!
Partner
Skuteczny trening bez wysiłku? Teraz to możliwe!
Newsy
Skuteczny trening to nie tylko siłownia!
Partner
Weleda
Newsy
Kosmetyki, które łączą tradycję z nowoczesnością. Poznaj je!
Partner
Nowości
PartyExtra
Małgorzata Rozenek-Majdan uśmiechnięta
Newsy
Małgorzata Rozenek-Majdan
BZ
Julia Wieniawa w neonowej sukience na lato
Newsy
Julia Wieniawa
BZ
Katarzyna Cichopek na 59 Festiwalu w Opolu
Newsy
Katarzyna Cichopek
BZ
Klaudia El Dursi na plaży
TV-Show
Hotel Paradise
BZ
Ślub od pierwszego wejrzenia x-news
TV-Show
Ślub od pierwszego wejrzenia
BZ
Versace wiosna-lato 2022
Fleszstyle
Trendy w koloryzacji włosów na wiosnę i lato 2022. Te odcienie robią mocne wrażenie
Marcelina Zielnik
Gorący trend: Dopamine dressing
Fleszstyle
Dopamine dressing to najgorętszy trend sezonu. Obłędną koszulę w stylu Małgorzaty Rozenek-Majdan kupisz w Sinsay za 39,99
Anna Kusiak
Klaudia Halejcio w najmodniejszych spodniach tego lata. Niemal identyczne kupisz w Sinsay za 35 zł
Newsy
Klaudia Halejcio w najmodniejszych spodniach tego lata. Podobne kupisz w Sinsay za 35 zł
Urszula Jagłowska-Jędrejek
Anna Lewandowska w swetrze za ponad tysiąc złotych
Newsy
Anna Lewandowska w modnym swetrze ponad tysiąc złotych. W Sinsay kupisz podobny za 50 złotych!
Aleksandra Skwarczyńska-Bergiel
Moda uliczna wiosna-lato 2022
Fleszstyle
Najmodniejsze buty na wiosenno-letni sezon. Te modele ma w szafie każda it-girl
Marcelina Zielnik