Zobacz seksowną Natalię Siwiec w kampanii sklepu internetowego
Jak oceniacie ją jako twarz (ciało) marki?
Opublikowano: poniedziałek, 29 października 2012 14:45
Reklama
Polska fotomodelka, która dotychczas wzięła udział w kilkudziesięciu kampaniach i sesjach reklamowych na całym świecie, dopisuje kolejny sukces do swojego obszernego portfolio. Natalia Siwiec została bowiem twarzą sklepu internetowego 66procent, który reklamuje pod hasłem "166 % od sexuality by Natalia Siwiec". Nic dziwnego, skoro gwiazda reklamuje ubrania będąc...niemal całkowicie rozebraną.
Reklama
Niezmienia to jednak faktu, że Natalia Siwiec wygląda jak zwykle świetnie. A w ubraniach marek tj. Juicy Couture, Banana Republic, Armani Exchange, czy ASOS, bardzo jej do twarzy.
Reklama
Zobaczcie całą kampanię 66procent z Miss Euro 2012:
Reklama
Reklama
Reklama