Marki nagrodzone statuetką Power of Nature
Mat. prasowe
Fleszstyle

Nagrody Power of Nature dla marek dbających o planetę rozdane! Oto laureaci pierwszej edycji

Marki, dla których istotna jest ochrona środowiska zasługują na wyróżnienie. Dlatego postanowiliśmy je docenić w naszym redakcyjnym plebiscycie Power of Nature.

Zwycięzców wybraliśmy z różnych branż. Łączy ich jedno: wszyscy pamiętają o ochronie środowiska i dbają o to, by ich produkty były przyjazne dla planety. Doceniliśmy marki, które nie tylko stosują w swoich produktach naturalne składniki czy ograniczają emisję zanieczyszczeń, ale też promują ekologiczne rolnictwo i działają zgodnie z zasadami fair trade (sprawiedliwego handlu). Zależy im, by nasze dzieci mogły żyć na zdrowej planecie. Za to trafia do nich statuetka Power of Nature. Wy zaś, kupując te produkty, macie gwarancję, że wybieracie zdrowie i bezpieczeństwo dla swoich bliskich.

Jeśli zależy ci na planecie, musisz zobaczyć to wideo! Robi wrażenie! Nie tylko ze względu na Marcina Dorocińskiego

Zwycięzcy statuetek Power of Nature

Renault

Za nowatorską technologię napędu hybrydowego, dzięki której możemy jeździć samochodami przyjaznymi dla planety

W pełni hybrydowe modele Renault z napędem E-Tech mogą jeździć po mieście w trybie elektrycznym przez 80 proc. czasu, co pozwala obniżyć zużycie paliwa nawet o 40 proc. (w porównaniu z wersją z silnikiem benzynowym), a modele plug-in, z większym akumulatorem doładowywanym z zewnętrznego źródła prądu, mogą w trybie elektrycznym pokonać 50 km. W gamie E-Tech dostępne są również modele całkowicie elektryczne, które w ogóle nie emitują dwutlenku węgla ani spalin. Do 2025 roku Grupa Renault zamierza wprowadzić na rynek kolejnych 10 elektrycznych modeli, a do 2030 roku samochody elektryczne będą stanowić 90 proc. całkowitej sprzedaży pojazdów firmy. W trosce o środowisko Grupa Renault zajmuje się też zbiórką i recyklingiem akumulatorów trakcyjnych oraz opracowuje technologię vehicle-to-grid, która umożliwia przesyłanie energii z akumulatora samochodu elektrycznego z powrotem do sieci energetycznej.

Samochody Renault
Mat. prasowe

Weleda

Za 100 lat zaangażowania w tworzenie w 100% certyfikowanych kosmetyków naturalnych

Marka Weleda pozyskuje surowce organiczne z naturalnych źródeł już od 1921 roku! W ogrodach firmy rośnie ponad 200 gatunków roślin wykorzystywanych w jej kosmetykach. Pozostałe składniki pochodzą z pól, ze zbiorów roślin dziko rosnących oraz od długoletnich, sprawdzonych partnerów. Weleda utrzymuje transparentny i etyczny łańcuch dostaw, który wspiera lokalnych mieszkańców oraz bioróżnorodność, a także współpracuje z UEBT – organizacją non profit promującą „pozyskiwanie z szacunkiem”. Wszystkie składniki kosmetyków przetwarzane są tak, aby jak najpełniej wykorzystać ich dobroczynne działanie na skórę.

Kosmetyki Weleda
Mat. prasowe

beBIO

Za stworzenie dezodorantu opartego na naturalnych składnikach, który sprawdza się w ekstremalnych warunkach

Dezodoranty marki beBIO to dowód na to, że skuteczność może iść w parze z ekologią. Zawierają 99 proc. naturalnych składników, nie ma w nich parabenów, siarczanów ani silikonów. Ich działanie opiera się na właściwościach naturalnego kryształu – ałunu. Nie hamują pocenia się, ale neutralizują nieprzyjemny zapach. Ponadto są wzbogacone ekstraktami roślinnymi, które nawilżają naskórek i chronią go przed podrażnieniami, dzięki czemu zapewnią bezpieczną ochronę nawet podczas intensywnej aktywności fizycznej.

