Hejt na kampanię "Polish boy wanted"! Specjaliści od reklamy bronią marki. A wy co myślicie? SONDA
Hejt na kampanię "Polish boy wanted"! Specjaliści od reklamy bronią marki. A wy co myślicie? SONDA
Hejt na kampanię reklamową najnowszej kolekcji marki Reserved. Internauci dzielą się w sieci swoimi krytycznymi komentarzami na temat akcji viralowej, która kilka dni temu poruszyła wiele osób. Na Facebooku marki aż roi się od negatywnych wpisów, w których fani zarzucają twórcom kampanii oszustwo. Przypomnijmy, że chodzi o słynny filmik, w którym egzotyczna piękność poszukiwała przez internet polskiego chłopaka, którego poznała na koncercie w Warszawie. Dziewczyna prosiła o pomoc w odnalezienie swojego wybranka. Kiedy marka Reserved ujawniła, że filmik był teaserem do kampanii reklamowej, wiele osób się oburzyło. Czy słusznie?
Viral "Polish boy wanted!" - skrajne opinie
Podczas kiedy internauci hejtują najnowszą kampanię marki, wielu specjalistów od reklamy mają zupełnie inne zdanie na ten temat. Niektórzy mówią wprost - efekt zainteresowania został osiągnięty. Filmik obejrzały ponad 2 miliony osób, w tym wielu mężczyzn. A to właśnie do nich była kierowana akcja. Marka Reserved chce w ten sposób promować swoją najnowszą męską kolekcję ubrań
(...) zainteresowanie odbiorców zostało przekute na pozytywny przekaz: Reserved mówi o #polskichchlopakach, którzy są cool. Nie wyśmiewa ich, nie pokazuje w negatywnym świetle. Samo przesłanie pierwszego, viralowo rozchodzącego się filmu również było pozytywne, mówiące o wspaniałym, polskimi chłopaku. Każdy lubi być doceniany, stąd zapewne ta wielka siła virala wśród ludzi - tłumaczył akcję Paweł Walicki, CEO agencji Warsaw Ceartives, która stworzyła reklamę we współpracy z marką Reserved.
A wy co myślicie? Podoba Wam się taka forma reklamy? A może przekroczono granice?
Polecamy: Rubik, Lewandowski, Chodakowska - ile gwiazdy zarabiają na Instagramie? Te sumy Was zaskoczą!
Akcja viralowa Reserved wzbudziła ogromne emocje.
Urocza DeeDee szukała chłopaka w internecie. Wiele osób uwierzyło w tę niesamowitą historię.