Reklama

Z pewnością wszyscy goście na długo zapamiętają 24. urodziny Wizaz.pl! Serwis od lat inspiruje i tworzy niezwykłą społeczność, która dzieli się swoimi kosmetycznymi (i nie tylko) doświadczeniami. Tę wyjątkową galę poprowadziły Marta Średnicka, szefowa redakcji Wizaz.pl i Sandra Hajduk.

Reklama
Urodziny Wizażu
fot. Adrian Stykowski

Tego wyjątkowego wieczoru przyznano niezwykłe wyróżnienia "Jestem piękna, bo jestem sobą". Statuetki trafiły do niezwykłych osobowości oraz brandów, które doceniają naturalne piękno, różnorodność, a także wspierają kobiety. Wydarzenie uświetnił występ Darii ze Śląska.

Urodziny wizażu
Fot. Adrian Stykowski

24 urodziny Wizaz.pl - Nagrody Redakcji dla marek

  • Firma Unilever została wyróżniona za kampanię marki Dove #PrawdziwePiękno, w której wspiera naturalność, działania blisko kobiet, a także walczy ze stygmatyzacją wieku i nierealnymi standardami piękna.
  • Marka L'Oréal Paris została doceniona za kampanię „Stand Up”, w której skupia się na wspieraniu kobiet w obliczu molestowania oraz podejmuje temat kultury szacunku.
  • Marka Philips Lumea została wyróżniona za to, że na pierwszym miejscu stawia potrzeby kobiet, co widać np. poprzez opracowanie technologii w długotrwałej depilacji, dzięki której kobiety mogą czuć się komfortowo w każdej sytuacji.
  • Firma Procter & Gamble, została wyróżniona za kampanię #SiłaWłosów marki Pantene, w której przełamuje stereotypy i dopinguje w walce o własną tożsamość.
  • Marka Hagi otrzymała wyróżnienie za kompleksowe myślenie o pielęgnacji kobiet, nie tylko przez pryzmat skóry, ale też zdrowie psychiczne i zachęca do wsłuchiwania się we własne ciało.
  • Marka Yope została doceniona za autentyczność, poruszanie tematyki o kobiecej sile, a także edukowanie w zakresie zdrowia intymnego. Brand też już od 10 angażuje się społecznie, co również doceniła redakcja Wizaz.pl.
  • Firma Oceanic została wyróżniona za działanie marki AA , która podkreśla znaczenie naturalnego piękna, a także łączy pokolenia pokazując, że upływający czas to tak naprawdę nasza siła, a nie słabość.
  • Firma Rossmann otrzymała wyróżnienie za kampanię „O czym mówi Twoje ciało”. Zachęca w niej do budowania zdrowej relacji ze swoim ciałem. Ponadto brand wspiera inicjatywy społeczne, co także doceniła redakcja Wizaz.pl.
  • Firmy Henkel, została wyróżniona za działania marki Gliss, w których to angażuje się w poprawę zdrowia Polek edukując je w zakresie profilaktyki raka piersi w ramach projektu Różowy Patrol.
Urodziny Wizażu
fot. Adrian Stykowski

Redakcja przyznała również statuetki "Jestem piękna, bo jestem sobą" osobistościom

  • Kategoria „Macierzyństwo bez lukru”: Sandra Kubicka została wyróżniona za szczerość i naturalność w podejściu do roli mamy.
Sandra Kubicka
Fot. Jakub Porzycki/AKPA
  • Kategoria „Niezmienność bycia sobą”: Patricia Kazadi za swoją autentyczność i wspieranie kobiet w dążeniu do samoakceptacji.
Patrycja Kazadi
Fot. Paweł Wrzecion/AKPA
  • Kategoria "Kobiecość w męskim świecie”: Karolina Pilarczyk, która udowadnia, że płeć nie ogranicza. Skutecznie przełamuje tabu.
Karolina Pilarczyk
Fot. Jakub Porzycki/AKPA
  • Kategoria „Ciałolubność”: Melka Kowal-Głuc za pełne akceptacji podejście do cielesności i rzeczywiste pokazywanie rzeczywistości.
Melka Kowal-Głuc
Fot. Jakub Porzycki/AKPA
  • Kategoria „Silna i delikatna”: Grażyna Ferra-Kopocińska za to, jak wspiera kobiety i uświadamia je, jak dbać o swoje własne bezpieczeństwo.
Grażyna Ferra-Kopocińska
Fot. Jakub Porzycki/AKPA

To nie koniec wyróżnień. Nagrodzone w plebiscycie “Jestem piękna, bo jestem sobą” zostały także dwie content creatorki i influencerki.

  • Pierwsza statuetka trafiła do Andziaks (Angelika Trochonowicz). Użytkownicy Wizaz.pl docenili ją za naturalność, otwartość i pokazywanie obserwatorom swojej codzienności.
Andziaks
Fot. Paweł Wrzecion/AKPA
  • Drugie wyróżnienie trafiło do Fausti (Faustyna Fugińska), którą doceniono za to, w jaki sposób pokazuje, że prawdziwe piękno tkwi w byciu sobą, realnie motywując do samoakceptacji.

