Reklama

Dorota Wróblewska nie boi oceniać się na swoim blogu stylu polskich celebrytów, nie szczędząc przy tym ostrych, często bezlitosnych komentarzy. Ostatnio bardzo szczerze oceniła kreacje gwiazd na prezentacji jesiennej ramówki TVN. Przypomnijmy: Wróblewska ocenia styl gwiazd TVN. Wzięła pod lupę nawet Miszczaka

Reklama

Dziś Wróblewska wzięła pod lupę najnowszą kampanię reklamową T-Mobile z udziałem Roberta Lewandowskiego. Przystojny piłkarz na billboardach i w spotach pojawił się w dresowej stylizacji, która zupełnie nie spodobała się Dorocie. Stwierdziła, że kampania jest bardzo słodka i nie pasuje do prawdziwego mężczyzny:

Na każdym fotelu w pociągu PKP reklama z Robertem Lewandowskim. Reklama jak reklama, ale stylizacja tak słodka jak nutella. Kiedyś piłkarz był chłopem z jajami, a dziś... Sami oceńcie - pyta Wróblewska

Dorocie naprawdę ciężko dogodzić. Jedno jest pewne, z jej opowieści wyłania się coraz bardziej przerażający obraz mężczyzny idealnego. Zobacz: "Majdan powinien zaakceptować że nie ma włosów"

Reklama

Robert i Ania Lewandowscy w gorącej sesji zdjęciowej:

Reklama
Reklama
Reklama