Party Stories
kghm-bransoletki
Mat.prasowe
Fleszstyle

Najnowszy trend na wiosnę 2021? Miedziane bransoletki!

Miedź to bez wątpienia metal z piękną historią oraz inspirującą przyszłością. Dziś została uznana jednym z najmodniejszych trendów dekady, królując we wnętrzach i na wybiegach mody. Teraz miedź powraca w biżuteryjnym, lekkim i minimalistycznym wydaniu! KGHM Polska Miedź S.A. w ramach kampanii „Aby MIEDŹ zdrowie” wyprodukowała serię miedzianych bransoletek, aby przypomnieć najważniejsze atrybuty „czerwonego metalu”.

Kampania "Aby MIEDŹ zdrowie"

KGHM Polska Miedź S.A. już od 60 lat jest gigantem na globalnym rynku miedzi. Spółka działająca na czterech kontynentach jest prawdziwą perłą polskiej gospodarki. KGHM jest aktualnie ósmym na świecie producentem miedzi. Dzięki temu, polskie bogactwa naturalne – miedź, srebro i złoto towarzyszą w codziennym życiu milionom ludzi na całym świecie.

kghm-bransoletki
Mat.prasowe

W ramach kampanii „Aby MIEDŹ zdrowie” Spółka wyprodukowała serię miedzianych bransoletek, co jest ukłonem zarówno w stronę tradycji, jak i nowoczesności.  Miedź bowiem towarzyszy ludziom na przestrzeni dziejów. Już w starożytnym Egipcie rozwijana była technologia produkcji miedzi, a jej wyroby postrzegano jako pozytywnie wpływające na zdrowie. Hipokrates, ojciec współczesnej medycyny, zalecał stosowanie miedzi w terapii zakażeń. Podobnie rzecz miała się w Polsce – na pewno niektórzy jeszcze pamiętają, że nasze babcie używały w kuchni miedzianych garnków, naczyń i czajników do kawy. A poza tym nosiły miedzianą biżuterię, wierząc, że pomoże im np. z uciążliwymi bólami reumatycznymi.

kghm-bransoletki
Mat.prasowe

„Czerwony metal” ma także bogate walory wizualne, co czyni go trendowym dodatkiem. Od kilku sezonów miedź to prawdziwy hit we wnętrzach. Pasuje do wielu stylów i nurtów, harmonijnie łącząc ze sobą wyrafinowanie, elegancję, ale też sznyt nowoczesności.

Miedziane bransoletki od KGHM Polska Miedź S.A.

Miedziana bransoletka od KGHM to produkt uniwersalny, który sprawdzi się bez względu na wiek czy płeć. Kolor miedziany, połączony z minimalistycznym, ponadczasowym designem, będzie pasował do szerokiej gamy stylizacji: od codziennego, poprzez elegancję, aż po ekstrawagancję. Kilka bransoletek założonych razem zapewni dodatkowy efekt „wow”, a zarazem miedziana bransoletka stanowi świetny pomysł na prezent dla bliskiej osoby.

kghm-bransoletki
Mat.prasowe

Bransoletki będą dostępne w sprzedaży na wybranych stacjach benzynowych Orlen w II połowie kwietnia 2021.

Noszenie bransoletki nie może stanowić ochrony antywirusowej. Ze względu na stan epidemii wywołany zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 należy pamiętać o bezwzględnym noszeniu masek, dystansie społecznym oraz dezynfekcji dłoni. Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci poniżej 7 roku życia.

Materiał powstał z udziałem KGHM Polska Miedź S.A.

Nomination 2019
Fleszstyle
„Jeden dla mnie, jeden dla Ciebie” - jesienna kampania Nomination Italy. Oto bransoletki, które łączą ludzi!

Zabawą jest tworzenie swojej bransoletki Nomination z kimś - obdarowując lub wybierając linki, czyli małe elementy, które razem składają się na bransoletkę. To właśnie ta interakcja tworzy wyjątkowe relacje i nadaje każdej bransoletce znaczenia. „Jeden dla mnie, jeden dla Ciebie” jest wiadomością nowej strategii komunikacji Nomination. Zaproszenie do dzielenia się i nawiązywania kontaktów z innymi, w ramach ciągłej wymiany elementów, które oprócz bycia małymi skarbami reprezentującymi to, co najlepsze we florenckiej tradycji złotniczej, to także symbole, dedykacje lub słowa miłości, które celebrują nasze relacje i osobiste więzi. W nowym filmie muzyka przerwana jest przez głos powtarzający prostą mantrę „Jeden dla mnie, jeden dla Ciebie”, podczas gdy w biegu wydarzeń obserwujemy świat relacji, które są częścią życia bohaterów filmu, tak jaki są częścią naszego życia: przyjaciele, partnerzy, rodzice, dziadkowie, dzieci. Radosna, optymistyczna muzyka odzwierciedla rytm życia, które jest kształtowane i wzbogacane o nowe spotkania i nowe przygody. Tak jak każde spotkanie jest inne, każdy element jest wyjątkowy i osobisty, tak też kolekcja Composable zawierająca ponad 2000 wzorów. Podstawa ze stali szlachetnej ozdobiona jest 18-karatowym złotem, 9-karatowym różowym złotem lub srebrem. Motywy każdego linku są interpretowane przez osobę, która je nosi, bez względu na to, czy są to symbole, inicjały czyjegoś imienia,kamienie półszlachetne, kolorowe emalie lub błyszcząca cyrkonia i naturalne diamenty. „Jeden dla mnie, jeden dla Ciebie” W coraz bardziej indywidualistycznym społeczeństwie „Jeden dla mnie, jeden dla Ciebie” to przesłanie promujące postawę hojności, a modułowa natura Composable promuje interakcję i dzielenie się: Twoja...

Samsung Irena Women’s Run
serwis prasowy
Newsy
Samsung Irena Women’s Run - nie daj się doścignąć rakowi!
4 czerwca br. w warszawskim Parku Agrykola startuje Samsung Irena Women’s Run - pięciokilometrowy bieg, który jest wyrazem poparcia kobiet dla walki 
z rakiem piersi. Na imprezę zaprasza wielokrotna medalistka olimpijska oraz patron kampanii - Irena Szewińska.

Samsung Irena Woman’s Run to część globalnej kampanii edukacyjno-profilaktycznej „Różowa wstążka”, której celem jest zwrócenie uwagi na problem zachorowalności kobiet na nowotwory piersi. W ramach kampanii miliony kobiet na całym świecie łączą się we wspólnej walce przeciwko tej chorobie. Podobny cel przyświeca organizowanemu w Warszawie sportowemu wydarzeniu, podczas którego tysiące kobiet pobiegnie ulicami miasta, tym samym solidaryzując się z chorymi na nowotwór. Bieg objęły patronatem instytucje i stowarzyszenia: Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej Curie w Warszawie, Wojewódzki Ośrodek Koordynujący Wczesnego Wykrywania Raka Piersi oraz profilaktyki i wczesnego wykrywania raka szyjki macicy, Instytut Praw Pacjenta 
i Edukacji Zdrowotnej, Dziennikarski Klub Promocji Zdrowia. Honorowy patronat nad impreza objęła małżonka Prezydenta RP – Anna Komorowska, a także Prezydent m.st. Warszawy – Hanna Gronkiewicz-Waltz. Dodatkowo swoje poparcie, dla akcji wyraziły aktorki Edyta Olszówka i Magdalena Wójcik oraz dziennikarka Kinga Burzyńska. Samsung Irena Women’s Run na rzecz NGO Samsung Irena Women’s Run − wspólny bieg kobiet dla kobiet − to nie tylko popularyzowanie zdrowego i aktywnego trybu życia, ale przede wszystkim promowanie profilaktyki nowotworów piersi i wczesnego ich wykrywania. Intencją organizatorów jest przekonanie pań do regularnych badań, a także zebranie funduszy dla organizacji od lat działających na rzecz kobiet chorych na nowotwory. Warunkiem uczestnictwa w biegu Samsung Irena Women’s Run jest wniesienie opłaty rejestracyjnej w wysokości 30 zł. Zebrane w ten sposób środki zostaną przeznaczone na działalność stowarzyszenia „Amazonki” (budowa domu chorych) i fundacji Rak’n’Roll...

Karol Friz Wiśniewski i Igor Walaszek u Kuby Wojewódzkiego - kim są?
Instagram
Newsy
Karol Wiśniewski "Friz" i Igor Walaszek u Kuby Wojewódzkiego. Kim są milioner z Youtube i objawienie Męskiego Grania?

Karol "Friz" Wiśniewski i Igor Walaszek to najgorętsze nazwiska młodego pokolenia! Obaj pochodzą z Krakowa i spotkają się dziś u Kuby Wojewódzkiego:  Młodość to kompetencja👈🏆 Kiedy Król TVN spotyka Króla Internetu a obaj spotykają Największy męski głos ostatnich lat... ⚠️🎼💻🎬 - zapowiedział ich Wojewódzki Kim jest i na czym dorobił się najpopularniejszy twórca Youtube w Polsce? Poznajcie też jeden z niezwykłych głosów 11. edycji Męskiego Grania. Zobacz także:  Karol "Friz" Wiśniewski wielkim zwycięzcą plebiscytu na Gwiazdę Young Party.pl! Za to kochają go fani! Karol Wiśniewski "Friz" rządzi w internecie  Tego 24-latka z Krakowa znają wszyscy nastolatkowie! Karol Wiśniewski zbudował największy w Polsce fanbase, który pokochał jego twórczość w sieci. Friz zaczynał jeszcze jako nastolatek. Początkowo skupiał się na grach, popularność przyniosła mu jednak konkretna - Pokemon Go. Jak sam stwierdził w jednym z wywiadów, kilka stówek pożyczone od siostry i zainwestowane w niewinny rozwój kanału było jego małym krokiem ku karierze w sieci. Jeszcze wtedy nikt nie mógł przypuszczać, że będzie dyktował trendy w całym kraju.  Z czasem gry ustąpiły miejsca lifestyle'owi, a Friz rozwijał swoją karierę dalej. Do pracy nad jego pomysłami dołączyli przyjaciele. Dziś to aż 11 osób, które tworzą najpopularniejszą w Polsce "ekipę" i mało który nastolatek nie będzie znał ich nazwisk.  Na tę chwilę kanał Friza na Youtubie obserwuje 4,14 mln osób, a jego filmy wygenerowały ponad 1 558 000 000 wyświetleń! Warto wspomnieć, że ogromna część dorobku Friza została jego decyzją usunięta z kanału, w efekcie czego ubyło ponad 200...

Nasze akcje
maseczki-orientana
Fleszstyle

Maseczki stworzone przez naturę – 99% naturalnych składników i 100% skuteczność! 

Partner
kosmetyki-alkemie
Fleszstyle

Alkmie - polska marka, która tworzy kosmetyczne dzieła sztuki!

Partner
Newsy

Natura i nauka łączą siły w walce ze zmarszczkami. Poznaj kosmetyki Botanical HiTech

Partner
jane-perkins
Newsy

Plastikowa REwolucja, czyli o sile REcyklingu!

Partner
anabelle-minerals
Fleszstyle

Doskonały makijaż w duchu eko i zero waste: odkryj mineralne kosmetyki Annabelle Minerals! 

Partner