Program "Kocham Cię, Polsko!" był prawdziwym hitem wiosennej ramówki TVP2! Okazuje się, że dziesiąty sezon show oglądało średnio 1,96 mln widzów, dzięki czemu telewizyjna Dwójka była na pozycji lidera na rynku telewizyjnym. Według informacji portalu wirtualnemedia.pl wpływy z reklam pokazywanych w czasie nadawania programu wyniosły 5,17 mln złotych!

Reklama

"Kocham Cię, Polsko!" hitem TVP

Program z udziałem Barbary Kurdej-Szatan, Tomaszem Kammelem i Antkiem Królikowskim oglądało średnio 1,96 mln widzów. I chociaż porównując z dziewiątym sezonem show straciło 130 tysięcy widzów, to i tak, w czasie emisji "Kocham Cię, Polsko!" TVP2 znajdowała się na pierwszym miejscu wśród największych stacji telewizyjnych. Najwięcej osób obejrzało drugi odcinek programu- program wybrało wówczas 2,23 mln osób.

Ostatni sezon programu „Kocham Cię Polsko” pod względem oglądalności wypadł bardzo dobrze na tle konkurencji, średnio gromadził przed telewizorami 1,96 mln widzów. Na zainteresowanie nim mogło mieć wpływ to, że był jedynym formatem typu „show” emitowanym w okresie marzec-maj w sobotnie wieczory. W swoim paśmie z powodzeniem konkurował przede wszystkim z nadawanym przez TVP1 serialem „Komisarz Alex”. Polsat oraz TVN w analogicznym czasie emitował znane „hollywoodzkie” produkcje, taki jak np. Gwiezdne Wojny, Epoka Lodowcowa. Na obu stacjach filmy gromadziły średnio ok. 1,4 mln widzów- przyznał Maciej Rzeżuchowski z agencji Codemedia w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl

Oglądaliście 10. sezon "Kocham Cię, Polsko!"?

Zobacz także

Zobacz także: SZOKUJĄCE WYZNANIE BARBARY KURDEJ-SZATAN. PRZEZ CHOROBĘ NIE MOŻE MIEĆ DRUGIEGO DZIECKA!

Program "Kocham Cię, Polsko!" oglądało średnio 1,96 mln widzów.

Reklama

10. sezon show był hitem wiosennej ramówki TVP2.

Reklama
Reklama
Reklama