„Soul Scene”. Nowa kampania Gucci to hołd złożony różnorodności.
„Soul Scene”. Nowa kampania Gucci to hołd złożony różnorodności.
1 z 7
Na początku roku Gucci opublikowało serię filmików zapowiadających kampanię włoskiej marki na sezon pre-fall 17. „Co to znaczy mieć duszę?”, zapytano w nich biorące udział w castingu modelki. Dzisiaj Gucci odpowiedziało na to pytanie. Zajrzyjcie do naszej galerii żeby zobaczyć zachwycającą, pełną energii kampanię na sezon przedjesienny 17.
Post udostępniony przez Gucci (@gucci) 13 Kwi, 2017 o 5:36 PDT
Więcej: Najmodniejsze buty na wiosnę? Klapki w stylu Gucci! Możesz je mieć już od 79 złotych! SHOPPING
2 z 7
Zatytułowana „Soul Scene” kampania czerpie inspiracje z ruchu muzycznego Northern soul, który narodził się w latach 60. na połnocy Anglii.
3 z 7
Czarne brzmienia, szybkie tempo i ciężka perkusja wręcz rozbrzmiewa w naszych uszach kiedy widzimy zachwycające zdjęcia promujące nową kolekcję Alessandro Michele.
4 z 7
Ta barwna, pełna młodzieńczej energii sesja jest efektem współpracy dyrektora kreatywnego Gucci z fotografem Glenem Luchfordem.
5 z 7
Alessandro Michele zainspirował się także malijskim fotografem Malickiem Sidibé, który zasłynął serią dokumentującą imprezy i ekstrawagancki styl mieszkańców swojego rodzinnego Bamako.
6 z 7
W efekcie powstała zachwycająca sesja, która doskonale wpasowuje się w ekscentryczny styl Gucciego pod berłem Alessandro Michella. Do tych niesamowitych zdjęć obsadzono tylko i wyłącznie czarnoskóre modelki i modeli.
7 z 7
Musicie się zgodzić – kampania z czarnoskórymi modelkami to wielki krok dla świata mody. Nie możemy się napatrzeć na tą hipnotyzującą sesję!