Reklama

Kilka dni temu wiele emocji wywołał najnowszy odcinek show Kuby Wojewódzkiego, w którym gośćmi byli Marcin Hakiel oraz Caroline Derpienski. Dziennikarz opublikował później post, w którym cieszył się z wysokiej oglądalności. Czy miał rację? Znamy wyniki.

Reklama

Oglądalność show Kuby Wojewódzkiego

Kiedy Kuba Wojewódzki obwieścił w mediach społecznościowych, że gośćmi w pierwszym odcinku nowego sezonu jego programu będą Marcin Hakiel oraz Caroline Derpienski, w sieci wybuchła prawdziwa burza. Internauci byli zaskoczeni, że tancerz przyjdzie do show, po tym, jak dziennikarz wykpił w "Polityce" wynajęcie przez niego detektywów w celu ujawnienia zdrady żony. Przede wszystkim jednak ludzie byli przeciwni zaproszenia kontrowersyjnej modelki. Zarzucali "królowi TVN-u", że promuje złe wzorce i twierdzili: "To szczyt żenady". 22-latka jednak w ogóle się tym nie przejmowała.

- Komentarzy internautów nie czytam, bo nie ma sensu. Wiem, że wynika to z zazdrości o moją pewność siebie, odwagę i dystans do siebie. Piszą hejty, ale i tak cała Polska - łącznie z hejterami - pobije rekord widzów przed telewizorami we wtorek - powiedziała nam wówczas Caroline Derpienski.

Instagram @kuba_wojewodzki_official

Zobacz także: Kolejne kontrowersje wokół programu Kuby Wojewódzkiego z Caroline Derpienski! "To jest straszne"

W środę 6 września Kuba Wojewódzki opublikował w mediach społecznościowych nowy post i jego słowa wskazywały na to, że Caroline Derpienski miała racje. Dziennikarz pokazał bowiem zdjęcie w t-shirtcie z nadrukiem "sk*rwysyn" i napisał: "W związku z rekordową oglądalnością wczorajszego odcinka dostałem dziś taką koszulkę. Leży jak ulał. Dziękuje wszystkim za bojkot". Teraz "Wirtualne Media" opublikowały wyniki i ujawniły, czy showman miał rację.

Zobacz także: Maciej Kurzajewski zmiażdżony w programie Wojewódzkiego. "Najbardziej przeźroczysta postać w telewizji"

Okazało się, że średnia widownia w dniu emisji odcinka wyniosła 606 tys. osób, czyli o 65 tys. widzów więcej niż otwarcie nadawanej przed rokiem 33. odsłony programu. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przełożyło się to na 10,48 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,37 proc. w grupie 16-59.

Reklama

Jesteście zaskoczeni tak wysoką oglądalnością odcinka z Caroline Derpienski?

Reklama
Reklama
Reklama