Magda Gessler zarobiła 57 mln złotych dla TVN! Zobaczcie innych gigantów reklamowych
Magda Gessler zarobiła 57 mln złotych dla TVN! Zobaczcie innych gigantów reklamowych
Drugie miejsce mocno zaskakuje!
1 z 10
Rankingi najlepiej zarabiających gwiazd dla stacji telewizyjnych są idealną okazją, aby zobaczyć, które nazwiska są najcenniejsze dla reklamodawców, a co za tym idzie - dowiedzieć się, które show są prawdziwymi hitami stacji. W tym roku, z zestawienia przygotowanego przez dom mediowy Love Media, wynika, że najwięcej reklam przyciągnął program kulinarny prowadzony przez Magdę Gessler. "Kuchenne rewolucje" od stycznia do czerwca 2015 r. zarobiły dla TVN ponad 57 mln zł, o ponad 1 mln zł więcej niż przed rokiem.
Zobacz: Znany aktor pracował w restauracji Magdy Gessler. Zgadniecie który?
W naszej galerii zobaczycie, kto jeszcze zarabia dla swojej stacji grube miliony. Drugie miejsce może być dla Was zaskoczeniem!
2 z 10
Miejsce 10:
Adam Sztaba, Kora, Elżbieta Zapendowska, Piotr Rogucki, Maciej Rock. Paulina Sykut – "Must be the music"– 28,7 mln zł
3 z 10
Miejsce 9:
Robert Janowski – „Jaka to melodia”/TVP1 – 29,3 mln zł.
4 z 10
Miejsce 8:
Marcin Prokop, Szymon Hołownia – „Mamy cię”/TVN – 32,6 mln zł.
5 z 10
Miejsce 7:
Beata Tyszkiewicz, Andrzej Grabowski, Iwona Pawlović, Michał Malitowski, Anna Głogowska, Krzysztof Ibisz – “Dancing with the stars” – 33,2 mln zł
6 z 10
Miejsce 6:
Katarzyna Dowbor – „Nasz nowy dom”/Polsat – 37,8 mln zł.
7 z 10
Miejsce 5:
Agnieszka Chylińska, Katarzyna Bujakiewicz, Kuba Wojewódzki, Filip Chajzer – „Mali giganci”/TVN – 38,6 mln zł.
8 z 10
Miejsce 4:
Małgorzata Walewska, Katarzyna Skrzynecka, DJ Adamus, Paweł Królikowski, Maciej Dowbor, Piotr Gąsowski – „Twoja twarz brzmi znajomo”/Polsat – 42,0 mln zł.
9 z 10
Miejsce 3:
Ewa Drzyzga – „Rozmowy w toku”/TVN – 46,0 mln zł.
10 z 10
Miejsce 2:
Bronisław Cieślak – „Malanowski & Partnerzy”/Polsat – 50,4 mln zł
Drugie meijsce Bronisława Cieślaka trochę nas zaskoczyło. Czyżby wciąż działała magia porucznika Borewicza? Dlaczego Bronisław Cieślak i Magda Gessler przyciągają reklamodawców?
Dobra pozycja formatów "Malanowski i Partnerzy" oraz "Rozmowy w toku" jest wynikiem dużej liczby przerw reklamowych towarzyszących tym programom. W pierwszym półroczu tego roku było to odpowiednio 1493 i 1427 przerw. Na pierwszym miejscu pod względem liczby przerw reklamowych (1731) znalazło się "Szkło kontaktowe", dzięki temu program ten został także liderem w kategorii największej liczby wyemitowanych spotów – komentuje odpowiedzialny za przygotowanie raportu Michał Bakalarczyk z Lowe Media.