Reklama

Sama Lady Gaga określa swój zapach „Fame” („Sława”), jako miksturę łez belladonny, skruszonego serca orchidei tygrysiej, kadzidła, sproszkowanej moreli, szafranu i kropli miodu. Dzięki użyciu innowacyjnej technologii esencja Black Eau de Parfum, jest podobno czarna, ale w momencie użycia, mgiełka staje się bezbarwna. Nikt inny nie mógł tego wymyślić, tylko Lady Gaga!

Reklama

Zapach zamknięty jest w pięknym flakonie uwieńczonym złotym korkiem. Całość przypomina odrobinę design buteleczek Thierry’ego Muglera.

Reklama

Do sprzedaży innowacyjny zapach królowej współczesnej muzyki pop trafi dopiero we wrześniu, ale już teraz wróżymy mu ogromną popularność. Nic dziwnego w końcu taka reklama z roznegliżowaną gwiazdą w roli głównej sprzedaży nie zaszkodzi.

Reklama
Reklama
Reklama