Dominik Rupiński
Kiedy na początku 2016 roku Dominik Rupiński założył pierwszy kanał na YouTube, na pewno nie przewidział, że zrobi tak wielką i błyskawiczną karierę. Jego filmy mają ogromną liczbę wyświetleń, które przekraczają nawet 5 milionów, a kanał przekroczył magiczną liczbę 100 milionów wyświetleń. Dominik prowadzi też sklep internetowy z własną marką odzieży DRStyle. A w styczniu 2022 roku skończył dopiero 23 lata! Poznaj więcej informacji o Dominiku Rupińskim.
Imię: Dominik
Nazwisko: Rupiński
Pseudonim: brak
Wzrost: 180 cm
Data urodzenia: 22 lutego 1999 roku
Znak zodiaku: Ryby
Zawód: youtuber, influencer i tiktoker
Osoby - związki: brak informacji
Rodzice: brak informacji
Dzieci: brak
Rodzeństwo: brak informacji
BIO: Dominik Rupiński urodził się w Makowie Mazowieckim, a szczególnie istotny w jego życiu okazał się 17 stycznia 2016 roku. Wtedy 17-letni wówczas Dominik założył na YouTube kanał, który nazwał swoim imieniem i nazwiskiem. W ciągu zaledwie sześciu lat udało mu się zgromadzić ponad 1 milion subskrybentów, a sumaryczna liczba wyświetleń przekroczyła już dość istotnie próg 100 milionów. Dominik zajął się też prowadzeniem blogów, z których jeden był o tematyce fotograficznej.
Obecnie ma stałą rzeszę fanów, którzy mogą obserwować go na TikToku, Instagramie czy Facebooku. Dominik rozpoczął od publikowania na Musical.ly krótkich filmów, nieprzekraczających jednej minuty, w których prezentował przygotowane przez siebie układy taneczne. Następnie rozszerzył kanał o materiały pokazujące twórczość z innych serwisów internetowych. Później przyszedł pomysł na publikację nagrań w formie poradników, jak korzystać z popularnych aplikacji.
Kiedy jego popularność zaczęła rosnąć, wziął się za vlogi, stanowiące odpowiedzi na pytania fanów. W tym okresie nagrał dwa chyba najpopularniejsze w swojej karierze filmiki na YouTube. W lipcu 2017 roku udostępnił film "Najstraszniejsza zjeżdżalnia wodna", który ma już blisko 2,7 mln wyświetleń. Drugi film ma charakter poradnikowy i nosi tytuł "Jak nagrywać Musical.ly". Dominik nagrał go razem z youtuberką Agnieszką Grzelak. Często współpracuje również z Leną Kociszewską oraz Sylwią Lipką.
W kolejnych latach Dominik skupiał się challengach, które wykonywał samodzielnie lub z zaproszonymi gośćmi. Głównie związane były one z jedzeniem różnych produktów lub specyficznym ubieraniem się. Od 29 grudnia 2018 roku influencer prowadzi swój kanał "Dominik Rupiński STYLE", który jak sama nazwa wskazuje, skupia się na różnych stylizacjach. W 2021 roku vloger wypuścił na YouTube dwa single: "Sweet Life" i "Zapach candy", z których pierwszy ma już ponad 5 milionów wyświetleń.
Dominik Rupiński bardzo skutecznie wykorzystał swoją popularność. Założył markę odzieżową DRStyle. W jego internetowym sklepie można kupić bluzy, koszulki, spodnie czy skarpetki, a poza tym firmowane nazwiskiem influencera czapki, kubki i szaliki. Do nabycia są również kosmetyki i perfumy marki kosmetycznej BI-ES, z którą podjął współpracę.
Znany z: Dominik Rupiński swoją i tak dużą popularność zwiększył w związku z projektem "Blaze House". W 2020 roku wraz z dwoma innymi influencerami - Filipem Kłodą oraz Pawłem Zmitrowiczem - wynajęli willę. Tworzyli w niej materiały, które każdy z nich umieszczał na swoim kanale YouTube. Materiały nagrywali również z zaproszonymi gośćmi. Projekt nie przetrwał próby czasu i grupa rozpadła się pod koniec 2021 roku.
Funkcja w filmie: brak
Płyty: brak
Książki: w 2019 roku Dominik Rupiński wydał książkę "So sweet challenge". Jest to dość nietypowa publikacja - na 208 stronach można znaleźć szereg wyzwań, związanych z danym dniem, np. z 9 czerwca, który jest dniem przyjaciela. Wyzwania z książki połączone były z filmami, które przez cały 2020 rok publikował na swojej stronie Dominik.
Nagrody: brak
Instagram: @dominikrupinski
Facebook: @dominikrupinski.fanpage