Najlepiej i najgorzej sprzedające się okładki w 2011 roku
Sprawdź, które gwiazdy wypadły najlepiej w rankingu
Sprzedaż magazynów kolorowych w dużej mierze zależy od okładki, dlatego wydawnictwa prześcigają się w zdobywaniu największych gwiazd, które użyczą im swoich twarzy.
W 2011 roku wciąż najlepiej sprzedają się gazety, na których okładkach widnieją m.in. Sarah Jessica Parker, Heidi Klum i Jennifer Aniston.
Najlepiej sprzedającym się numerem magazynu GQ, okazał się ten z Milą Kunis. Wielkim zdziwieniem była okładka Vanity Fair, z Justinem Bieberem, której wyniki sprzedażowe okazały się jednymi z najgorszych od wielu lat!
Nie można zapomnieć również o Lady Gadze. Artystka, bowiem pobiła rekord w ilości okładek, na których znalazła się jej twarz. Jej czarno biała okładka październikowego Harper’s Bazaar, znalazła się na trzecim miejscu od końca pod względem sprzedaży. Ale za to jej majowa okładka tego samego magazynu i marcowa Vogue’a, okazały się wielkimi hitami! Na obu Lady Gaga miała pełen makijaż. Widać fani wolą artystkę umalowaną niż w wersji naturalnej.
Podobne wahania sprzedażowe miały okładki z Kim Kardashian i jej rodziną. Jednak prognozy specjalistów głoszą, że modną rodzinkę będziemy wciąż często oglądać i w przyszłym roku.
A Wy macie swoją ulubioną okładkę mijającego roku?
jm