Urodziny Wizaz.pl w Warsaw Presidential Hotel

Od wejścia na wydarzenie na gości czekała też moc atrakcji od naszych partnerów. Witała nas strefa firmy New Flag, gdzie zaprezentowano m.in. kultowe gumki sprężynki Invisibobble, a także inne akcesoria do włosów. To także dystrybutor marek NeQi czy Color Wow.

Urodziny wizażu
Partner Urodzin: Invisibobble/Fot. Adrian Stykowski

Kolejno zaprezentowała się marka DepilConcept, w której goście mogli wygrać vouchery na depilację!

Urodziny Wizażu
Partner Urodzin: DepilConcept. Na zdjęciu: Julita Bernaciak i Karolina Czajor-Henc/ Fot. Adrian Stykowski

Dalej strefie marki Listerine czekała fotobudka, w której można było zrobić pamiątkowe zdjęcia. Ponadto mogliśmy przetestować płyny do płukania jamy ustnej oraz porozmawiać z ekspertką (higienistką).

Urodziny Wizaż
Partner Urodzin: Listerine/ Fot. Jakub Porzycki/AKPA

Dalej na gości czekała strefa marki Philips, w której zaprezentowano m.in. nową suszarkę. To również była niezwykle instagramowa przestrzeń, która zwracała uwagę mieniącymi się elementami.

Urodziny Wizażu
Partner Urodzin: Philips. Na zdjęciu: Krzysztof Pągowski Senior Marketing Specialist w Philips Polska, kat. Sonicare/ Fot. AKPA

Uwagę zwracała również strefa marki Eveline Cosmtetics, w której każdy mógł przetestować błyszczące cienie do powiek.

Urodziny wizażu
Partner Urodzin: Eveline Cosmetics/ Fot. Adrian Stykowski

Uczestnicy wydarzenia mogli także przetestować kosmetyki beBio, w tym nowości - produkty do ciała.

Była z nami też marka Remington, która promuje holistyczne podejście do życia, kierując się hasłem BYCIE SOBĄ PO SWOJEMU. Każdy mógł tam m.in. stworzyć breloki z najbliższym mu.

Urodziny Wizazu
Partner Urodzin: beBIO. Na zdjęciu: Katarzyna Biernacka, Karina Fiedczyk/ Fot. Paweł Wrzecion/AKPA fot. Paweł Wrzecion/AKPA Partner Urodzin: beBIO. Na zdjęciu: Katarzyna Biernacka, Karina Fiedczuk/ Fot. Paweł Wrzecion/AKPA fot. Paweł Wrzecion/AKPA

Nie zabrakło także marki Syoss, Schwarzkopf Gliss i Taft, gdzie czekały na gości produkty do przetestowania. Można było także zbadać kondycję swoich włosów.

Urodziny Wizaż
Partner Urodzin: Remington/ Fot. Adrian Stykowski Fot. Adrian Stykowski

Iście instagramową przestrzeń stworzyła także marka Verona, która zadbała o biżuterię prowadzących. W asortymencie marki można znaleźć produkty dopasowane do każdego - srebrne, złote, a także z cyrkoniami czy perłami. W strefie marki goście mogli zrobić sobie idealne selfie, jak też wygrać biżuterię!

Partner Urodzin: Verona/ Fot. Adrian Stykowski fot. Adrian Stykowski
Urodziny Wizażu
Partner Urodzin: Schwarzkopf/ Fot. Paweł Wrzecion/AKPA

Zobacz także: Tak przebiegła gala z okazji 23. urodzin Wizaz.pl. Kto otrzymał wyjątkową nagrodę?

Reklama

Zobaczcie kilka pamiątkowych zdjęć z tego wydarzenia.

Urodziny wizażu
Na zdjęciu: Magdalena Pieczonka, Magdalena Burgiel, Katarzyna Lewko, Aneta Wikariak, Patrycja Kazadi, Dorota Soszyńska, Amelia Szczepaniak, Maja Kołodziejczyk/ Fot. Adrian Stykowski
Goście wydarzenia Urodziny Wizaz.pl
Fot. Adrian Stykowski
2024_10_30_08_33_36_akpa20241017wizazplpw7055low_0be7ece.jpg_975_650_
Partner Urodzin: SYOSS/ Fot. Paweł Wrzecion/AKPA
Urodziny Wizazu
Aleksandra Stelmach, Henkel Consumer Brands/ Fot. Adrian Stykowski
Urodziny wizażu
Partner Urodzin: Listerine/ Fot. Adrian Stykowski
Urodziny Wizażu
Na zdjęciu: właścicielki marki HAGI - Agata Borzym i Gabriela Kawęczyńska/ Fot. Adrian Stykowski
Urodziny wizazu
Na zdjęciu: Luiza Godlewska, Consumer Marketing Manager w Philips Polska, odpowiedzialna za kategorię Beauty w Polsce z nagrodą/ Fot. Adrian Stykowski
Urodziny wizażu
Partner Urodzin: Invisibobble/ Fot. Adrian Stykowski
Urodziny wizaż
Partner Urodzin: Remington. Na zdjęciu: Luiza Skrzypczyk, Małgorzata Turek, Agnieszka Pietras, Martyna Kaczmarek/ Fot. Adrian Stykowski
Urodziny wizaż
Partner Urodzin: Verona/ Fot. Jakub Porzycki/AKPA
Reklama
Reklama
Reklama