Mat. prasowe

Garnier

Za zieloną transformację marki, która postawiła na naturalne składy i opakowania z recyklingu

W ramach strategii Green Beauty marka Garnier wprowadziła zmiany na każdym etapie produkcji. Formuły nowych i unowocześnionych kosmetyków do pielęgnacji włosów są w 90 proc. biodegradowalne i zawierają do 99 proc. składników wegańskich. Opakowania w większości wykonane są z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu. Marka znacząco (o 69 proc.) zredukowała także emisję CO2 oraz pozyskuje coraz więcej surowców odnawialnych w zrównoważony sposób, zgodnie z praktykami uczciwego handlu. Dzięki zielonej strategii tylko w tym roku udało jej się poprawić warunki życia w prawie 800 społecznościach. Marka otrzymała również certyfikat Cruelty Free International, potwierdzający, że wszystkie elementy składowe produktów nie są testowane na zwierzętach.

Kosmetyki Garnier
Mat. prasowe

4Organic

Za stworzenie produktów naturalnych, certyfikowanych, wolnych od alergenów i substancji szkodliwych

Płyny do higieny intymnej 4Organic mają w 98,5 proc. naturalne, hipoalergiczne formuły, które nie podrażniają okolic intymnych oraz pomagają utrzymać w równowadze florę bakteryjną. W ich składzie znajdują się m.in. substancje wspomagające nawilżenie, w tym kwas mlekowy, wyciąg z aloesu i probiotyki. Płyny posiadają międzynarodowe certyfikaty jakości i bezpieczeństwa AllergyCertified oraz PETA Cruelty-Free and Vegan, a ich butelki w całości pochodzą z recyklingu.

Mat. prasowe

Dafi

Za walkę z jednorazowym plastikiem i szansę n a zdrową wodę z kranu dla każdego

Butelki filtrujące Dafi uzdatniają wodę do picia, równocześnie pozostawiając w niej minerały naturalne. Wymienne filtry, w które są wyposażone, usuwają z wody kranowej nieprzyjemny smak i zapach chloru (węgiel aktywny do filtrów otrzymywany jest wyłącznie z łupin orzecha kokosowego). Tworzywa, z których są wykonane butelki, nie zawierają szkodliwego bisfenolu A, a ich bezpieczeństwo potwierdzają badania i certyfikaty.

Butelki Dafi
Mat. prasowe

Henkel

Za stworzenie przyjaznych środowisku produktów do pielęgnacji domu

Firma Henkel opracowała linię ProNature, której produkty zawierają minimum 90 proc. substancji na bazie naturalnych składników. Nie mają barwników i szybko się rozkładają, nie tworząc szkodliwych osadów ani nie zanieczyszczając zbiorników wodnych. Firma zastosowała ekologiczne podejście także przy produkcji opakowań – są one w całości lub w minimum połowie wykonane z tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu.

Produkty do pielęgnacji domu Henkel
Mat. prasowe

pielęgnacja
Adobe Stock
Newsy
Wybraliśmy 7 najlepszych naturalnych kosmetyków na wiosnę i lato dla całej rodziny
Wybraliśmy 7 najlepszych naturalnych kosmetyków na wiosnę i lato dla całej rodziny

