Robert Lewandowski rezygnuje z intratnego kontraktu reklamowego ze znaną marką. Robi to dla żony Ani?
Robert Lewandowski rezygnuje z intratnego kontraktu reklamowego ze znaną marką. Robi to dla żony Ani?
Wszystko jasne!
1 z 5
Robert Lewandowski zakończył współpracę z marką Coca-Cola - poinformował portal Wirtualnemedia.pl. Kapitan polskiej reprezentacji od 2010 roku był ambasadorem producenta napoju oraz turnieju piłkarskiego dla dzieci Coca-Cola Cup. Kontrakt na współpracę Roberta Lewandowskiego z marką wygasł wraz z końcem 2017 roku. Oznacza to, że "Lewy" nie pojawi się w kolejnych reklamach marki. Ostatni spot z udziałem polskiego piłkarza promował Coca-Colę Zero Cukru. Niestety udział Lewandowskiego w reklamie nie spotkał się z pozytywnym odbiorem.
Zobacz też: Anna Lewandowska nie jest zachwycona 2. miejscem Roberta w plebiscycie! "Liczyliśmy na to pierwsze miejsce"
Czy to było powodem zakończenia współpracy Roberta Lewandowskiego z Coca-Colą? A może chodzi o wizerunek żony piłkarza, trenerki i dietetyczki Anny Lewandowskiej? Przeczytajcie na następnych stronach.
Polecamy: Robert Lewandowski przechodzi na sportową emeryturę? Dzięki temu wzbogaci się o...
2 z 5
Udział Roberta Lewandowskiego w reklamach Coca-Coli spotkał się z falą krytyki ze strony internautów oraz ekspertów wizerunkowych. Jedni i drudzy zgodnie zarzucali piłkarzowi, że jego udział w promowaniu napoju nie współgra z działalnością jego żony Anny, której biznes opiera się na propagowaniu zdrowego stylu życia. Anna Lewandowska posiada swoją markę Foods By Ann, która produkuje zdrowe produkty spożywcze. Żona Lewandowskiego pracuje również nad stworzeniem siostrzanej marki Baby By Ann, która ma oferować zdrowe jedzenie dla dzieci.
3 z 5
Czy to rozwijający się biznes zdrowych produktów żony piłkarza był powodem zakończenia współpracy z Coca-Colą? Oficjalnie nie podano odpowiedzi na to pytanie. Według informacji "Przeglądu Sportowego", sprawa może mieć związek ze zbliżającym się mundialem w Rosji. W czasie Mistrzostw Świata 2018 wizerunek Roberta Lewandowskiego będzie łakomym kąskiem dla wielu światowych marek.
4 z 5
Jak pisze "PS", zainteresowanie zaangażowaniem Roberta Lewandowskiego do promocji swoich produktów wyraziła marka Oshee, produkująca funkcjonale napoje dla osób aktywnych fizycznie. Oshee jest partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej, a od sierpnia 2018 roku będzie również sponsorem polskiej reprezentacji.
5 z 5
Czy zatem już wkrótce "Lewy" będzie miał nową pracę? Zobaczmy! :)