Prawdziwe zarobki blogerek modowych
ONS
Newsy

Oto prawdziwe zarobki najpopularniejszych szafiarek w Polsce. Znani blogerzy ujawnili prawdę

Która za post bierze nawet 12 tysięcy złotych?

Zarobki najpopularniejszych blogerek modowych w Polsce od zawsze wzbudzają duże zainteresowanie. Ich działalność, nie tylko ta zarobkowa, wzbudza ogromne zainteresowanie branży. Ich pogromczynią jest m.in. Karolina Korwin Piotrowska. Przypomnijmy: Korwin Piotrowska o polskich blogerkach: Portal Mercedes poraża wtórnością, a Maff...

Dziś na blogu duetu piszącego pod nazwą "Polacy Rodacy" pojawił się bardzo ciekawy wpis, dotyczący prawdziwych zarobków najpopularniejszych szafiarek, ale i szafiarzy. Twórcy strony nie zdradzają jednak ich imion i pseudonimów, tylko podają inicjały oraz ilość polubień na Facebooku. Łatwo się więc domyśleć o kogo chodzi. Już na samym początku analizują to, ile za sponsorowany wpis na Facebooku czy blogu może zarobić jedna z mniej popularniejszych szafiarek. Przy okazji oceniają również sposób kontaktu z daną dziewczyną:
 

Panna C. :Stawki:
700 zł netto na umowę o dzieło za użycie produktu w poście.
1500 zł netto na umowę o dzieło - cena całego postu sponsorowanego. Mało? Niemało? Jak na tak żadnego bloga to zdecydowanie wygórowane ceny. Średnia liczba wyświetleń w miesiącu to około 11.000 przy około 2900 użytkowników…czyli prawie nic.  Fejsbuk - około 20.000 lajków. Zerowe życie na fanpejdżu. Gorzej niż u Nas. Może lajki kupione z Allegro. Może nie


Później zajmują się blogami najbardziej znanymi:

Powyżej znajdują się stawki dla blogów praktycznie szerzej nieznanych. Poniżej znajdują się stawki tych Największych. Z naszej Polskiej modowo - blogowej Ekstraklasy:

Panna J.:

Stawki:

Post na blogu - 8.000 zł netto.
Lokowanie produktu w poście - 4.000 zł netto.
Post na Fejsbuku - 2.000 zł netto.
Post na Instagramie - 2.000 zł netto.

O statystyki nie pytaliśmy, na pewno są to ogromne liczby. Fejsbuk to grubo ponad 100.000 lajków, bardzo żywy. Pod każdym postem kilka tysięcy lajków i kilkaset komentarzy. Do tego wszystko prowadzone przez profesjonalną firmę marketingową. Panna J. nie musi się niczym martwić. Po małych negocjacjach stawki trochę się zmieniły. Lokowanie produktu w poście ze wsparciem Fejsbuka i Instagrama 3.000 zł netto. Dwa posty za 5.000 zł netto. Ciekawostka? Panna J. nie rozlicza się barterowo, ale często dostaje rzeczy w „prezencie”. I mailowo można ustalić „świadczenia” za taki „prezent”. Jako, że to pierwsza liga, nie mogło zabraknąć „ścianki”. Wykorzystanie produktu na imprezie branżowej i pokazanie się z nim na „ściance” to koszt 8.000 zł netto.


Czyżby chodziło o Jessicę Mercedes? Dalej:

Panna MG:
Tutaj dostaliśmy bardzo profesjonalny, rozbudowany cennik:
Post ze stylizacją na blogu - 3.500 zł netto. Czas oczekiwania na stylizację to minimum 6 tygodni.
Post sponsorowany o produkcie - 12.000 zł netto.
Post sponsorowany bez tekstu - 5.000 zł netto.
Post na Fejsbuku - 5.000 zł netto.

Użycie przedmiotu w kolażu do 2 rzeczy - 1.000 zł netto. Cały kolaż - 5.000 zł netto.
Baner reklamowy na blogu - 4.500 zł netto za miesiąc lub 1.500 zł netto za tydzień.
Konkurs dla czytelników - 16.000 zł netto.
Reklama na You Tube - od 15.000 zł netto, cena do indywidualnego uzgodnienia.
Fejsbuk to około 100.000 lajków, również bardzo żywy. Panna MG profesjonalnie podchodzi do sprawy. Wie, że to jest biznes a nie jakieś zabawy w piaskownicy.


