Moliera2.com wdraża pierwszą w Polsce innowacyjną usługę Wirtualnego Doradcy
Mat. pras. Moliera 2
Fleszstyle

Moliera2.com wdraża pierwszą w Polsce innowacyjną usługę Wirtualnego Doradcy

Moliera2.com wdraża pierwszą w Polsce innowacyjną usługę Wirtualnego Doradcy

Czy marzy Ci się kupno bluzy Kenzo z nowej kolekcji z charakterystycznym haftowanym tygrysem, ale chcesz się upewnić co do rozmiaru czy koloru? Już od teraz, dzięki innowacyjnej usłudze Wirtualnego Doradcy, Klienci mają możliwość skonsultowania swojego wyboru z Salonami Moliera 2 w Warszawie, Poznaniu oraz Katowicach, gdzie wyspecjalizowani konsultanci pomogą im w podjęciu satysfakcjonującej decyzji bez wychodzenia z domu. 

Małgorzata Rozenek o budowie domu! "Projekt skończony, jest pięknie!"

Pierwszy w Polsce Wirtualny Doradca Moliera 2

Moliera2.com cały czas wdraża nowe pomysły oraz innowacyjne technologie, których celem jest przystosowanie oferty do oczekiwań nawet najbardziej wymagających Klientów. Z myślą o ich komforcie wdrożona została usługa Wirtualnego Doradcy. Od teraz wystarczy wybrać odpowiedni numer podany na stronie internetowej Moliera2.com lub na karcie produktu, aby skontaktować się z dedykowanymi konsultantami w jednym z salonów w Warszawie, Poznaniu czy Katowicach poprzez aplikację WhatsApp lub FaceTime, a następnie doradca będzie do dyspozycji. Jest to świetne rozwiązanie dla osób chcących się upewnić co do rozmiaru czy koloru. Na podstawie zadanych pytań i udzielonych informacji, personel pokaże produkty dostosowane do potrzeb Klientów. Od teraz każdy ma możliwość podjęcia satysfakcjonującej decyzji bez wychodzenia z domu. Co najważniejsze, każde połączenie może zakończyć się złożeniem zamówienia. 

Światowi i polscy projektanci na wyciągnięcie ręki

Sklep internetowy Moliera2.com oraz Salony Moliera 2, z którymi teraz można skontaktować się bez wychodzenia z domu za pomocą Wirtualnego Doradcy, to wyjątkowe miejsca, gdzie dostępne są ekskluzywne kolekcje zarówno światowych, jak i polskich projektantów. Przykładowo butik Moliera 2 | Warszawa, w którym znajduje się #KrólestwoSzpilek, oferuje buty słynnego Domu Mody Christian Louboutin – zjawiskowe modele z czerwoną podeszwą to jedne z najbardziej pożądanych akcesoriów wśród kobiet na całym świecie. W Salonie Moliera 2 | Pl. Trzech Krzyży mieszczącym się w warszawskiej kamienicy klienci mają dostęp nie tylko do damskich, jak i męskich linii, ale również dziecięcych. To tutaj znajdziemy legendarne marki takie jak Burberry Children, Kenzo Kids, Moncler Kids oraz Dsquared Kids. Moliera 2 | Katowice Altus jest jedynym miejscem, 

którego asortyment obejmuje stylową kolekcję ubrań Versace Jeans Couture stworzoną przez duet projektantów Donatellę oraz Gianni’ego. W Salonie Moliera 2 | Bazar Poznańskiego klientki doceniają nowości od Balmain, Valentino czy polskiej marki La Mania. Dzięki usłudze Wirtualnego Doradcy teraz każdy ma wszystkie te luksusowe ubrania i akcesoria na wyciągnięcie ręki.

 Moliera2.com wdraża pierwszą w Polsce innowacyjną usługę Wirtualnego Doradcy
Mat. pras. Moliera 2

Gwiazdy w Moliera2: Edyta Górniak
Newsy
Gwiazdy na wernisażu w Moliera2
Gwiazdy na wernisażu w Moliera2

Zobaczcie, jak wyglądały!

Biedronka
East News
Newsy
Biedronka rusza z zakupami online! Swoje zamówienie otrzymasz w ciągu godziny
Zakupy ze sklepów Biedronka w 10 największych miastach w Polsce, będzie można zrobić przez internet. Co więcej, otrzymasz je do domu w ciągu godziny!

