A może by tak kupić zegarek kultowej marki? Nowe czasomierze Versus Versace to esencja lat 90.
A może by tak kupić zegarek kultowej marki? Nowe czasomierze Versus Versace to esencja lat 90.
1 z 5
Z czym wam się kojarzy moda lat 90.? Oczywiście z crop topami, logomanią, blichtrem supermodelek czy spodniami-dzwonami. Ale jest jedna marka, której modowa tożsamość jest ucieleśnieniem ostatniej dekady XX wieku i oczywiście jest nią Versus Versace.
Więcej: Właśnie otwarto luksusowy hotel w słynnej willi Gianniego Versace w Miami
Na wiosnę/lato 18 Donatella Versace postanowiła złożyć hołd kultowym, „najntisowym" kolekcjom swojego brata. A ponieważ tego, że lata 90. wciąż są mocnym trendem na wiosnę/lato 18, marka Versus Versace właśnie wypuściła zupełnie nową kolekcję zegarków, których design czerpie garściami z retro estetyki ulubionej dekady branży mody.
Więcej: Wielki powrót ery supermodelek. Zobaczcie nową kampanię Versace z ikonami mody
Od maksymalistycznych, złotych bądź wysadzanych kamieniami modeli aż po sportowe z tworzywa – zajrzyjcie do naszej galerii żeby zobaczyć nowe zegarki Versus Versace i dowiedzieć się wszystkiego co musicie o nich wiedzieć.
Więcej: Wielki powrót ery supermodelek. Zobaczcie nową kampanię Versace z ikonami mody
2 z 5
Zegarki sygnowane Versus stanowią esencję marki i stylu Donatelli Versace. Wyróżniają się wyrazistym brandingiem Lwa, będącego logo marki, wykorzystaniem ćwieków oraz v-kształtnych detali. Wśród zastosowanych materiałów znajdują się wysokiej jakości kruszce jak srebro, złoto, jak również skóra czy kamienie szlachetne.
3 z 5
Versus Versace wyznacza szyk współczesnych mieszkańców miast prezentując również sportowe czasomierze, wykonane z silikonu. Każdy zegarek z tej linii wyróżnia zdecydowana kolorystka, a ponadto oferowany jest w zestawie z sferycznym etui wykonanym z tego samego materiału, który zdobi tłoczony do zewnątrz trademark – lwia głowa.
4 z 5
Kolejnym wymiarem nowoczesnego charakteru marki są transparentne elementy koperty zegarków, dedykowanych kobietom, ze sprawiającym wrażenie lewitowania logotypem Versus. Na uwagę zasługują również wyraziste i jednocześnie delikatne barwy pasków, w kolorach turkusu, neonowego różu czy połączenia srebra ze złotem.
5 z 5
„Versus narodził się z kreatywnym podejściem wpisanym w jego DNA jako połączenie nowoczesności, talentu i niekonwencjonalności", mówił Gianni Versace podczas pierwszego pokazu marki w 1990 r. w Mediolanie. „To swego rodzaju artystyczna siła wyprzedzająca współczesną modę, wyznaczająca trendy i podejmująca wyzwania".