Chodzi o Macademian Girl?

Wpis wywołał już burzę w sieci, a udostępniła go m.in. Karolina Korwin Piotrowska:

tyle dokładnie zarabiają blogerki modowe. róbcie screeny bo zaraz zablokują. niezła prowokacja… - mówi


Co sądzicie o takiej prowokacji?

Zobacz: Kilka dni temu Mannei, teraz Mercedes. Blogerka doceniona przez prestiżowy magazyn modowy

Temara Gonzalez Perea z bloga Macademian Girl na premierze książki Joanny Horodyńskiej Modowy sąd


 

Karolina Korwin Piotrowska o zarobkach polskich blogerek
ONS
Newsy
Zrobki blogerek modowych zadziwiły branżę. Korwin: Żeby się upodlić podczytuję Jessikę, a jeśli chodzi o martwicę mózgu...
Nie ma o nich najlepszego zdania

Wczoraj autorzy bloga Polacy Rodacy opublikowali materiał zawierający dane na temat tego ile zarabiają znane blogerki. Rozpiętość stawek była ogromna, a niektóre z nich były naprawdę bardzo wysokie. Ten materiał wywołał prawdziwą burzę w internecie. Zobacz:  Oto prawdziwe zarobki najpopularniejszych szafiarek w Polsce. Znani blogerzy ujawnili prawdę Głos w tej sprawie zabrała również Karolina Korwin Piotrowska , która obserwuje to, co dzieje się w blogosferze i nie ma o niej najlepszego zdania. Swój dzisiejszy felieton na onet.pl  poświęciła właśnie tej aferze. Dziennikarka zaznacza, że stawki podane we wczorajszym artykule wcale jej nie szokują. Podkreśla, że jeśli daną firmę stać na to, aby zapłacić blogerce za wpis to czemu nie. Ona jednak nie zalicza się do tzw. "targetu. Blogi śledzi, aby wiedzieć co " w modowych blogach piszczy": Śledzę, co robi Kasia Tusk, Maffashion, a żeby się upodlić podczytuję Jessikę albo niezawodną jeśli chodzi martwicę mózgu Szarlizę; staram się być na bieżąco, z tym, co w modnych blogach piszczy. Wolę jednak "niemodne Polki".  Prowadząca "Magiel Towarzyski" zauważa też inne aspekty całej tej sytuacji: Mnie szokuje też co innego. Że za tymi dziewczynami w większości niewiele stoi, poza parciem na szkło, na zarabianie i jakąś, na razie dość nikłą, smykałką do mody. Pisać nie umieją. Kiedy bowiem poczyta się ich "autorskie" wpisy, włos się jeży i wiadomo, że gimnazjalista lepiej od nich i to za darmo, składa zdania i wyraża swoje myśli. Wiedza? Nikła. To dzieci Google'a i Wikipedii, czyli raczej "kopiuj-wklej" i intelektualne oraz merytoryczne dno. Karolina Korwin Piotrowska porównuje też blogerki do słupów reklamowych i przyznaje, że sama nie zdecydowałaby się na coś takiego: Niedawno odmówiłam prowadzenia imprezy za kilkanaście tysięcy złotych. Nie...

Gosia Boy broni blogerki
gosiaboy.com/Akpa
Newsy
Blogerki zostały skrytykowane po tym, jak ujawniono ich stawki za sponsorwany post. W obronę wzięła je Gosia Boy
Dziennikarka wkłada kij w mrowisko

