
Slow food, slow life, slow fashion. Wszystkie te określenia, których powszechnie używamy od całkiem niedawna, zachęcają nas do jednego - abyśmy zwolnili i bardziej świadomie korzystali z życia. To, co jest Slow (z ang. wolno, powoli), daje nam możliwość zatrzymania się i zastanowienia nad swoimi wyborami - nad tym, co jemy, jak żyjemy, i w końcu - w co się ubieramy. Skupmy się na modzie. Te liczby robią wrażenie! Slow fashion nie jest chwilowym trendem. W swoim założeniu ma być sztuką dokonywania mądrych i zrównoważonych wyborów oraz zmianą w myśleniu o zakupach. A jest co zmieniać: Polacy co roku wydają na ubrania blisko 40 miliardów złotych (1), wyrzucają 2,5 miliona ton ubrań (2), a 40% z nich nigdy nie było noszone (3). Idea Slow fashion jest bliska marce Perwoll , która od wielu lat poprzez kampanię edukacyjną #Rethink Fashion wpiera swoich klientów w dążeniu do zmiany myślenia o tym, co mamy w swoich szafach i czy na pewno potrzebujemy więcej. Perwoll, ekspert w dziedzinie pielęgnacji tkanin, edukuje konsumentów, by podejmowali mądre decyzje zakupowe, dbając tym samym o naszą planetę i ekologię. Slow fashion to też misja oparta na zrównoważonym podejściu do kupowania. Warto komponować garderobę kapsułową i zainwestować w ubrania dobrej jakości, by cieszyć się nimi jak najdłużej. Jak możesz przemyśleć modę na nowo z Perwollem? To naprawdę proste! Przed zakupami zastanów się, czy to co Cię zachwyciło na sklepowym wieszaku, naprawdę jest Ci potrzebne . Może to tylko chwilowy kaprys, który skończy na dnie szafy? Dbaj o ubrania , które masz, aby jak dłużej zachowały dobry wygląd. Co to oznacza? Pierz ubrania, używając produktów najlepszej jakości. Perwoll będzie tu doskonałym wyborem, ponieważ marka bardzo dba o ciągłe ulepszanie swoich formuł. Produkty z logo Perwoll nie tylko usuwają plamy z ubrań, ale też...