Ta gwiazda to żyła złota dla TVN! Wojewódzki, Gessler, Urbański czy Rusin? Kto przynosi największe zyski z reklam?
Ta gwiazda to żyła złota dla TVN! Wojewódzki, Gessler, Urbański czy Rusin? Kto przynosi największe zyski z reklam?
Za reklamowanie swoich produktów w programie Kuby Wojewódzkiego firmy muszą zapłacić nawet 95 tysięcy złotych!Okazuje się, że to właśnie w show Kuby reklamodawcy płacą największe stawki za pokazanie konkretnych marek na antenie. Portal wirtualnemedia.pl donosi, że stacja TVN wyceniła, że za jeden odcinek w którym produkt będzie wykorzystany w "scenie aktywnej" reklamodawca musi zapłacić właśnie 95 tysięcy złotych. Z kolei za reklamę pasywną - czyli np. za pojawienie się produktów, które stanowią część scenografii w programie, trzeba zapłacić 64 tysiące złotych.
Za reklamę w programie Wojewódzkiego reklamodawcy płacą fortunę
Okazuje się, że zaraz za Kubą Wojewódzkim, na liście znalazło się weekendowe wydanie Dzień Dobry TVN. Za reklamę w porannym programie reklamodawca musi zapłacić 72 000 złotych za reklamę aktywną, oraz 50 500 za reklamę pasywną. Na trzecim miejscu pojawił się serial "Druga szansa" z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej. Za reklamowanie swoich produktów w trzeciej serii firmy muszą zapłacić: 65 000 złotych za reklamę aktywną oraz 45 000 złotych za reklamę pasywną. Co ciekawe, "Druga szansa" przynosi większe zyski niż wielki hit TVN- "Agent". Okazuje się bowiem, że za lokowanie produktu w programie prowadzonym przez Kingę Rusin reklamodawcy muszą zapłacić 63 000 złotych za reklamę aktywną i 44 000 złotych za reklamę pasywną. Lokowanie produktu w "Kuchennych Rewolucjach" z Magdą Gessler kosztuje: 60 000 zł za reklamę aktywną i 40 000 zł za reklamę pasywną.
Najmniej, czyli 45 000 zł za reklamę aktywną oraz 35 000 zł za reklamę pasywną, firmy muszą zapłacić za lokowanie produktu w serialach "Szpital", "Szkoła" oraz "19+".
Wygląda więc na to, że Kuba Wojewódzki miażdży konkurencję. Oglądacie program Kuby?
Zobacz także: Kuba Wojewódzki zagra w serialu TVN! W którym?
Reklamodawcy muszą zapłacić fortunę za lokowanie produktu w programie Wojewódzkiego.
Za reklamę produktu w programie Kuby firmy muszą zapłacić nawet 95 tys. złotych.