Reklama

Reklama

Dzięki swojej brawurowej roli w „Zimnej Wojnie”, Joanna Kulig zdobyła uznanie światowego kina. Pochodząca z południa Polski aktorka od lat gra w polskich filmach, serialach i teatrach. Świetnie śpiewa i jest ulubienicą publiczności. Rola w docenionym na Festiwalu w Cannes filmie to wyjątkowy moment w jej życiu. W kuluarach mówi się, że wygranych było dwoje: nagrodzony Złotą Palmą za najlepszą reżyserię Paweł Pawlikowski i doceniona przez samą Juliette Binoche, Kulig. Jej pięć minut trwa w najlepsze, bo właśnie okazało się, że gwiazda została twarzą marki Reserved!

Joanna Kulig zachwyca w kampanii Reserved!

Obie szalenie ambitne, zdeterminowane, z dużym poczuciem humoru i potrafiące się dobrze bawić - Polka wystąpiła razem z Jeanne Damas - ikoną francuskiej mody, której stylizacje wzbudzają prawdziwą obsesję. Głównie dlatego, że w niewymuszony sposób definiuje pojęcie francuskiego stylu oraz zachęca dziewczyny z całego świata do kreowania autentycznego wizerunku:

W Paryżu stawia się na prostotę i ponadczasowość, nie na trendy - mówi sama zainteresowana.

Nowa kampania Reserved „I Can Boogie” utrzymana jest w klimacie retro, a właśnie nim inspirują się ambasadorki. Obie prezentują ponadczasowy szyk czy hollywoodzką sensualność rodem z lat 60. czy 70. ze szczyptą przekorności. Są także odbiciem kobiecego temperamentu tamtych czasów, nie wstydzą się flirtować ani uwodzić.

W naszej kampanii zwrot ”Yes Sir, I can Boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię - zdradza Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Zobaczcie niezwykłe wideo promujące najnowszą kampanię marki!

Polecamy: Joanna Kulig robi światową karierę. Kiedy przyjdzie czas na dzieci?

Reklama

Instagram
Reklama
Reklama
Reklama