Twarzą najnowszej kampanii Mokobelle została Kamila Szczawińska, która doskonale pasuje do wizerunku marki. A jaka jest kobieta Mokobelle w sezonie wiosna-lato 2015? Wodzi na pokuszenie nonszalanckimi stylizacjami i ma duszę hippiski. Zaś swoją niezależność manifestuje biżuterią! Stawia na wyraziste wzory, śmiało łącząc je ze spektakularnymi kolczykami, bransoletami i naszyjnikami. Nie zważa na trendy – ona je wyznacza.

Reklama

Przeczytajcie więcej o stylu Kamili Szczawińskiej

W nowej kolekcji znalazło się kilka linii biżuterii:

Reklama
  • Boho - etniczne bransolety, naszyjniki i kolczyki z motywami muszli, piór i kwiatów budzą skojarzenia ze słońcem, morzem i plażą.
  • Dolce Vita - w tym sezonie dodatki mają wyraźną i dużą formę. Niewinność bieli łączymy się tu z przepychem złota.
  • Total Black - zestawienie złota z czarnymi onyksami i piórami wpisuje się w niezwykle modny trend etno. Klasyka, ale w nowym, odważnym wydaniu.
  • Non stop kolor - róż, pomarańcz, neonowa zieleń i wszelkie odcienie niebieskiego to energetyczna propozycja do stworzenia codziennej stylizacji w sportowym duchu.
  • Kraina łagodności - zmysłowa biżuteria z piórami i ażurowymi zawieszkami.
  • Morskie opowieści - mocno nasycone turkusy, spokojne jaspisy ze złotymi zawieszkami łączymy z bransoletkami ze sznureczków i pozłacanych łańcuszków.

W galerii znajdziecie więcej z kampanii Mokobelle:

Reklama
Reklama
Reklama