Bella Hadid w kampanii Kith x Versace - obłędne zdjęcia i ubrania, które chcemy nosić codziennie
Bella Hadid w kampanii Kith x Versace - obłędne zdjęcia i ubrania, które chcemy nosić codziennie
Ta kampania to dowód na to, że wielkie domy mody schodzą na ziemię, a trendy modowe wyznaczają coraz częściej ulice wielkich miast, a nie największe i najdroższe wybiegi. Oraz że jedno na razie zmieniać się nie będzie - kolekcję najlepiej wypromuje supermodelka.
Versace i Kith
Kith to znana na całym świecie (w Polce mniej) marka streetwearowa. A domu mody Versace przedstawiać nie trzeba :). Obie firmy połączyły siły i stworzyły kolekcję Kith x Verasce, którą tworzy ponad 100 modeli damskich i męskich ubrań ready-to-wear, butów i akcesoriów. Twarzami kampanii zostali niezrównana Bella Hadid i Lucky Blue Smith. W naszej galerii zobaczysz obłędne zdjęcia kampanii - i ten zachwycający kontrast między pałacowymi wnętrzami a sportowymi stylizacjami. No i boską Bellę!
1 z 5
W kolekcji znajdziesz kurtki, marynarki, koszule, topy, t-shirty, dresy, spodnie, supermodne kolarki oraz dodatki, takie jak czapki z daszkiem i biżuterię.
2 z 5
Kolekcja utrzymana jest w sportowej stylistyce, ale w wersji pełnej przepychu, zdobień i maksymalizmu bardzo w stylu Versace. Miękkie tkaniny, złoto, przyciągające wzrok printy - z nich wszystkich słynie włoski dom mody.
3 z 5
Versace znany jest także z… własnej logomanii. Tym razem słynny emblemat domu mody, meduza, został zreinterpretowany: teraz jej oczy zasłania logo Kith.
4 z 5
Kolekcję w całości wyprodukowano we Włoszech. Metka "made in Italy" ma być punktem wyjścia do dyskusji o tym, że nawet moda "niższa", uliczna, a nawet sieciówkowa może powstawać z poszanowaniem praw pracowniczych i krawieckiego rzemiosła.
content:1_36643,1_36107:GALGallery
5 z 5
Kolekcja jest dostępna we wszystkich sklepach Kith, na stronie Kith.com oraz w wybranych międzynarodowych sklepach flagowych Versace.
Zobacz także: Louis Vuitton właśnie zaprezentował kolekcję pre-fall. Chcemy wszystko!