Biedronka, w związku z ograniczeniami spowodowanymi koronawirusem, wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów. Popularna sieć zdecydowała się na rozszerzenie swojej oferty, dzięki czemu zakupy będzie można zrobić bez wychodzenia z domu! Usługa działa na razie w 10 największych miastach: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Gdyni i Sopocie, a płatności można dokonać za pośrednictwem aplikacji Glovo. Sprawdźcie szczegóły! Zobacz także:   Koronawirus w Polsce. Biedronka wprowadza zmiany, będzie jak w szpitalu! Biedronka rusza z zakupami on-line Wygląda na to, że sieć sklepów Biedronka chce jeszcze bardziej zadbać o wygodę i bezpieczeństwo swoich klientów w czasie epidemii koronawirusa . Od teraz nie trzeba będzie wychodzić z domu, aby zrobić zakupy w Biedronce. Wystarczy mieć aplikację Glovo, aby uzyskać dostęp do ok. tysiąca produktów, głównie spożywczych i kosmetyków, najczęściej kupowanych w Biedronce.  Zamówienia będą przyjmowane i realizowane w dniach otwarcia sklepów między godziną 10:00, a 22.30. Na ten moment usługa działa w 10 miastach: Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, Jeronimo Martins Polska oraz Glovo zapewniają, że zamówione produkty zostaną dostarczone w ciągu godziny, jednak w okresie wzmożonych zakupów, czas oczekiwania na dostawę może się nieznacznie wydłużyć.  Cena jednorazowej dostawy oferowanej przez Glovo to 9,99 zł i co najważniejsze nie ma przy tym żadnych limitów wagowych, jednak waga zakupów nie  powinna przekraczać możliwości fizycznych dostawcy. Wierzymy, że Glovo wykonuje usługę, której w tej chwili poszukuje coraz...

CCC- aplikacja
mat. prasowe
Newsy
CCC wyznacza nowy standard zakupów! Teraz bez problemu znajdziesz wymarzone buty! 
CCC wyznacza nowy standard zakupów! Teraz bez problemu znajdziesz wymarzone buty! 

Chatbot, Voicebot, a nawet „modowy Tinder” - zakupy w CCC jeszcze nigdy nie były tak przyjemne! Wdrożenie i rozwój innowacyjnych technologii idą bowiem w parze z najlepszym modowym asortymentem. Tym samym CCC ustanawia nowy, pionierski model zakupów - wygodny, bezpieczny i bardzo nowoczesny.  CCC odpowiada na zachodzące w preferencjach zakupowych Klientów zmiany i sięga po najnowsze technologie. Wszystko po to, aby na każdym etapie zagwarantować im najlepsze doświadczenie kontaktu z marką. Tym samym salon CCC może być wszędzie, na przykład… na kanapie w domu każdego z Klientów. Nowości w CCC! Jedną z innowacyjnych nowości jest dostępna w aplikacji CCC usługa Visual Search . Pozwala ona na błyskawiczne wyszukanie interesującego nas produktu na podstawie… zdjęcia podobnego buta. Tym samym natychmiast odnajdziemy naszego faworyta, a także cały szereg podobnych do niego modeli. Visual Search funkcjonuje również w ramach CCC.eu i Chatbota. To swoisty wirtualny doradca, który odpowie na najważniejsze pytania Klienta, a także przedstawi zbiór spersonalizowanych rekomendacji produktowych. Wystarczy określić podstawowe cechy poszukiwanego modelu buta. Co ciekawe, w najbliższym czasie CCC ogłosi konkurs, w którym sympatycy marki wybiorą… imię dla Chatbota! Kolejną z nowości jest Voice Bot na Infolinii CCC, z którym Klienci średnio łączą się jednego dnia aż 100 razy. Wydłuża on pracę telefonicznego asystenta do 24 godzin na dobę, odpowiadając na podstawowe pytania Klientów, na przykład o status zamówienia. A skoro jesteśmy już przy bliższym poznaniu, to warto wspomnieć o wprowadzanym właśnie narzędziu o roboczej nazwie „modowy Tinder”. Podobnie jak w najpopularniejszej aplikacji randkowej na świecie, tutaj także przeglądamy profile, z tą różnicą, że...

Nasze akcje

Uwielbiasz taniec? Rozwijaj swoje umiejętności i dziel się nimi ze światem!

Partner
Newsy

Kosmetyki, które dbają o ciebie i planetę. Poznaj nową linię przeciwzmarszczkową Laboratorium Kosmetycznego Ava

Partner

Lubisz zieloną herbatę? Poznaj jej prozdrowotne właściwości

Partner

Słuchawki jak ekskluzywne kosmetyki? To możliwe z Huawei FreeBuds Lipstick

Partner
Newsy

Pierścionek zaręczynowy w codziennych stylizacjach. Sprawdź najmodniejsze zestawienia na jesień 2021

Partner
Kosmetyki Neboa
Newsy

Zadbaj o włosy w duchu eko. Jak duży wpływ na planetę ma zawartość naszych kosmetyczek? Będziesz zaskoczona!

Partner