Ile Kasia Tusk zarabia na swojej marce odzieżowej? Osiągnęła sukces czy zaliczyła klapę?
Jej marka to hit?
Ile zarabia Kasia Tusk? Córka Donalda Tuska, popularna blogerka modowa rok temu wystartowała z własną marką odzieżową. MLE to efekt współpracy Kasi Tusk i jej koleżanki Joanny Lisakowskiej. Czy produkty proponowane przez córkę Tuska dobrze się sprzedają? Okazuje się, że nie najgorzej. Po pierwszym roku działalności, spółka, w której prezesem jest Kasia Tusk z 51% udziałów, sprzedała produkty na kwotę wysokości 497 tys. złotych, informuje "Wprost". Brzmi świetnie! Jednak, jak wyliczył tygodnik, po odliczeniu kosztów prowadzenia działalności oraz podatków, zysk wyniósł jedynie 25 tys. złotych netto. Jak na pierwszy rok, to całkiem niezły wynik.
Zobacz też: Kasia Tusk będzie sąsiadką Marty Kaczyńskiej! Ile zapłaciła za nowe mieszkanie? Zobacz, jak wygląda!
Marka odzieżowa Kasi Tusk
MLC to kolejny, po blogu modowym oraz publikacji książki, biznes Kasi Tusk. Córka byłego premiera od lat konsekwentnie porusza się w branży mody. Marka odzieżowa to jej najnowszy pomysł. Ubrania MLC szyte są wyłącznie przez polskich krawców w rodzimych zakładach. Wysoka jakość produktów determinuje ceny ubrań. W regularnych cenach ubrania kosztują w granicach 200-400 zł.
Polecamy: Donald Tusk prezydentem Europy. Poparło go 27 państw. Tylko Polska była przeciw
Kasia Tusk rozkręca marką odzieżową. Pierwszy rok nowego biznesu poszedł całkiem nieźle!
Za sweter z logo MLE trzeba zapłacić 269 zł.