Ta kampania to dowód na to, że wielkie domy mody schodzą na ziemię, a trendy modowe wyznaczają coraz częściej ulice wielkich miast, a nie największe i najdroższe wybiegi. Oraz że jedno na razie zmieniać się nie będzie - kolekcję najlepiej wypromuje supermodelka.

Reklama

Reklama

Versace i Kith

Kith to znana na całym świecie (w Polce mniej) marka streetwearowa. A domu mody Versace przedstawiać nie trzeba :). Obie firmy połączyły siły i stworzyły kolekcję Kith x Verasce, którą tworzy ponad 100 modeli damskich i męskich ubrań ready-to-wear, butów i akcesoriów. Twarzami kampanii zostali niezrównana Bella Hadid i Lucky Blue Smith. W naszej galerii zobaczysz obłędne zdjęcia kampanii - i ten zachwycający kontrast między pałacowymi wnętrzami a sportowymi stylizacjami. No i boską Bellę!

Reklama
Reklama
Reklama