Fit Loversi kupili sobie prezent za prawie milion złotych, ale święta spędzą oddzielnie!
Fit Loversi kupili sobie prezent za prawie milion złotych, ale święta spędzą oddzielnie!
Dlaczego?
1 z 4
W finale show „Ameryka Express” od zwycięstwa dzieliło ich kilka minut. Pamela Stefanowicz (28) i Mateusz Janusz (28), znani jako Fit Lovers, ostatecznie zajęli drugie miejsce, ale i tak udział w programie TVN traktują jak wielką wygraną. I mają rację, bo choć nie uniknęli kontrowersji (ich powodem były głównie niektóre zachowania i żarty Mateusza, które nie spodobały się części internautów), to i tak show TVN sprawił, że stali się jednymi z największych gwiazd mijającego sezonu.
– Uwielbiamy wyzwania i cieszę się, że podjęliśmy to ryzyko. Teraz mamy już pewność, że nie ma dla nas rzeczy niemożliwych! Udowodniliśmy sobie, że razem możemy przeżyć najgorsze sytuacje, w najbardziej ekstremalnych warunkach. I przez cały czas wspierać się i motywować nawzajem. To był duży test dla naszego związku – mówi „Fleszowi” Pamela.
Udział w „Ameryka Expressie” zmotywował też parę do wytężonej pracy nad rozwojem swojej marki Fit Lovers. Czy popularność zdobytą w programie przekują w kolejny zawodowy sukces?
Zobacz: Fit Lovers, czyli Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz, zrobią karierę za granicą? Mają ambitny plan!
2 z 4
KRÓLOWIE INTERNETU
W Internecie Fit Lovers święcą triumfy już od pięciu lat. Ich profil na Instagramie śledzi ponad milion osób, a filmiki na YouTubie osiągają po 1,5 miliona odsłon. Pamela i Mateusz prowadzą też sklep internetowy z m.in. zaprojektowanymi przez siebie ubraniami i akcesoriami. W innych mediach zrobiło się jednak o nich głośno dopiero za sprawą show TVN.
– Młodzież reaguje na nas bardzo entuzjastycznie. Piszczą, krzyczą, czasem nawet skaczą na nasz widok z radości – śmieje się Pamela. – Kochamy te dzieciaki, ale cieszymy się, że z naszym przesłaniem udało nam się dotrzeć także do starszej widowni – dodaje.
Fit Loversi przyznają, że od początku wiedzieli, co chcą robić w życiu, ale nie spodziewali się, że dzięki swojej konsekwencji osiągną aż taki sukces. Poznali się na studiach. Oboje ukończyli Akademię Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku: on ze specjalizacją gimnastyka sportowa, a ona – fitness i nowoczesne formy gimnastyki. To Pamela zobaczyła go pierwsza, gdy na korytarzu akademika ćwiczył salta i figury akrobatyczne. Szybko okazało się, że mają podobne zainteresowania. Ich największą pasją była akrobatyka, którą ćwiczyli wspólnie przez setki godzin. – Trudno powiedzieć, kiedy dokładnie się zakochaliśmy, ale na pewno na sali treningowej. Tam wykonaliśmy największe życiowe salto – żartuje Mateusz. Ci, którzy znają Fit Loversów, wiedzą, że oboje mają ogromny apetyt na życie. Nie potrafią długo usiedzieć w jednym miejscu, dlatego szybko porzucili pracę trenerów personalnych i zaczęli działać w branży lifestyle’owej na własny rachunek. Blog i kanał na YouTubie okazały się strzałem w dziesiątkę, także pod względem finansowym! W Internecie układają też plany dietetyczne i treningowe.
Pamela i Mateusz niemal cały czas są w podróży. Latają po całym świecie, a na nagrywanych filmikach rejestrują nie tylko swoje przygody, ale i najważniejsze chwile z życia osobistego – choćby zaręczyny w Las Vegas, które obejrzało łącznie prawie trzy miliony osób! Czym jeszcze zaskoczą fanów?
3 z 4
RODZINKA WARIATÓW
Fit Loversi nie zamierzają spocząć na laurach. – Na brak zajęć nie narzekamy. Dostajemy fajne propozycje i ciągle jesteśmy otwarci na nowe wyzwania. Także telewizyjne – deklaruje Mateusz. Powoli para zaczyna przygotowania do świąt. Jak je spędzą?
– To jedyny czas w roku, gdy od siebie odpoczywamy – żartuje Pamela. – Każde z nas jedzie wtedy w swoje rodzinne strony. I tyle wolnego od siebie wystarcza nam w zupełności – dodaje.
W tym roku Fit Loversi sprawili sobie prezent gwiazdkowy trochę wcześniej – właśnie odebrali wymarzone, warte prawie milion złotych, sportowe audi R8! Mateuszowi marzy się jeszcze pies rasy pomeranian. Plany Fit Loversów na przyszły rok? Przede wszystkim chcą wprowadzić swoją markę ubrań El Wariato na zagraniczne rynki. – To, co zrobiliśmy do tej pory, to dopiero rozgrzewka! Teraz pora podbić świat! – mówią zgodnie
4 z 4