Anna Lewandowska pokazała nagranie z treningu Anna Lewandowska pokazała nagranie z treningu Anna Lewandowska pokazała nagranie z treningu Anna Lewandowska pokazała nagranie z treningu Anna Lewandowska pokazała nagranie z treningu
Anna Lewandowska pokazała nagranie z treningu
Instagram
1/6
Anna Lewandowska pokazała nagranie z treningu
Instagram

Anna Lewandowska pokazała nagranie z treningu! Zaledwie kilka tygodni temu żona Roberta Lewandowskiego urodziła ich pierwsze dziecko. Od tamtej pory wszyscy bacznie przyglądają się młodej mamie, która w ekspresowym tempie wróciła do świetnej figury. Ostatnio ogromne zamieszanie wywołało zdjęcie Ani z płaskim, umięśnionym brzuchem. Trenerka udowodniła, że dzięki treningom przed, w trakcie i po ciąży, można zachwycać swoim wysportowanym ciałem. Myślicie, że po urodzeniu dziecka Anna Lewandowska pozwala sobie tylko na delikatne i mało wymagające treningi? Nic bardziej mylnego! Żona Roberta pokazała nagranie z ostrego treningu! Nawet na wakacjach Ania nie rezygnuje z ćwiczeń.  

Zobaczcie, jak trenuje Anna Lewandowska! Nagranie znajdziecie na następnej stronie naszej galerii. My jesteśmy zmęczeni już od samego patrzenia ;)

Zobacz także: „Rozstępy, zbędne kilogramy, lekko odleciała...”. Kolejne gwiazdy ostro o Annie Lewandowskiej!

2/6
Anna Lewandowska pokazała nagranie z treningu
Instagram

Skąd u Anny Lewandowskiej płaski brzuch? Zobaczcie, jak wygląda jej trening!

 

 

Dzisiaj walczymy - krótki trening, pamiętaj WSZYSTKO Z GŁOWĄ, ROZWAGĄ i NA PEŁNYYYM LUZIE!💪🏻powrót do formy nie jest łatwy, 😜🙈😧ale wspólnie się wspierajmy 💧 TABATA Czas trwania: 4 minuty (4 ćwiczenia - 8 powtórzeń po 20 sekund / 10 sekund przerwy) Trening oparty na protokole Tabaty, czyli intensywny trening interwałowy. Jednocześnie wzmacnia mięsnie całego ciała, szybko poprawia kondycję i spala tłuszcz, szczególnie ten zlokalizowany w okolicach talii. Zestaw obejmuje ćwiczenia dynamiczne i angażujące wiele grup mięśniowych jednocześnie. Przykładowe ćwiczenia: 1. Przysiad (squat), uderzenie oburącz w bok oraz wyskok w górę z uderzeniem przed siebie (pieści mocno zaciśnięte) 2. Wspinaczka górska po skosie 3. Wysokie kolana - wykrok z wyskokiem 4. Marsz na przedramionach - pompka Powtórz TABATĘ 3 razy 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 Today we fight - short training but specific one 💪🏻 TABATA Duration: 4 minutes (4 exercises - 8 reps after 20 seconds / 10 seconds break) Tabata- intensive interval training. At the same time it strengthens the muscles of your whole body, improves the condition and burns fat, especially in the waist area. The kit includes dynamic exercises and involves multiple muscle groups simultaneously. Sample exercises: 1. Squat, hunch with both hands to the side and jump upward with a hitting in front ( tight fists) 2. Mountain climbing on the slant 3. High knees - Lounge Jump 4. March on forearms - push ups Repeat TABATA 3 times #healthy #workout #byAnn #healthyplanbyann #annalewandowska #tabata #personaltrainer

Post udostępniony przez Anna Lewandowska (@annalewandowskahpba)

3/6
Anna Lewandowska pokazała nagranie z treningu
Instagram
4/6
Anna Lewandowska pokazała nagranie z treningu
Instagram
5/6
Anna Lewandowska pokazała nagranie z treningu
Instagram
6/6
Anna Lewandowska pokazała nagranie z treningu
Instagram
Więcej na temat Anna Lewandowska