Tak Wizaz.pl świętował swoje 24 urodziny. To był wyjątkowy wieczór
17 października w Warsaw Presidential Hotel odbyły się 24 urodziny Wizaz.pl. Z tej okazji wręczono Nagrody Redakcji Wizaż.pl dla osobowości oraz marek i firm, które w swoim DNA mają hasło "Jestem piękna, bo jestem sobą", a także na co dzień działają zgonie z tą dewizą. Zobaczcie relacje z tego wyjątkowego wydarzenia!
Z pewnością wszyscy goście na długo zapamiętają 24. urodziny Wizaz.pl! Serwis od lat inspiruje i tworzy niezwykłą społeczność, która dzieli się swoimi kosmetycznymi (i nie tylko) doświadczeniami. Tę wyjątkową galę poprowadziły Marta Średnicka, szefowa redakcji Wizaz.pl i Sandra Hajduk.
Tego wyjątkowego wieczoru przyznano niezwykłe wyróżnienia "Jestem piękna, bo jestem sobą". Statuetki trafiły do niezwykłych osobowości oraz brandów, które doceniają naturalne piękno, różnorodność, a także wspierają kobiety. Wydarzenie uświetnił występ Darii ze Śląska.
24 urodziny Wizaz.pl - Nagrody Redakcji dla marek
- Firma Unilever została wyróżniona za kampanię marki Dove #PrawdziwePiękno, w której wspiera naturalność, działania blisko kobiet, a także walczy ze stygmatyzacją wieku i nierealnymi standardami piękna.
- Marka L'Oréal Paris została doceniona za kampanię „Stand Up”, w której skupia się na wspieraniu kobiet w obliczu molestowania oraz podejmuje temat kultury szacunku.
- Marka Philips Lumea została wyróżniona za to, że na pierwszym miejscu stawia potrzeby kobiet, co widać np. poprzez opracowanie technologii w długotrwałej depilacji, dzięki której kobiety mogą czuć się komfortowo w każdej sytuacji.
- Firma Procter & Gamble, została wyróżniona za kampanię #SiłaWłosów marki Pantene, w której przełamuje stereotypy i dopinguje w walce o własną tożsamość.
- Marka Hagi otrzymała wyróżnienie za kompleksowe myślenie o pielęgnacji kobiet, nie tylko przez pryzmat skóry, ale też zdrowie psychiczne i zachęca do wsłuchiwania się we własne ciało.
- Marka Yope została doceniona za autentyczność, poruszanie tematyki o kobiecej sile, a także edukowanie w zakresie zdrowia intymnego. Brand też już od 10 angażuje się społecznie, co również doceniła redakcja Wizaz.pl.
- Firma Oceanic została wyróżniona za działanie marki AA , która podkreśla znaczenie naturalnego piękna, a także łączy pokolenia pokazując, że upływający czas to tak naprawdę nasza siła, a nie słabość.
- Firma Rossmann otrzymała wyróżnienie za kampanię „O czym mówi Twoje ciało”. Zachęca w niej do budowania zdrowej relacji ze swoim ciałem. Ponadto brand wspiera inicjatywy społeczne, co także doceniła redakcja Wizaz.pl.
- Firmy Henkel, została wyróżniona za działania marki Gliss, w których to angażuje się w poprawę zdrowia Polek edukując je w zakresie profilaktyki raka piersi w ramach projektu Różowy Patrol.
Redakcja przyznała również statuetki "Jestem piękna, bo jestem sobą" osobistościom
- Kategoria „Macierzyństwo bez lukru”: Sandra Kubicka została wyróżniona za szczerość i naturalność w podejściu do roli mamy.
- Kategoria „Niezmienność bycia sobą”: Patricia Kazadi za swoją autentyczność i wspieranie kobiet w dążeniu do samoakceptacji.
- Kategoria "Kobiecość w męskim świecie”: Karolina Pilarczyk, która udowadnia, że płeć nie ogranicza. Skutecznie przełamuje tabu.
- Kategoria „Ciałolubność”: Melka Kowal-Głuc za pełne akceptacji podejście do cielesności i rzeczywiste pokazywanie rzeczywistości.
- Kategoria „Silna i delikatna”: Grażyna Ferra-Kopocińska za to, jak wspiera kobiety i uświadamia je, jak dbać o swoje własne bezpieczeństwo.
To nie koniec wyróżnień. Nagrodzone w plebiscycie “Jestem piękna, bo jestem sobą” zostały także dwie content creatorki i influencerki.
- Pierwsza statuetka trafiła do Andziaks (Angelika Trochonowicz). Użytkownicy Wizaz.pl docenili ją za naturalność, otwartość i pokazywanie obserwatorom swojej codzienności.
- Drugie wyróżnienie trafiło do Fausti (Faustyna Fugińska), którą doceniono za to, w jaki sposób pokazuje, że prawdziwe piękno tkwi w byciu sobą, realnie motywując do samoakceptacji.
Urodziny Wizaz.pl w Warsaw Presidential Hotel
Od wejścia na wydarzenie na gości czekała też moc atrakcji od naszych partnerów. Witała nas strefa firmy New Flag, gdzie zaprezentowano m.in. kultowe gumki sprężynki Invisibobble, a także inne akcesoria do włosów. To także dystrybutor marek NeQi czy Color Wow.
Kolejno zaprezentowała się marka DepilConcept, w której goście mogli wygrać vouchery na depilację!
Dalej strefie marki Listerine czekała fotobudka, w której można było zrobić pamiątkowe zdjęcia. Ponadto mogliśmy przetestować płyny do płukania jamy ustnej oraz porozmawiać z ekspertką (higienistką).
Dalej na gości czekała strefa marki Philips, w której zaprezentowano m.in. nową suszarkę. To również była niezwykle instagramowa przestrzeń, która zwracała uwagę mieniącymi się elementami.
Uwagę zwracała również strefa marki Eveline Cosmtetics, w której każdy mógł przetestować błyszczące cienie do powiek.
Uczestnicy wydarzenia mogli także przetestować kosmetyki beBio, w tym nowości - produkty do ciała.
Była z nami też marka Remington, która promuje holistyczne podejście do życia, kierując się hasłem BYCIE SOBĄ PO SWOJEMU. Każdy mógł tam m.in. stworzyć breloki z najbliższym mu.
Nie zabrakło także marki Syoss, Schwarzkopf Gliss i Taft, gdzie czekały na gości produkty do przetestowania. Można było także zbadać kondycję swoich włosów.
Iście instagramową przestrzeń stworzyła także marka Verona, która zadbała o biżuterię prowadzących. W asortymencie marki można znaleźć produkty dopasowane do każdego - srebrne, złote, a także z cyrkoniami czy perłami. W strefie marki goście mogli zrobić sobie idealne selfie, jak też wygrać biżuterię!
Zobacz także: Tak przebiegła gala z okazji 23. urodzin Wizaz.pl. Kto otrzymał wyjątkową nagrodę?
Zobaczcie kilka pamiątkowych zdjęć z tego wydarzenia.