Reklama

Reklama

Julia Maciuszek była najmłodszą uczestniczką „Wyspy przetrwania”. Popularność zdobytą w programie telewizyjnym postanowiła wykorzystać w budowaniu kariery medialnej, którą w odróżnieniu od innych „ściankowych celebrytek” buduje systematycznie, w oparciu o swoje autentyczne pasje i umiejętności, związane z akrobatyką sportową i artystyczną.

Zaraz po tym, jak wzięła udział w prestiżowym programie Le plus grande cabaret du monde, wyróżniona jako jedyna Polka, o czym pisały też polskie media, wzięła udział w kompaktowym projekcie filmowym fit dla Talaraia SPA i amerykańskiej marki odzieży sportowej. Nie ma jeszcze oficjalnej informacji na temat współpracy ślicznej akrobatki z Under Armour, ale mówi się o dość szerokich wspólnych działaniach.

Pewnie niebawem media napiszą o szczegółach kontraktu, a tymczasem, sadząc po materiale zdjęciowym, dostępnym w sieci, przyznać trzeba, że Julia Maciuszek wiarygodnie prezentuje odzież dedykowaną ćwiczeniom fit i nie tylko.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama