To nie 5-gwiazdkowy hotel. Zaglądamy do luksusowego namiotu, który Mariott stworzył na festiwalu Coachella
To nie 5-gwiazdkowy hotel. Zaglądamy do luksusowego namiotu, który Mariott stworzył na festiwalu Coachella
1 z 5
W miniony weekend nie sposób było uniknąć spływających zewsząd wieści o tegorocznej edycji amerykańskiego festiwalu Coachella (lub raczej Beychella).
Więcej: Pojedynek polskich blogerek na Coachelli! Jessica Mercedes czy Maffashion? WYBIERZ NAJLEPSZĄ
I choć zapewne widzieliście całą masę zdjęć festiwalowych stylizacji (w końcu Coachella to w dużej mierze festiwal mody) oraz zapierający dech w piersiach, dwugodzinny występ Beyonce, istnieje szansa, że nie widzieliście tych bajecznych namiotów, które sieć hoteli Mariott zaprojektował dla paru szczęśliwców.
Więcej: Czy Jessica Mercedes INSPIRUJE SIĘ Maffashion? Blogerki wyglądały ostatnio IDENTYCZNIE! Zdjęcia
2 z 5
Namioty Mariotta są inspirowane hotelami W Hotels & Resorts w Dubaju, Barcelonie, Bali i Hollywood.
3 z 5
Namioty mają oczywiście wszystkie niezbędne rzeczy, których potrzebujecie na festiwalu, takie jak Wi-Fi, prywatna łazienka i prysznic, a także minibar oraz 24-godzinną ochronę.
4 z 5
Ale zgarnięcie pobytu w jednej z tych oaz glampingu to niełatwa sztuka. Jedyny sposób na rezerwacje miejsca to wzięcie udziału w licytacji w nowojorskim centrum aukcyjnym Starwood Preferred Guest Moments. Ale w aukcji nie zapłacicie pieniędzmi – do licytacji używano punktów lojalnościowych amerykańskiej sieci hoteli.
5 z 5
Cena wywoławcza w aukcji wynosiła 45 tysięcy punktów, a aukcje zamknięto z kolejnymi wynikami 662,5 tys. (za pierwszy weekend Coachelli), 652,5 tys. (drugi weekend) i 822,5 tys. (trzeci weekend).