Reklama

Ze względu na rozprzestrzeniającą się epidemię koronawirusa w Polsce, Lidl postanowił wprowadzić kolejne zmiany w funkcjonowaniu sklepu i obsłudze klientów. Te działania mają na celu troskę o bezpieczeństwo wszystkich osób, które chcą zrobić zakupy. Zobaczcie do jakich kolejnych zmian trzeba będzie się dostosować!

Reklama

Zobacz także: Koronawirus w Polsce. Biedronka wprowadza zmiany, będzie jak w szpitalu!

Lidl wprowadza kolejne zmiany przez epidemię koronawirusa

Od samego początku epidemii, Lidl zdecydował się wprowadzić pierwsze zmiany w obsłudze klientów, w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa. Sieć dotychczas m.in. zamontowała ekrany ochronne z plexi przy kasach oraz wprowadziła model zmianowy podczas pracy. W związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją, zdecydowano się wdrożyć kolejne rozwiązania, mające na celu jeszcze bardziej zwiększyć bezpieczeństwo zarówno pracowników, jak i osób robiących zakupy.

W nowej kampanii informacyjnej Lidl wprowadza udostępnienie kasy pierwszeństwa m.in. lekarzom i pielęgniarkom. Ponadto seniorzy będą obsługiwani przez kasjerów priorytetowo. Kasy pierwszeństwa będą przysługiwały także wolontariuszom wspierającym seniorów w dokonywaniu zakupów spożywczych oraz przedstawicielom pozostałych służb (strażakom, policjantom, żołnierzom Wojsk Obrony Terytorialnej czy strażnikom miejskim) niosącym pomoc osobom starszym lub tym przebywającym na kwarantannie. Dodatkowo Lidl umożliwia pracownikom w wieku 65+ zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy – wysokość pensji osób, które skorzystają z tego rozwiązania, pozostanie niezmieniona.

Klienci w dalszym ciągu powinni pamiętać o zachowaniu środków ostrożności, czyli o odstępach pomiędzy jedną osobą, a drugą czy wybieraniu pieczywa, owoców i warzyw tylko przez jednorazową rękawiczkę. Warto wiedzieć o tych zasadach przed wyjściem do sklepu. Zobaczcie wideo, na którym pokazano jak powinniśmy zachowywać się podczas robienia zakupów.

Lidl wprowadza kolejne zmiany w celu zapewnienia większego bezpieczeństwa pracownikom i klientom.

EastNews
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama