Pierwsza i druga edycja były hitami. Czy trzecia odsłona "Rolnika szuka żony" też przyciąga miliony?
3. edycja to też hit?
"Rolnik szuka żony" miażdży konkurencję! Wyniki oglądalności pokazują, że trzeci sezon programu ogląda średnio 4,16 mln osób, dzięki czemu TVP1 jest liderem na rynku telewizyjnym w czasie emisji show. Według doniesień portalu wirtualnemedia.pl, program o rolnikach poszukujących swojej miłości w porównaniu do drugiej edycji zyskał aż 260 tysięcy widzów. Poprzednią, drugą edycję oglądało średnio 3,90 mln widzów.
Okazuje się, że do tej pory największym zainteresowaniem cieszył się czwarty odcinek najnowszej edycji "Rolnik szuka żony". Program obejrzało wówczas 4,56 mln osób!
TVP1 w czasie emisji "Rolnik szuka żony" jest zdecydowanym liderem na rynku telewizyjnym. Na drugim miejscu ze znacznie gorszym wynikiem znajduje się Polsat, któremu udaje się przyciągnąć średnio 1,6 mln widzów. Trzecie miejsce należy do stacji TVN, którą wybiera 1,4 mln osób.
Patrząc na wyniki jakie na rynku telewizyjnym osiąga program "Rolnik szuka żony" nie dziwi fakt, że Telewizja Publiczna zdecydowała już, że powstanie 4. edycja show.
Zobacz także: Gdzie znaleźć dziewczynę: 5 miejsc, gdzie spotkasz „tą jedyną”
Rolnik szuka żony hitem TVP.
Show prowadzone przez Martę Manowską ogląda średnio 4,16 mln widzów.