Jakie kosmetyki powinny znaleźć się w twojej łazience wiosną i latem? Zrobiliśmy przegląd najlepszych produktów polskich marek, które stawiają na naturalne pochodzenie składników i będą idealne dla całej rodziny. Przy wyborze kierowaliśmy się przede wszystkim dobrym składem oraz wegańskimi formułami, przystępną ceną, a także dostępnością produktów w drogeriach i na stronach internetowych. Wszystkie produkty z naszej listy kupisz w drogeriach Rossmann, a także w sklepach internetowych marek  www.bebiocosmetiqs.pl i www.4organic.pl . 1. Doskonały kosmetyk przeciwsłoneczny Odpowiednia ochrona przez promieniowaniem UV to podstawa. Chroń skórę, używając balsamu do ciała i twarzy SPF 30 beBIO Sun . Produkt zawiera ochronne filtry, które nie przenikają do głębszych warstw skóry i krwiobiegu i są również bezpieczne dla środowiska naturalnego. Balsam jest wodoodporny, łatwo się wchłania, zapewnia skuteczną i wysoką ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB. Aloes i gliceryna pochodzenia naturalnego zawarte w składzie nawilżają i łagodzą skórę. Pojemność 150ml, cena 59,99 zł. Polecamy również inne kosmetyki z serii beBIO Sun. 2. Delikatny płyn do higieny intymnej By utrzymać naturalne pH sfery intymnej, czuć się świeżo i zapobiec podrażnieniom, warto sięgnąć po dobry płyn.  Kosmetyki do higieny intymnej 4organic Care zawierają 98,5% składników pochodzenia naturalnego, są bezzapachowe, pozbawione barwników i substancji uczulających. Wegański płyn z dodatkiem oczyszczonego aloesu łagodnie myje wrażliwe okolice, dbając o  komfort i bezpieczeństwo. Płyn do higieny intymnej 4organic jest certyfikowany przez międzynarodową organizację AllergyCertified, która potwierdza, że kosmetyk jest nieuczulający i bezpieczny dla zdrowia....

Ewa Chodakowska
Mat. promocyjne
Newsy
Naturalne kosmetyki beBIO Ewy Chodakowskiej to prawdziwy hit! A cena? Będziecie zaskoczeni!
Podobno kosmetyki sprzedają się jak świeże bułeczki! Czym podbiły serca Polaków?

(_gdeaq = window._gdeaq || []).push(['nc', 'false']); (_gdeaq = window._gdeaq || []).push(['hit', 'edipresse', 'd12an49QmwlcYwvuyMHKvuTS76dR8ULX4UAg2wXueF..V7', 'mjmkpsmpsk', 'fudaphhbkevilknlvbybaonuutkt']); Do tego, że Ewa Chodakowska to jedna z najbardziej cenionych polskich trenerek i celebrytek nikogo nie trzeba przekonywać. Gwiazda poszła o krok dalej i w kwietniu 2019 roku wspólnie z zespołem ekspertów i pasjonatów wszystkiego, co naturalne wprowadziła na polski rynek nową, wyjątkową markę kosmetyków do codziennej pielęgnacji, które zawierają ponad 99% składników naturalnych. Czym jeszcze się wyróżniają? Dlaczego pokochało je tak wiele Polek? Na jakie nowości możemy liczyć tej jesieni? Sprawdziliśmy to dla was! Kosmetyki zakręcone na punkcie jakości i naturalności Aby dokładnie zrozumieć niezwykłość kosmetyków beBIO Ewy Chodakowskiej, należy poznać idee marki.   Zarówno celebrytka, jak i eksperci oraz twórcy tych produktów wierzą, że wszystko, co nakładamy na skórę, ma na nią ogromny wpływ. To dlatego kosmetyki Ewy Chodakowskiej są naturalne i składają się z najlepszych składników.  Zarówno doskonale znane  żele, balsamy, dezodoranty, jak i nowości tej jesieni - kremy do rąk - są wypełnione superfoods, które pozytywnie wpływają na wygląd i wiek skóry, ale także na nasze samopoczucie.  Do produkcji kosmetyków beBIO używa się wody dejonizowanej. Producent posiada własną podoczyszczalnię ścieków, dzięki czemu woda z produkcji jest praktycznie czystą wodą, którą następnie odprowadza się do miejskiej kanalizacji. Wszystkie opakowania kosmetyków nadają się do recyklingu. Marka kocha też zwierzęta i rośliny, dlatego żele, balsamy i...

