Margaret została twarzą Coca-Coli. Na zdjęciach nie przypomina siebie
To kolejne wyzwanie dla artystki
W polskim show-biznesie ostatnio zawrzało. Wszystko za sprawą autorów bloga Polacy Rodacy, którzy ujawnili stawki najpopularniejszych blogerek w kraju. Kwoty te podzieliły opinię publiczną, a głos zabrała nawet Margaret. Warto dodać, że wokalistka sama prowadzi bloga. Zobacz: Margaret o aferze z blogerkami: "Ciężko pracują! One nie siedzą i pierdzą w stołek"
Jednak oprócz pisania notek na stronę i koncertowania artystka ma jeszcze inne obowiązki. Wokalistka została zaproszona do kilku kampanii, a ostatnio reklamowała między innymi znaną sieć komórkową. Teraz przyszedł czas na nowe wyzwanie, a na stronie gwiazda poinformowała swoich fanów, że została ambasadorką Coca-Coli. Wszystko za sprawą tego, że popularna firma obchodzi 100-lecie wprowadzenia na rynek charakterystycznej, szklanej butelki. Na blogu Margaret pochwaliła się pierwszymi zdjęciami z kampanii.
Widzieliście już?
Zobacz: Rażąca wpadka na TeleKamerach. Margaret wytknęła błąd organizatorom
Margaret w odważnym kombinezonie: