Moda na Wrocław trwa od lat! Ponad 5 milionów turystów odwiedza każdego roku Stolicę województwa dolnośląskiego. Teraz miasto, które aktywnie działa w mediach społecznościowych - startuje z kampanią #modanawroclaw. Do projektu został zaproszony wielbiciel Wrocławia i pasjonat mody – Łukasz Kędzior znany w sieci jako @lukebook.pl.

Reklama

W wyjątkowej sesji modowej influencer pokazuje niezwykłe zakamarki Wrocławia i stylizacje, które oddają charakter danego miejsca. Wrocław jest zdecydowanie jednym z najbardziej „Instafriendly” miast w Polsce. Na każdym rogu znajdują się niezwykłe zabytkowe budowle, które przeplatają się z architekturą nowoczesną. Miasto położone nad Odrą słynie z ponad 100 mostów, które są charakterystyczne dla zabudowy Wrocławia. To również miasto artystów, którzy mogą tu wyrażać siebie tworząc instalacje, wystawy czy happeningi. Piękno miasta można podziwiać na prężnie działającym profilu na Instagramie @wroclaw_official , który śledzi ponad 115 tysięcy obserwatorów oraz koncie @visitwro.

Dziś Wrocław zaprasza kreatorów mody i stylistów do inspirowania się miastem, odkrywania jego potencjału i przekładania go na autorskie kreacje. Jesień, szczególnie taka, sprawia, że chcemy zadbać o siebie i bliskich także poprzez elegancką, a zarazem praktyczną garderobę. Dlaczego nie włączyć w nią ducha miasta?

Grzegorz Pastuszak

W kampanii #modanawroclaw influencer Łukasz Kędzior - @lukebook.pl został poproszony o przygotowanie swojej interpretacji jesiennych trendów w nawiązaniu do najpiękniejszych miejsc Wrocławia.

Grzegorz Pastuszak

Sesja zdjęciowa #modanawroclaw odbyła się w pierwszych dniach października w takich miejscach jak: Pergola w pobliżu Hali Stulecia, dach hotelu Monopol, Galeria Neonów, Rynek Starego Miasta, popularna restauracja i śniadaniownia - „Bułka z masłem” oraz bulwary Odrzańskie z widokiem na gmach Uniwersytetu Wrocławskiego.

Zobacz także
Grzegorz Pastuszak

Moda była tylko uzupełnieniem pięknej wrocławskiej architektury. Stylizacje opierały się zarówno na ubraniach i akcesoriach światowych domów mody takich jak: Balenciaga, Dior, Alexander Mc Queen, Bottega Veneta czy Nick Foquet, a także popularnych marek jak Ecco.

Grzegorz Pastuszak

Zdjęcia wykonał Grzegorz Pastuszak – Studio ONE Creative More, za produkcję sesji odpowiadała Agata Brodzka – Dyrektor Zarządzająca Platinium Cast, stylizacje przygotował Łukasz Kędzior @lukebook.pl.

Reklama

Wkrótce na Instagramie @lukebook.pl, Instagramie @wroclaw_official, @visitwro zostanie ogłoszony konkurs, w którym do wygrania będzie wyjazd dla dwóch osób połączony ze zwiedzaniem Wrocławia i sesją zdjęciową w klimacie świątecznym. Zadaniem będzie przygotowanie stylizacji i pokazanie swojej interpretacji hasła #modanawroclaw.

Grzegorz Pastuszak
Reklama
Reklama
Reklama