Zarobki blogerek modowych od dawna wzbudzały wielkie zainteresowanie. Internauci zarzucali im, że wszystko mają za darmo, a one same chętnie o tym opowiadały. Teraz autorzy bloga Polacy Rodacy postanowili wyjawić cenniki najpopularniejszych blogerek w kraju. Niektóre kwoty rzeczywiście zaskakują. Zobacz:  Oto prawdziwe zarobki najpopularniejszych szafiarek w Polsce. Znani blogerzy ujawnili prawdę W obronę swoje koleżanki wzięła inna blogerka modowa, Gosia Boy . Na swoim profilu na Facebooku dała wyraz swojemu niezadowoleniu z tego, że kwoty te zostały ujawnione, a ludzi wykonujących inne zawody nikt o takie rzeczy nie pyta. Chyba jestem jedyną osobą, która nie rozumie tej prowokacji. Ujawniono ogromne zarobki konkretnych blogerek. Tak, jakbyśmy ich nie znali, jakbyśmy się ich nie domyślali? Ile zarabia bloger? Tyle, ile reklamodawca mu zapłaci. I nie dotyczy to tylko wymienionych osób, ale każdego blogera/autora/dziennikarza, który traktuje swoje zajęcie w sieci na tyle poważnie, że chce z niego czerpać jakieś profity. No właśnie, czy dziennikarz pisze teksty za darmo? Nie. To dlaczego dziwimy się, że na blogach się zarabia? Za granicą blogi to już przedsiębiorstwa, na które pracuje sztab ludzi. Może u nas za kilka lat będzie tak samo? A może już to się zaczyna? Równie dobrze moglibyśmy rozdmuchiwać zarobki osób prowadzących swoje firmy w każdej dziedzinie. Naprawdę, czy kogoś powinno obchodzić tak bardzo, ile i kto zarabia?  Przyznała również, że nie bardzo interesuje ją to ile zarabiają jej koleżanki z branży. Zauważyła, ze kwoty te są uwarunkowane popularnością w social mediach danej blogerki: Szczerze? Mam w nosie, czy Panna X i Y biorą za post sponsorowany 5, 10, 15, czy 100 tys. zł. Co ta informacja zmienia w naszym życiu? To tak jakby mnie interesowało, ile Pani stylistka wzięła za stylizację ostatniej sesji, a Pan fotograf za...

Korwin ostro o Luxurii Astaroth
ONS
Newsy
Korwin Piotrowska znalazła pracę dla Luxurii. Widzi ją w specyficznej branży
Modelka skorzysta z jej propozycji?

Luxuria Astaroth z pewnością ma powody do radości - z mało komu znanej modelki urosła do rangi jednej z najpopularniejszych celebrytek w naszym kraju. Jej szokujące wypowiedzi i zachowanie wzbudzają kontrowersje i sprawiają, że wszyscy o niej mówią, a ona sama czerpie z tego profity. Na swoim koncie ma już kampanię reklamową dla znanej marki oraz alkohol z własną podobizną. Przypomnijmy: Luxuria zarabia na swoich skandalach Szybka kariera i wulgarne zachowanie sprawiły, że zdobyła tyle samo zwolenników, co przeciwników. Na Facebooku powstał nawet specjalny profil "Beka z Luxurii Astaroth", który w ciągu kilku dni zyskał ponad 100 tysięcy lajków. Dziennikarka Karolina Korwin Piotrowska słynąca z ostrych opinii, również nie darzy sympatią młodej celebrytki. W swojej rubryce we "Wprost" w bardzo dosadny sposób skomentowała postać Luxurii i jej grę aktorską, przy okazji znajdując dla niej odpowiednie miejsce w show biznesie.   Widziałam film "Obietnica" oraz teledyski Donatana i wiem jedno - jest zapewne wiele pogłębionych psychologicznie ról w filmach porno, w których Luxuria i jej pseudonim mogą się przydać. Tylko, że to podobno ciężka praca, do tego fizyczna, a tej podobno to dziewczę się brzydzi - pisze. Dziennikarka odniosła się również do słów modelki, która stwierdziła, że nie ma czasu na szkołę, bo ma wiele ciekawszych rzeczy do zrobienia. Zdaniem Korwin po tym jak przeczytała na blogu Freestyle Voguing ofertę współpracy z Luxurią , doszła do wniosku, że szkoła już nie jest jej potrzebna.   Widziałam e-mail z ofertą współpracy dla Luxurii polegającą na tym, że panna jedzie do Cannes i może tam zareklamować polskie firmy i ich logotypy. Oto prawda o polskim show-biznesiczku. To erotyczny obwoźny sklepik usługowy. I to wszystko w barterze, za bilet i hotel - zakończyła. Ciekawe, co na to sama zainteresowana,...

Nasze akcje

Nowa kolekcja Lilou zachęca do świętowania wspólnych chwil

Partner
Pomysł na prezent: perfumy Tom Tailor

Te perfumy symbolizują drogocenne chwile szczęścia i spokoju

Partner

Niebanalna i ponadczasowa biżuteria Pandora zachwyca blaskiem

Partner

Uwielbiasz taniec? Rozwijaj swoje umiejętności i dziel się nimi ze światem!

Partner

Lubisz zieloną herbatę? Poznaj jej prozdrowotne właściwości

Partner

Słuchawki jak ekskluzywne kosmetyki? To możliwe z Huawei FreeBuds Lipstick

Partner