Dzieci w stylu Gucci. Net-A-Porter łączy siły z włoską marką
Dzieci w stylu Gucci. Net-A-Porter łączy siły z włoską marką
1 z 7
Jesteś małym dzieckiem, a chcesz wyglądać luksusowo? Niełatwe zadanie, szczególnie, że nawet i gwiazdorskie bobasy pokroju Liama Szczęsnego i Klary Lewandowskiej noszą przystępne cenowo pajacyki od polskich marek.
Więcej: Witajcie w piekle. Gucci pokazało kolekcję inspirowaną śmiercią
Cóż, najwyższa pora żeby moda dziecięca podbiła rynek dóbr luksusowych. 16 lipca Net-A-Porter wypuści limitowaną kolekcję dziecięcą Gucci. Zajrzyjcie do naszej galerii żeby zobaczyć jej kampanię i dowiedzieć się wszystkiego co musicie o niej wiedzieć.
Więcej: Tippi prawdę ci powie... Babcia Dakoty Johnson właśnie została twarzą biżuterii Gucci
2 z 7
Nowa linia będzie sprzedawana przez okres sześciu tygodni w specjalnym pop-up shopie w ramach internetowej platformy.
3 z 7
Kolekcji towarzyszy kampania w stylu dotychczasowych reklam włoskiej marki za panowania Alessandro Michele zatytuowana „The Imagination Booth" („Budka Wyobraźni").
4 z 7
„Nasi klienci uwielbiają Gucci, a DNA marki doskonale pasuje do linii dziecięcej", powiedziała Alison Loehnis, prezes Net-A-Porter. „Te ubrania są niezwykle urocze".
5 z 7
Na zdjęciach promujących kolekcję możemy podziwiać grupę dzieci w stylizacjach w charakterystycznym dla włoskiej marki barokowym stylu.
6 z 7
Ubrania będą dostępne w rozmiarach dla niemowląt oraz chłopców i dziewczynek do 12. roku życia.
7 z 7
Ceny dziecięcej linii Gucci plasują się w przedziale od 499 zł do 10399 zł. Czy wkrótce zobaczymy w niej Klarę Lewandowską i Liama Szczęsnego?