Reklama

W polskim show-biznesie ostatnio zawrzało. Wszystko za sprawą autorów bloga Polacy Rodacy, którzy ujawnili stawki najpopularniejszych blogerek w kraju. Kwoty te podzieliły opinię publiczną, a głos zabrała nawet Margaret. Warto dodać, że wokalistka sama prowadzi bloga. Zobacz: Margaret o aferze z blogerkami: "Ciężko pracują! One nie siedzą i pierdzą w stołek"

Reklama

Jednak oprócz pisania notek na stronę i koncertowania artystka ma jeszcze inne obowiązki. Wokalistka została zaproszona do kilku kampanii, a ostatnio reklamowała między innymi znaną sieć komórkową. Teraz przyszedł czas na nowe wyzwanie, a na stronie gwiazda poinformowała swoich fanów, że została ambasadorką Coca-Coli. Wszystko za sprawą tego, że popularna firma obchodzi 100-lecie wprowadzenia na rynek charakterystycznej, szklanej butelki. Na blogu Margaret pochwaliła się pierwszymi zdjęciami z kampanii.

Widzieliście już?

Zobacz: Rażąca wpadka na TeleKamerach. Margaret wytknęła błąd organizatorom


Reklama

Margaret w odważnym kombinezonie:

Reklama
Reklama
Reklama