Sephora debiutuje z ekologicznym programem GOOD FOR
mat. prasowe Sephora/ kolaż Party.pl
Newsy
Bądź bardziej eko z Sephora! Trzy kroki do odpowiedzialnego piękna
Bądź bardziej eko z Sephora! Trzy kroki do odpowiedzialnego piękna

W październiku w perfumeriach Sephora wystartował program GOOD FOR . Inicjatywę poprzedziły badania konsumenckie na temat świadomych wyborów konsumentek. Okazuje się, że już prawie połowa z nas kieruje się dbałością o ekologię przy kupowaniu kosmetyków . Dla 45 proc. kobiet istotne jest ekologiczne opakowanie, a 48 proc. wybiera zwraca uwagę na przyjazny dla środowiska proces produkcji (wg badania na panelu Ariadna przeprowadzonego na zlecenie Sephora). Dlatego francuska marka wyszła z inicjatywą trzech kroków dla bardziej świadomych i ekologicznych zakupów. Krok 1.: Zielone etykiety Żeby ułatwić klientkom wybór najbardziej przyjaznych środowisku kosmetyków, zarówno w perfumeriach stacjonarnych, jak i na stronie sephora.pl , wprowadzono system zielonych etykiet . Wyróżniają produkty o najbardziej naturalnym składzie (min. 90 proc.), umieszczone w ekologicznych opakowaniach i odpowiednie dla wegan. Osobny symbol promuje akcję recyklingu opakowań w perfumeriach. Zielone oznaczenia znajdziecie na kosmetykach Sephora Collection oraz innych popularnych oraz niszowych marek dostępnych wyłącznie w Sephora. Krok 2.: Recykling w perfumerii Być może widziałyście już w perfumeriach stacjonarnych Sephora specjalne kosze przeznaczone do recyklingu opakowań zapachów oraz kosmetyków do pielęgnacji i makijażu. Opakowania oddawane w perfumeriach czeka piękna przyszłość  - zostaną poddane odzyskowi surowców lub przetworzone na energię . Żeby zrealizować ten ambitny projekt Sephora podjęła międzynarodową współpracę z centrum recyklingu CEDRE. Krok 3.: Sephora Collection - odpowiedzialna marka Od początku istnienia marki Sephora Collection ogromne znaczenie przypisywano produkcji kosmetyków najwyższej jakości, przyjaznych dla naszej skóry i środowiska. 12 lat temu sformułowano,...

Nasze akcje

Poznaj Huawei Mobile Services i ciesz się wyjątkowymi funkcjami w przyjaznym ekosystemie

Partner
kosmetyki-weleda
Fleszstyle

Weleda, czyli pielęgnacja w harmonii z naturą i człowiekiem

Partner
Kosmetyki Neboa
Newsy

Zadbaj o włosy w duchu eko. Jak duży wpływ na planetę ma zawartość naszych kosmetyczek? Będziesz zaskoczona!

Partner
Revitalift Filler L'Oréal Paris
Fleszstyle

Wiele może się zmienić w ciągu 10 lat, ale twoja skóra nie musi! Test linii Revitalift Filler L'Oréal Paris

Partner
Newsy

Stylowy prezent dla mężczyzny? Łączy w sobie design i praktyczność

Partner
Newsy

Kosmetyki, które dbają o ciebie i planetę. Poznaj nową linię przeciwzmarszczkową Laboratorium Kosmetycznego Ava

Partner
Newsy

To zdrowy i ekologiczny nawyk, który pozwoli ci zadbać o siebie i środowisko

Partner
Newsy

Bo należy ci się komfort! Zabiegi EMSELLA i EXILIS ULTRA 360 na nietrzymanie moczu

Partner