Reklama

W sobotę, 22 października, odbyła się 13. Gala Dobroczynności Gwiazd, na której zjawili się znani z pierwszych stron gazet. Na uroczystości nie mogło zabraknąć Marty Manowska, która od lat wspiera organizacje charytatywne, a swoją popularność wykorzystuje, aby pomagać innym. Laureatka nagrody zdecydowała się na współpracę z firmą, która ufunduje zakup nowego mikroskopu dla Instytutu Matki i Dziecka.

Reklama

Szlachetny gest Marty Manowskiej

Marta Manowska od 2014 roku jest prowadzącą hitu Telewizji Polskiej "Rolnik szuka żony". Widzowie od pierwszego momentu pokochali ją za szczery uśmiech i otwartość, którą widać nie tylko w programach telewizyjnych, ale także w mediach społecznościowych gwiazdy. Choć życie prywatne prezenterki jest owiane tajemnicą i nie chwali się nim często na swoim Instagramie, który zgromadził sporą rzeszę fanów, Marta Manowska wykorzystuje swoje media społecznościowe do czynienia dobra - udostępnia zbiórki, a także porusza ważne społecznie tematy. Nic dziwnego, że jest jedną z laureatek plebiscytu Gwiazd Dobroczynności.

East News/Artur Zawadzki/REPORTER

Zobacz także: Plejada gwiazd na Balu Dobroczynności! Kurdej-Szatan, Zborowska, Manowska [ZDJĘCIA]

Marta Manowska zdecydowała się na szlachetny gest. Gwiazda do tej pory nie brała udziału w kampaniach reklamowych i chroniła swój wizerunek, teraz natomiast zdecydowała się wesprzeć Instytut Matki i Dziecka, proponując swój udział w reklamie za wpłatę 400 tysięcy na fundację Herosi, która zakupi potrzebny szpitalowi mikroskop.

- Możemy wszystko! Potrzebujemy tylko środków
Udało się zebrać 300.000 @w_kracze 200.000 @zborowskazofia na laser, cuzę, specjalistyczny sprzęt i chemię celowaną, nierefundowaną dla dzieciaków. Czas na mnie. Bardzo szanuję i oszczędzam swój wizerunek i nigdy, mimo propozycji, nie zrobiłam żadnej kampanii reklamowej, za wyjątkiem kampanii społecznych. ZOSTANĘ TWARZĄ MARKI, która ZDECYDUJE SIĘ PRZEKAZAĆ 400.000 zł dla @fundacjaherosi na zakup mikroskopu medycznego dla Instytutu Matki i Dziecka, który podniesie jakość życia i leczenia dzieci leczonych na oddziale i lekarzy dbających o ich życie ❤️ - napisała w swoich mediach społecznościowych.

Apel Marty Manowskiej spotkał się z ciepłym odbiorem fanów, którzy nie kryją swojego wzruszenia. Prezenterka wciąż czeka na propozycje od firm, które zdecydują się wesprzeć fundację, a Instytut Matki i Dziecka dzięki temu sprzętowi będzie na światowym poziomie.

Na zakup tego MIKROSKOPU potrzebujemy 400.000 zł. Apeluję do firm, które chciałyby skorzystać z mojego wizerunku. Zostanę twarzą marki, kampanii firmy, która zdecyduje się przekazać te kwotę dla @fundacjaherosi na zakup tego sprzętu

Cel jest konkretny. Zrobi wiele:
- uratuje wiele dzieciaków
- poprawi jakość życia
- pomoże lekarzom w pracy

Proszę Was, media, żeby rozpropagować tę informację.

Zróbmy razem
Jeszcze więcej - apelowała na swoim Instagramie Marta Manowska.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama