Wybierając kosmetyki, pomyśl o planecie! Garnier przedstawia Green Beauty
Wybierając kosmetyki, pomyśl o planecie! Garnier przedstawia Green Beauty
Fleszstyle

Wybierając kosmetyki, pomyśl o planecie! Garnier prezentuje nową strategię Green Beauty

Wybierając kosmetyki, pomyśl o planecie! Garnier prezentuje nową strategię Green Beauty

Ekologiczny styl życia to nie tylko moda, ale coś więcej. To myślenie o skutkach naszych działań i oddziaływania na naszą planetę. To życie w zgodzie z ideologią "zero waste", do której dołączyła właśnie marka Garnier. Marka już teraz stawia na dobro natury. Garnier przedstawił kluczowe zobowiązania, które realizuje krok po kroku. Po pierwsze, do 2025 roku wszystkie produkty będą wytwarzane bez użycia tworzyw pierwotnych, po drugie - wszystkie opakowania będą zdatne do ponownego wykorzystania, recyklingu lub kompostowania, a po trzecie - fabryki marki będą neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla. Brzmi obiecująco? Owszem!

W skrócie, strategia Green Beauty oparta jest na 5 kluczowych elementach: więcej opakowań z recyklingu, więcej energii ze źródeł odnawialnych, więcej działań redukujących plastikowe zanieczyszczenia, więcej zielonej nauki i formuł, więcej solidarnego pozyskania surowców. Wszystko po to, by nasza planeta jak najmniej ucierpiała!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Garnier Polska (@garnierpolska)

 

Sylwia Bomba o nowej posiadłości: "To jest dom moich marzeń". Wspomniała też o zmarłym ojcu Antosi

Specjalna etykieta, czyli skąd wiesz że Garnier realizuje strategię Green Beauty?

Ale skąd możesz wiedzieć, czy dane produkty marki Garnier objęte są działaniem zgodnym ze strategią Green Beauty? To bardzo proste! Wszystko znajdziesz na etykiecie!

Wdrożenie inicjatywy Green Beauty wiąże się też z wprowadzeniem do oferty nowych produktów będących zobowiązaniami marki w zakresie zrównoważonego rozwoju:

  • Garnier Bio Hemp z nowym opatentowanym opakowaniem kartonowym,
  • Garnier SkinActive Eco Pads do wielokrotnego użytku,
  • Garnier Ultra Doux szampon w kostce bez plastiku, w 100% biodegradowalny i w 100% nadający się do recyklingu.

Inicjatywa Green Beauty Garnier ma również na celu wsparcie konsumentów w dokonywaniu bardziej zrównoważonych wyborów w punktach sprzedaży. Jak to działa? Celem marki jest edukowanie konsumentów na tematy np. recyklingu poprzez wszystkie należące do brandu platformy internetowe.

W ramach programu Grupy L’Oréal for the Future Garnier będzie pierwszą marką, która umieści na swoich produktach informacje o wpływie środowiskowym i społecznym (w ramach Product Environmental & Social Impact Labelling). Zapewni w ten sposób możliwość dokonywania bardziej zrównoważonych wyborów. Taka etykieta znajduje się obecnie w fazie testów we Francji na produktach do pielęgnacji włosów. Prezentuje informacje o profilu środowiskowym produktów, klasyfikując je od A do E. Produkty oznaczone jako „A” są uznawane za najlepsze w swojej kategorii.

To nie koniec! Garnier w ostatnim czasie nawiązał współpracę z dwiema organizacjami: Ocean Conservancy, która od lat walczy z zanieczyszczaniem oceanów oraz Plastics For Change, przedsiębiorstwem non-profit, które działa na rzecz stabilności cen i dostępu zbieraczy odpadów do światowego rynku.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Garnier Polska (@garnierpolska)

 

eveline
ECS
Newsy
Nasza redaktorka pokazała swoje ulubione kosmetyki na lato!
Nasza redaktorka pokazała swoje ulubione kosmetyki na lato!

Nadeszło długo wyczekiwane lato! Wreszcie możemy odkryć trochę ciała, pokazać nogi, opalić się. A co, jeśli pojawiła się „pomarańczowa skórka” lub dodatkowe centymetry i twoja skóra nie wygląda tak, jakbyś chciała? Nic nie szkodzi, z pomocą dobrych kosmetyków możesz wiele zdziałać! Olga, redaktorka Party.pl, postanowiła pokazać swoje ulubione produkty na lato. Te kosmetyki to must-have! Wyszczuplająca Bio-Liposukcja z 20% kompleksem z kofeiną Slim Extreme 4D Eveline Cosmetics Chcesz się pozbyć cellulitu i wysmuklić ciało? Koniecznie wypróbuj Wyszczuplającą Bio-Liposukcję z 20% kompleksem z kofeiną która stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej, zmniejsza „pomarańczową skórkę” oraz przeciwdziała efektowi jo-jo. Receptura kosmetyku jest wegańska i zawiera aż 96% składników pochodzenia naturalnego. Wyszczuplająco-ujędrniające działanie to zasługa 20% coffeine complex. Bioaktywne składniki skutecznie przyspieszają procesy modelowania sylwetki, a rozgrzewająca formuła balsamu zapewnia przyjemne doznania. Opisane działanie kosmetyku potwierdzają Wizażanki. I to jak! Aż 9/10 Wizażanek przyznaje, że redukuje on cellulit, a według 83% – że także przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat Wyszczuplającej Bio-Liposukcji Slime Extreme 4D od Eveline Cosmetics, zobaczcie tutaj dokładne wyniki testowania produktu . Uwaga! Teraz kupując jeden produkt z serii Slim Extreme 4D od Eveline Cosmetics możecie wygrać skuter Zipp Veracruze 50 cc, wodoodporny głośnik JBL Boombox lub zestaw kosmetyków o wartości 400 zł! Więcej szczegółów znajdziecie na Instagramie Eveline Cosmetics!         Wyświetl ten post na Instagramie.  ...

Garnier "Cruelty Free"
Fleszstyle
Te produkty są "cruelty free"! Marka Garnier świętuje światowy sukces
Te produkty są "cruelty free"! Marka Garnier świętuje światowy sukces

Wszystkie produkty marki Garnier globalnie, są oficjalnie ‘cruelty free’ – marka otrzymała certyfikat przyznany przez Cruelty Free International (w ramach programu Leaping Bunny), wiodącą organizację działającą na rzecz zaniechania testów na zwierzętach oraz wprowadzenia złotego standardu w dziedzinie biznesu wolnego od okrucieństwa. Garnier jest jedną z największych, globalnych marek, jaką organizacja Cruelty Free International kiedykolwiek dopuściła do udziału w programie Leaping Bunny. To ogromny krok nie tylko dla Garnier, lecz dla całej branży kosmetycznej. Michelle Thew, Cruelty Free International CEO: „Garnier jest globalną marką, którą znają wszyscy. Współpraca i pomoc w zniesieniu praktyk testowania kosmetyków na zwierzętach oraz oficjalne potwierdzenie certyfikatu Cruelty Free International w ramach programu Leaping Bunny, to bardzo ważny moment. Trwało to wiele miesięcy, ale Garnier bardzo dokładnie sprawdził każdego dostawcę i pochodzenie składników, co daje nam całkowitą pewność wyników.”         Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez Garnier Polska (@garnierpolska) Program Leaping Bunny wymaga od marki zbadania, według najwyższych standardów, całego łańcucha dostaw nie tylko w Unii Europejskiej lecz na całym świecie. Dotyczy to wszystkich surowców i poszczególnych składników, pod kątem wykluczenia jakichkolwiek przypadków testowania na zwierzętach. Zatwierdzenia wymagają wszystkie gotowe wyroby danej marki – poszczególne produkty nie podlegają indywidualnemu zatwierdzeniu. W...

Marki nagrodzone statuetką Power of Nature
Mat. prasowe
Fleszstyle
Nagrody Power of Nature dla marek dbających o planetę rozdane! Oto laureaci pierwszej edycji
Marki, dla których istotna jest ochrona środowiska zasługują na wyróżnienie. Dlatego postanowiliśmy je docenić w naszym redakcyjnym plebiscycie Power of Nature.

Zwycięzców wybraliśmy z różnych branż. Łączy ich jedno: wszyscy pamiętają o ochronie środowiska i dbają o to, by ich produkty były przyjazne dla planety. Doceniliśmy marki, które nie tylko stosują w swoich produktach naturalne składniki czy ograniczają emisję zanieczyszczeń, ale też promują ekologiczne rolnictwo i działają zgodnie z zasadami fair trade (sprawiedliwego handlu). Zależy im, by nasze dzieci mogły żyć na zdrowej planecie. Za to trafia do nich statuetka Power of Nature. Wy zaś, kupując te produkty, macie gwarancję, że wybieracie zdrowie i bezpieczeństwo dla swoich bliskich. Zwycięzcy statuetek Power of Nature Renault Za nowatorską technologię napędu hybrydowego, dzięki której możemy jeździć samochodami przyjaznymi dla planety W pełni hybrydowe modele Renault z napędem E-Tech mogą jeździć po mieście w trybie elektrycznym przez 80 proc. czasu, co pozwala obniżyć zużycie paliwa nawet o 40 proc. (w porównaniu z wersją z silnikiem benzynowym), a modele plug-in, z większym akumulatorem doładowywanym z zewnętrznego źródła prądu, mogą w trybie elektrycznym pokonać 50 km. W gamie E-Tech dostępne są również modele całkowicie elektryczne, które w ogóle nie emitują dwutlenku węgla ani spalin. Do 2025 roku Grupa Renault zamierza wprowadzić na rynek kolejnych 10 elektrycznych modeli, a do 2030 roku samochody elektryczne będą stanowić 90 proc. całkowitej sprzedaży pojazdów firmy. W trosce o środowisko Grupa Renault zajmuje się też zbiórką i recyklingiem akumulatorów trakcyjnych oraz opracowuje technologię vehicle-to-grid, która umożliwia przesyłanie energii z akumulatora samochodu elektrycznego z powrotem do sieci energetycznej. Weleda Za 100 lat zaangażowania w tworzenie w 100% certyfikowanych kosmetyków naturalnych...

Nasze akcje
wernisaż-12.-kalendarza-artystycznego-gedeon-richter
Newsy
Kobiety i astrologia inspiracją dla polskich artystów. Przedstawiamy 12. edycję Kalendarza Artystycznego
Współpraca reklamowa
Gwiazdy
Newsy
Chcesz dobrze czuć się we własnej skórze tak, jak największe gwiazdy? Działaj metodą małych kroków!
Współpraca reklamowa
Skuteczny trening bez wysiłku? Teraz to możliwe!
Newsy
Skuteczny trening to nie tylko siłownia!
Współpraca reklamowa
Nowości
PartyExtra
Małgorzata Rozenek-Majdan uśmiechnięta
Newsy
Małgorzata Rozenek-Majdan
BZ
Julia Wieniawa w neonowej sukience na lato
Newsy
Julia Wieniawa
BZ
Katarzyna Cichopek na 59 Festiwalu w Opolu
Newsy
Katarzyna Cichopek
BZ
Klaudia El Dursi na plaży
TV-Show
Hotel Paradise
BZ
Ślub od pierwszego wejrzenia x-news
TV-Show
Ślub od pierwszego wejrzenia
BZ
Versace wiosna-lato 2022
Fleszstyle
Trendy w koloryzacji włosów na wiosnę i lato 2022. Te odcienie robią mocne wrażenie
Marcelina Zielnik
Gorący trend: Dopamine dressing
Fleszstyle
Dopamine dressing to najgorętszy trend sezonu. Obłędną koszulę w stylu Małgorzaty Rozenek-Majdan kupisz w Sinsay za 39,99
Anna Kusiak
Klaudia Halejcio w najmodniejszych spodniach tego lata. Niemal identyczne kupisz w Sinsay za 35 zł
Newsy
Klaudia Halejcio w najmodniejszych spodniach tego lata. Podobne kupisz w Sinsay za 35 zł
Urszula Jagłowska-Jędrejek
Anna Lewandowska w swetrze za ponad tysiąc złotych
Newsy
Anna Lewandowska w modnym swetrze ponad tysiąc złotych. W Sinsay kupisz podobny za 50 złotych!
Aleksandra Skwarczyńska-Bergiel
Moda uliczna wiosna-lato 2022
Fleszstyle
Najmodniejsze buty na wiosenno-letni sezon. Te modele ma w szafie każda it-girl
Marcelina Zielnik