Reklama

"Pytanie na śniadanie" oraz "Dzień Dobry TVN" od lat walczą o tytuł najpopularniejszej śniadaniówki w Polsce. Siłą tych programów są także prowadzący. Do "Dzień Dobry TVN" niedawno dołączyli Małgorzata Rozenek-Majdan oraz Krzysztof Skórzyński. Czy ich obecność na ekranie przełożyła się na oglądalność? Poznajcie wyniki oglądalności!

Reklama

"Dzień Dobry TVN" kontra "Pytanie na śniadanie" - wyniki oglądalności

Nie da się ukryć, że zarówno o "Dzień Dobry TVN" i jak i o "Pytaniu na śniadanie" jest najgłośniej w kontekście gospodarzy show. Pod koniec sierpnia swój debiut w śniadaniówce TVN zaliczyli Małgorzata Rozenek-Majdan oraz Krzysztof Skórzyński. Choć minął już ponad miesiąc, każdy odcinek z Rozenek wciąż budzi spore emocje.

Zobacz: Małgorzata Rozenek-Majdan zabrała głos w sprawie Jerzego Stuhra w "Dzień Dobry TVN"!

Nieco inaczej sprawa wygląda w "Pytaniu na śniadanie" - tam prowadzący się nie zmienili, jednak od paru tygodni całą uwagę skupiają na sobie Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski. To właśnie w "Pytaniu na śniadanie" prowadzący show potwierdzili swój związek, udzielając pierwszego wywiadu podczas wspólnych wakacji. Kilka dni później poprowadzili jedno z wydań już jako para. Niektórzy widzowie wprost pisali, że włączą TVP właśnie po to, by zobaczyć, jak zachowują się na żywo aktorka "M jak miłość" i prezenter.

Ale czy rzeczywiście zamieszanie wśród gwiazd programu przekłada się na oglądalność? Jak podają wirtualnemedia.pl we wrześniu 2022 roku większym zainteresowaniem cieszyło się... "Pytanie na śniadanie". Poniżej szczegóły!

Instagram/@pytanienasniadanie

Średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” we wrześniu wyniosła 390 tys. Tylko nieco niższą cieszy się „Dzień Dobry TVN” - wynosi ona 359 tys. Warto dodać, że rok wcześniej w podobnym okresie "DDTVN" śledziło 335 tys. widzów, a to może oznaczać, że Rozenek i Skórzyński rzeczywiście zdobyli nowych widzów. Będą z siebie zadowoleni?

Zobacz także: Katarzyna Cichopek opuszcza studio "Pytania na śniadanie" nie rozstając się z telefonem. Zdjęcia paparazzi

Pawel Wodzynski/East News

Na trzecim miejscu, wg informacji wirtualnemedia.pl, znajduje się „Nowy dzień z Polsat News”, który śledzi ok. 235 tys. widzów. Co ciekawe, niedawno pojawiły się informacje, że Polsat planuje swój własny program śniadaniowy, a jedną z jego gwiazd ma być Marcelina Zawadzka. Czekacie?

TRICOLORS/EAST NEWS
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama