Reklama

Beyonce to jedna z najbogatszych gwiazd na świecie. Na koncie ma 17 statuetek Grammy. Natomiast nie zarabia tylko na muzyce. Gwiazda kilka lat temu założyła własną markę odzieżową we współpracy z Adidasem - IVY PARK. Teraz wypuściła nową kolekcję, którą zareklamowały jej własne dzieci. Jak obecnie wyglądają?

Reklama

Zobacz także: Co gwiazdy robiły po koncercie Beyonce i Jay-Z w Polsce? WIEMY! Zobacz zdjęcia

Beyonce pokazała dzieci w reklamie

Beyonce wystąpiła w reklamie nowej kolekcji ubrań IVY PARK. Zaskoczyła wszystkich zabiegiem marketingowym. W reklamie biorą bowiem udział jej dzieci, które do tej pory często ukrywała przed światem: 9-letnia córka Blue Ivy oraz 4-letnie bliźniaki Rumi i Sir. W klipie cała rodzina jest ubrana w niebieskie stroje. Internauci zauważyli, że w jednym ujęciu Blue Ivy idzie obok mamy i jest prawie tak wysoka jak gwiazda. Poniżej znajduje się reklama udostępniona na profilu instagramowym marki odzieżowej. W klipie biorą udział również inne dzieci:

Poniżej znajduje się 4-letni Sir w kowbojskim kapeluszu.

Beyonce o problemach z bezsennością i akceptacji własnego ciała

Beyonce ostatnio udzieliła głośnego wywiadu w "Harper's Bazaar". Otworzyła się na bardzo osobiste tematy. Wyznała, że przez wiele lat miała problem z akceptacją własnego ciała:

W przeszłości spędzałam zbyt wiele czasu na dietach, mając błędne przekonanie, że dbanie o siebie oznacza ćwiczenia i nadmierną kontrolę - wyznała artystka.

Przyznaje, że scena bardzo ją wyniszczyła, dbając między innymi o wygląd:

Przez ponad połowę mojego życia zmagałam się z bezsennością. Nadwyrężałam mięśnie tańcem na obcasach, włosy niszczyłam lokówką, a cerę scenicznym makijażem (...) W tej branży łatwo się bardzo szybko zatracić. Ona zabiera twojego ducha i światło, a potem cię wypluwa. Widziałam to niezliczoną ilość razy, nie tylko z celebrytami, ale także producentami, reżyserami, dyrektorami itp. Show-biznes nie jest dla wszystkich. Długo walczyłam o ochronę swojego zdrowia psychicznego i prywatności - tłumaczy.

Zobacz także: Beyonce bardzo zawiodła swoich fanów. "Wielkie wieści" okazały się błahostką

East News

Piosenkarka nazwała siebie bestią w szpikach, podkreślając, że taka jest tylko na scenie:

Przez całą swoją karierę celowo dążyłem do wyznaczania granic między moją osobowością sceniczną a życiem osobistym. Moja rodzina i przyjaciele często zapominają o mojej drugiej stronie, czyli bestii w szpilkach, dopóki nie obserwują mnie podczas występu - ujawnia.

Beyonce jest weteranką światowej sceny muzycznej. Jej przeboje są znane prawie w każdym zakątku kuli ziemskiej. Natomiast jej najnowszy wywiad pokazuje, jakie negatywne skutki przynosi sława. Za wielkim sukcesem stoją czasem ból i same wyrzeczenia. Gwiazda za niespełna miesiąc skończy 40 lat. Jak Wam podoba się jej nowa kampania?

Reklama

Zobacz także: Beyonce w wyzywającej stylizacji

East News
Reklama
Reklama
Reklama